Медичне страхування

Дії у разі настання випадку, що може вважатися страховим: 

Для отримання медичних послуг в рамках Вашої Програми страхування, перш за все, необхідно звернутися до Контакт-центру Асистуючої компанії, за вказаними у полісі номерами телефонів та повідомити наступну інформацію:

  • номер полісу Застрахованої особи;
  • прізвище та ім'я Застрахованої особи;
  • місце роботи Застрахованої особи;
  • детальний опис обставин випадку та характер необхідної допомоги.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ! Медична допомога за умовами Договору надається при наявності індивідуального полісу Застрахованої особи та/або документу, що посвідчує особу.

Дії Застрахованої особи при самостійній оплаті медичних послуг чи медикаментів:

У випадку, якщо у Застрахованої особи виникла потреба самостійно звернутися до медичного закладу з причини розладу здоров’я, необхідно обов’язково попередити про це Асистуючу компанію за номерами телефонів, що вказані в полісі.

Ви можете самостійно організувати та/або сплатити медичні послуги чи медикаменти в медичних закладах в наступних випадках:

  • перебування в регіоні, де відсутні медичні заклади, з якими співпрацює Асистуюча компанія;
  • отримання стоматологічних послуг;
  • інші випадки, передбачені Договором та Програмою страхування.

ВАЖЛИВО! Отримання таких послуг обов'язково повинно бути погоджено з Асистуючою компанією шляхом надсилання повідомлення в чат-бот, e-mail чи по телефону.
Обов'язково збережіть фінансові документи, що свідчать про оплату таких послуг.

Для попередньої експертизи та прийняття рішення Ви можете відправити повний пакет документів, визначений умовами Договору, на електронну адресу: payment@sos-service.com.ua, з подальшим відправленням оригіналів документів після прийняття рішення про виплату.

Оригінали документів Ви можете подати за одним з наступних варіантів:

  • надіслати поштою за адресою: м. Київ, вул. Січових Стрільців, 40;
  • в офісі Асистуючої компанії за адресою: м. Київ, вул. Січових Стрільців, 40;
  • у представництві «ПЗУ Україна» (інформацію щодо представництв «ПЗУ Україна» Ви можете отримати на сайті компанії чи за безкоштовним телефоном 0 800 503 115).

При виникненні запитань з приводу відшкодування самостійно витрачених коштів, Ви можете їх з'ясувати за телефоном 044 501 72 21.
 

Питання та відповіді
  • Гостре захворування;

    Загострення хронічного захворювання;

    Розлад здоров’я внаслідок нещасного випадку.

  • Необхідно якнайшвидше зв’язатися з контакт-центром Асистуючої компанії, повідомити про ситуацію та отримати подальші інструкції.

  • У разі настання страхового випадку зверніться до Асистансу за номерами, вказаними в полісі, та повідомте про ситуацію. Асистанс допоможе організувати медичну допомогу та зорієнтує до якого закладу звернутися.

  • Детальний перелік послуг зазначений у вашій Програмі страхування.

  • Кількість звернень залежить від умов вашої Програми страхування. У більшості випадків Програмою страхування передбачено оплату повторних консультацій та лікування, якщо вони є необхідними для одужання.

  • Так, включено до базового наповнення Програми страхування на рівні зі звичайними застудними захворюваннями.

  • Забезпечення медикаментами можливе при наявності даної опції в Програмі страхування.

  • Так, якщо ваша Програма страхування включає послугу телемедицини. Доступні варіанти консультацій можна переглянути в особистому кабінеті надавача послуг телемедицини (зазначений в договорі) або уточнити в асистансі.

  • Дана опція передбачає виїзд бригади швидкої допомоги з клініки будь-якого класу. При загрозі життю послуга організовується та оплачується, незалежно від діагнозу та обставин випадку.

  • Так. Дана опція передбачає лікування травм, отриманих цивільними застрахованими особами внаслідок війни в межах страхової суми без будь-яких обмежень. Страхове покриття не поширюється на територію/район воєнних або бойових дій, а також на територію, яка вийшла з-під контролю органів влади України, територію/зону проведення антитерористичної операції, територію/зону проведення операції об’єднаних сил, зону воєнних або збройних конфліктів.

  • Територія дії полісу - Україна.

    Для отримання медичної допомоги за кордоном необхідно придбати поліс «Комплексне страхування подорожуючих за кордон». Проте, в разі потреби в консультації лікаря під час перебування Застрахованої особи за кордоном, така консультація може бути організована в режимі телемедицини.

  • Існує два шляхи здійснення страхового відшкодування. Перший і основний: Страхова компанія сплачує вартість медичних послуг чи медикаментів медзакладу або аптеці. Другий: за умови попереднього погодження з асистансом самостійного звернення за медичною допомогою, Страхова компанія відшкодовує витрати Застрахованій особі, яка самостійно сплатила рахунки за медичні послуги чи медикаменти.

  • У випадках, коли Застрахована особа самостійно організовувала та/або оплачувала послуги (якщо це передбачено Договором страхування та/або погоджено з Асистуючою компанією) страхова виплата здійснюється на підставі наступних документів:

    • Заява на отримання страхової виплати;
    • Копія паспорта громадянина України
         • для паперового паспорта – 1, 2 сторінки та сторінка з місцем реєстрації;
         • для ID-картки – копія паспорта з безконтактним носієм;
    • Копія довідки про присвоєння РНОКПП (ідентифікаційного коду);
    • Інші підтверджуючі документи.

    Конкретний перелік документів, що підтверджують факт та обставини страхового випадку визначається залежно від конкретної ситуації.

    Важливо! Завжди зберігайте оригінали чеків та медичних документів.

loading...