Інформація про Страховика, яка надається клієнту перед укладенням договору відповідно до ст. 87 Закону України «Про страхування»

1) найменування та місцезнаходження страховика (у тому числі відокремленого підрозділу страховика, який укладає договір страхування), його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України.

Повне найменування:
Українською мовою: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «ПЗУ УКРАЇНА»
Англійською мовою: PRIVATE JOINT-STOCK COMPANY «INSURANCE COMPANY  «PZU UKRAINE»

Скорочене найменування: 
Українською мовою: ПрАТ СК «ПЗУ УКРАЇНА»
Англійською мовою: PJSC IC «PZU UKRAINE»

Місцезнаходження страховика: 04053, м. Київ,  вул. Січових Стрільців, 40
Перелік відокремлених підрозділів страховика та їх місцезнаходження доступний до перегляду за посиланням: https://kis.bank.gov.ua/Home/SrchViewFil/20000035381
Ідентифікаційний код (ЄДРПОУ) - 20782312

2) відомості про ліцензію на здійснення діяльності із страхування та спосіб перевірки її актуальності.

Страхові послуги ПрАТ СК «ПЗУ Україна» надає на підставі ліцензій НБУ від 23.04.2024.
Перевірити ліцензію страховика можливо на офіційному сайті Національного банку України за наступним посиланням: https://kis.bank.gov.ua/Home/SrchViewLic/20000035381.

3) перелік послуг із страхування, які можуть надаватися страховиком на запит клієнта, порядок та умови консультування клієнтів щодо страхових послуг.
Перелік страхових продуктів ПрАТ СК «ПЗУ Україна» наведений за посиланням: 
https://www.pzu.com.ua/individual.html.
ПрАТ СК «ПЗУ Україна» здійснює діяльність із страхування (пряме страхування та вхідне перестрахування) виключно відповідно до ліцензій виданих НБУ від 23.04.2024.
Порядок та умови надання страхових послуг за конкретними страховими продуктами розміщено за посиланням: https://www.pzu.com.ua/individual.html.
Страховик до укладення договору страхування з метою прийняття клієнтом усвідомленого рішення про укладення договору забезпечує клієнта доступною та вичерпною інформацією шляхом надання інформації про страхові продукти, інформаційного документа про стандартний страховий продукт, інформації про страховий продукт, які розміщені на сайті Страховика у розділі «Страхові продукти».
Консультування клієнтів щодо страхових послуг здійснюється страховиком/страховим посередником безкоштовно.
 
4) вид винагороди, яку працівник з реалізації страховика (у разі залучення працівника до реалізації страхового продукту) отримає при укладенні договору страхування, в тому числі порядок та умови її виплати. 
Працівник з реалізації Страховика (у разі залучення до реалізації страхового продукту) отримує фіксовану заробітну плату.

5) інформація про будь-які інші платежі (крім страхових премій), які клієнт буде зобов’язаний сплатити у разі укладення договору страхування.
У разі укладання договору страхування Страхувальник не буде зобов’язаний платити будь-які інші платежі (крім страхових премій) Страховику.

6) інформація про механізми та способи захисту прав споживачів фінансових послуг (зокрема, про можливість та порядок позасудового розгляду скарг споживачів фінансових послуг, адресу страховика, за якою приймаються скарги клієнтів).
Усі спори щодо виконання умов договору страхування вирішуються шляхом переговорів. При неможливості врегулювання спірних питань шляхом переговорів, справа розглядається у судовому порядку згідно з законодавством України.

Споживач при виникненні скарг також  може звернутися до Страховика у такі способи: заповнивши форму на вебсайті Страховика за посиланням: https://www.pzu.com.ua/questions.html або направивши повідомлення на адресу електронної пошти: for-pzu@pzu.com.ua, або засобами поштового зв’язку письмовим зверненням за адресою: вул. Дегтярівська, 62, м. Київ, 04112, Україна. У зверненні має бути зазначено: прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання, контактний телефон (засоби зв’язку) та викладена суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписане заявником (заявниками) із зазначенням дати. Розгляд звернень споживачів здійснюється шляхом відповідного реагування на заяви та скарги згідно із Законом України «Про звернення громадян». Відповідь на звернення про захист прав споживачів Страховик надає протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дня отримання такого запиту.
Також за захистом свої прав споживач може звернутися до Національного банку України:
місцезнаходження: вул. Інститутська, 9, м. Київ, 01601;
телефон: 0 800 505 240;
електронна пошта: nbu@bank.gov.ua; сайт: https://bank.gov.ua/.

Захист прав споживачів небанківських фінансових послуг здійснюється Національним банком України через дистанційні канали шляхом опрацювання:
-   онлайн звернення, що заповнюється споживачем за наступним посиланням https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection/citizens-appeals, або електронного звернення, що надійшло на електронну пошту nbu@bank.gov.ua.
-   листів разом із документами, що направляються на адресу: вул. Інститутська, 9, м. Київ, 01601.
У зверненні потрібно розповісти суть питання, зазначити інформацію про себе та контакти. Вказати:

  • ваше прізвище, ім’я та по батькові;
  • місце проживання;
  • електронну пошту;
  • суть порушеного питання, вашої пропозиції чи скарги.

7) інша інформація, визначена законами України та нормативно-правовими актами Регулятора.
Інша інформація, визначена законами України та нормативно-правовими актами Регулятора розміщена на сайті страховика https://www.pzu.com.ua/.