SOS Сервіс Україна

Компанію «СОС Сервіс Україна» було створено у 2002 році як спільний проект між ВАТ СК «Скайд-Вест», нідерландською компанією ENІ ltd. та урядом королівства Нідерландів. В основу розвитку компанії покладений більш ніж 25-річний досвід роботи на ринку надання послуг асистанса в Європі.


Напрямок діяльності компанії «СОС Сервіс Україна» — надання послуг інформаційного асистансу, технічного асистансумедичного асистансу, аварійно-комісарської служби, послуг евакуації юридичним і фізичним особам як на території України, так і за її межами.

Компанія «СОС Сервіс Україна» успішно співпрацює зі страховими компаніями,  українськими та закордонними асистуючими компаніями,  авто-дилерами,авто-імпортерами, лізинговими компаніями, фармацевтичними компаніями, медичними установами, СТО, компаніями, що надають послуги евакуації та послуги технічної допомоги.

Мережа партнерів нараховує:

  • 125 компаній, які надають послуги евакуатора
  • 220 партнерських СТО
  • 20 компаній, що надають послуги таксі, підмінного авто
  • 6 345 медичних центрів
  • 101 незалежного експерта
  • 71 аварійного комісара.

На базі компанії «СОС Сервіс Україна» функціонує цілодобовий консультаційний центр допомоги Страхувальникам. Дзвінки приймаються українською, російською та англійською мовами.

Спеціалісти технічного інформаціонного центру допоможуть викликати та проконтролювати приїзд відповідних органів МВС, при необхідності швидкої допомоги та інших компетентних органів, а також нададуть консультацію щодо подальших дій Страхувальника, зареєструють страховий випадок, допоможуть в складанні заяви та європротоколу, організують прибуття на місце події аварійного комісара (експерта), служби технічної допомоги, організують евакуацію автомобіля.

Співробітники підрозділу інформаційно-медичного обслуговування СОС Сервіс Україна є кваліфікованими лікарями, які допоможуть обрати оптимальний медичний заклад, організують консультацію спеціалістів будь-якого профілю, знайдуть необхідний медичний препарат в аптеках України, проконтролюють процес лікування та нададуть консультації щодо умов договору страхування.

Інформаційний центр обладнано найсучаснішим програмно-апаратним комплексом:

  • багатоканальна АР телефонія,
  • інтелектуальна система маршрутизації дзвінків,
  • система запису звукового тракту із зберіганням запису до 3-х років,
  • спеціалізоване програмне забезпечення,
  • додаткові мобільні лінії для виклику швидкої допомоги.

Це дозволяє швидко й ефективно:

  • ідентифікувати клієнта,
  • максимально зменшити імовірність втрати дзвінка,
  • перенаправляти дзвінок на вільного в даний момент фахівця,
  • забезпечити збереження інформації, що надійшла (запис усіх розмов),
  • знайти й надати клієнтові необхідну інформацію,
  • знайти й викликати компанію, що надасть необхідну послугу в найкоротший термін.

Телефон інформаційного центру:

311 — для абонентів мобільного зв'язку (вартість дзвінків згідно тарифів операторів)