У подорожі

Що у Вас трапилось?

Якщо Ви потребуєте надання допомоги, перш за все, необхідно звернутися до Контакт-центру, за вказаними у полісі номерами телефонів.

Зверніть увагу! Витрати на повідомлення в Контакт-центр про страховий випадок, Вам компенсує Страховик в межах встановленого в Договорі ліміту у разі надання рахунку за телекомунікацію за вказаними телефонами Контакт-центру та документ, що підтверджує його сплату.

Якщо з об’єктивних причин Ви не змогли зв’язатися з Контакт-центром до надання медичних послуг, Обов’язково зробіть це протягом 24-х годин з моменту настання страхового випадку. Сповістіть Контакт-центр про настання страхового випадку та узгодьте надані Вам послуги та їх оплату.

У випадку, коли Ви самостійно оплатили послуги за надану допомогу, після повернення в Україну, Вам необхідно звернутись в найближчий офіс PZU та надати документи, що підтверджують настання страхового випадку та витрати.