Залізничне КАСКО

Загальні умови страхового продукту «Страхування залізничного рухомого складу»

Реєстр посередників продукту «Страхування залізничного рухомого складу»

Програма страхування Страхування залізничного рухомого складу
Об’єкт страхування

На страхування приймаються технічно справні залізничні транспортні засоби (ЗТЗ), що реєструються у визначеному порядку, відповідними державними органами та мають індивідуальні ідентифікаційні номери, а саме:

  • локомотиви (електровози, тепловози, паровози, газотурбовози, мотовози, тощо),
  • одиниці моторвагонного рухомого складу – моторні та причіпні вагони, із яких формуються моторвагонні поїзди (електропоїзди, дизель-поїзди, турбопоїзди, акумуляторні поїзди тощо);
  • вантажні вагони – вагони, що призначені для перевезення вантажів зокрема: криті вагони, піввагони, платформи, цистерни, спеціалізовані вагони для перевезення вантажів: вагони бункерного типу, термоси, рефрижераторні вагони, зерновози, транспортери, автомобілевози, контейнеровози, а також спеціальні вагони вантажного типу;
  • пасажирські вагони – вагони, призначені для перевезення пасажирів, а також поштові, багажні вагони, вагони-ресторани, службово-технічні вагони (службові, клуби, санітарні, випробувальні та вимірювальні, лабораторії та інші спеціальні вагони пасажирського типу);
  • залізничні контейнери всіх видів;
  • спеціальний рухомий склад – рухомі одиниці на залізничному ходу, в тому числі:
    • незнімні самохідні одиниці рухомого складу – мотовози, дрезини, спеціальні автомотриси для перевезення матеріалів, потрібних для виконання робіт або доставки працівників підприємств до місця робіт, залізнично–будівельні машини, що мають автономний двигун з тяговим приводом у транспортному режимі, снігоочисники, снігоприбиральні та щебнеочисні машини тощо;
    • незнімні несамохідні одиниці рухомого складу – залізнично-будівельні машини без тягового приводу в транспортному режимі, причепи та інший спеціальний рухомий склад, призначений для виконання робіт з утримання, обслуговування й ремонту споруд і пристроїв залізниць, що включені до господарчого поїзду;
    • знімні рухомі одиниці – знімні дрезини, колійні вагончики, ремонтні вишки на електрифікованих ділянках, колієвимірювальні, дефектоскопічні та інші візки і рухомі одиниці, що можуть бути зняті з колії вручну працівниками, які їх обслуговують.
Страхові ризики та обмеження страхування

"ЗТП" – залізничних транспортних подій а саме:

  • Катастрофа – зіткнення пасажирських або вантажних поїздів з іншими поїздами або рухомим складом та/або сходи рухомого складу в пасажирських або вантажних поїздах на перегонах і станціях, внаслідок яких загинули або одержали тяжкі тілесні ушкодження люди, пошкоджено рухомий склад до ступеня вилучення його з інвентарного парку;
  • Аварія – зіткнення пасажирських або вантажних поїздів з іншими поїздами або рухомим складом та/або сходи рухомого складу у поїздах на перегонах і станціях, внаслідок яких одержали тяжкі тілесні ушкодження люди, пошкоджено рухомий склад до ступеня капітального ремонту:
  • Серйозних інцидентів на залізничному транспорті – транспортні події, що виникли під час руху рухомого складу ЗТЗ, які могли призвести до аварій та (або) внаслідок яких рухомий склад ЗТЗ пошкоджено до ступеня капітального ремонту;
  • Інцидентів на залізничному транспорті – транспортні події, що виникли під час руху рухомого складу ЗТЗ, але не закінчилася серйозним інцидентом;
  • Порушень у поїздній та маневровій роботі на залізниці;
  • Пожежа або вибух – пожежі, вибуху, раптової механічної дії непередбачених фізичних сил (техногенних аварій);
  • "СЛ" (Стихія) – стихійного лиха (удару блискавки, бурі, шторму, урагану, зливи, граду, землетрусу, селі, обвалу, зсуву, паводка, повені та ін.);
  • "ПДТО" – протиправних дій третіх осіб, в тому числі внаслідок крадіжки, грабежу, розбійного нападу;
  • "Інші ризики":
  • наїзду транспортних засобів, інших ніж ЗТЗ;
  • зіткнення з тваринами;
  • падіння предметів (метеоритів, каміння, дерев тощо).

Обмеження страхування

Застрахованими можуть бути придатні до експлуатації, зареєстровані в установленому законодавством порядку ЗТЗ, приписані і ті, що знаходяться в інвентарних парках залізниць, промислових підприємств залізничного транспорту, а також юридичних і фізичних осіб, які не входять у систему залізничного транспорту загального користування незалежно від їхньої відомчої приналежності і форм власності і які отримали у встановленому порядку дозвіл на курсування ЗТЗ.

За цим Договором не можуть бути застраховані ЗТЗ:

які підлягають конфіскації на підставі рішення суду, що набуло законної сили;

які є музейними експонатами, незалежно від того, в робочому вони стані чи ні;

під час їх модернізації та/або випробувань та/або тестувань;

які використовуються з метою, що не передбачена правилами їх експлуатації та які знаходяться у стані, що не відповідає вимогам законодавства України та/або нормам заводу-виробника;

які мають значні механічні та/або корозійні пошкодження як внутрішнього так і зовнішнього обладнання ЗТЗ, кузова, ходової частини, зовнішнього покриття, електро- та іншого обладнання.

Страховий продукт характеризується обов’язком Страховика за визначену Договором страхування плату (страхову премію) здійснити виплату страхового відшкодування відповідно до умов Договору шляхом відшкодування Страхувальнику (іншій особі, визначеній Договором) збитку, понесеного ним у зв'язку з пошкодженням, знищенням або втратою застрахованого ЗТЗ, на випадок виникнення якої проводиться страхування (страхового ризику).
Мінімальний та максимальний розміри страхової суми (ліміту відповідальності), якщо мінімальний та максимальний розміри страхової суми визначені умовами страхового продукту

Розмір страхової суми

  • Мінімальний розмір страхової суми –  100 00,00грн.
  • Максимальний розмір страхової суми –до 800 000 000,00грн.

Порядок визначення розміру страхової суми:

Розмір страхової суми визначається під час укладання Договору страхування за домовленістю між Сторонами Договору. Страхова сума встановлюється в розмірі, що не перевищує дійсної вартості застрахованого ЗТЗ. Дійсною вартістю вважається вартість ЗТЗ на момент (у день) укладення Договору страхування або настання страхового випадку, визначена відповідно до умов Договору страхування: 

  • ринкова вартість  -  вартість, за  яку  можливе  відчуження об'єкта  оцінки на ринку подібного майна (ЗТЗ) на дату оцінки за угодою, укладеною між покупцем та продавцем, після проведення відповідного маркетингу  за умови, що кожна із сторін діяла із знанням справи, розсудливо і без примусу;
  •  вартість заміщення  (відтворення) об'єкта оцінки за вирахуванням усіх видів зносу;
  •  - вартість відтворення об'єкта у ринкових умовах на дату оцінки, який за своїми ознаками може бути адекватною функціональною заміною об'єкта оцінки (без урахування зносу).
  • балансова вартість – балансова вартість - вартість придбання об'єкта, повністю аналогічного тому, що застраховане, за вирахування „зносу”, визначеного згідно з бухгалтерськими  документами  (залишкова вартість

Відповідальність за документальне підтвердження вартості ЗТЗ покладається на Страхувальника.

Страхові суми встановлюються окремо по кожному ЗТЗ вказаному в Договорі страхування, та не можуть перевищувати дійсну вартість ЗТЗ.

Для оцінки вартості ЗТЗ Клієнтом (Страхувальником) може бути організовано проведення незалежної автотоварознавчої експертизи. Клієнт (страхувальник) самостійно визначає експертну організацію, з якою укладає договір проведення експертизи, при цьому,  обов’язковою умовою є наявність документів, що підтверджують оцінку ЗТЗ сертифікованим фахівцем у галузі оцінки ЗТЗ.

У випадку збільшення ринкової вартості застрахованого ЗТЗ в період дії Договору, страхова сума, за згодою Сторін та Вигодонабувача, може бути збільшена шляхом внесення відповідних змін і доповнень до Договору і сплати додаткової страхової премії.

Мінімальний та максимальний розміри страхової премії та/або страхового тарифу
  • Мінімальний страховий тариф – від 0,065%
  • Максимальний страховий тариф – до 2,5%.
Вид, мінімальний та максимальний розміри франшизи (за наявності)

За всіма ризиками - безумовна франшиза від 0% до 10% від страхової суми;

Франшиза застосовується по кожній одиниці ЗТЗ та по кожному і будь-якому страховому випадку.

Територія та строк дії договору страхування [включаючи інформацію про порядок вступу його в дію та період(и) страхування (за наявності)]

Територія дії договору страхування (варіанти):

  • • Україна, країни СНД (окрім територій країн: російська федерація та Республіка Білорусь) та Європа;
  • Україна.

Строк дії договору страхування

  • Від 15 діб до 1 року.
  • Договір набирає чинності з 00 годин 00 хвилин (за київським часом) дня, наступного за днем сплати страхової премії (першої частини) у повному обсязі на поточний рахунок або в касу Страховика чи його представника та після проведення огляду і фотографування (в разі необхідності, про що зазначено в Договорі) ЗТЗ, що приймається на страхування.
  • Дія Договору припиняється та втрачає чинність у разі несплати Страхувальником чергової частини страхової премії (чергового платежу) в повному розмірі у встановлені Договором строки (терміни). При цьому Договір припиняє свою дію через 10 календарних днів, починаючи з дати, зазначеної у Договорі як кінцева дата сплати чергового страхового платежу (крім першого), за умови, що протягом цього строку Страхувальник не сплатив прострочену чергову частину страхового платежу в повному обсязі або якщо Страховик протягом вищезазначеного строку не прийняв рішення про дострокове припинення дії Договору в односторонньому порядку шляхом надсилання письмового повідомлення  Страхувальнику про припинення дії Договору. При цьому Страховик не несе відповідальності та звільняється від виплати страхового відшкодування за страховими випадками, що сталися в період з 00 год. 00 хв. (за київським часом) дати початку періоду відповідальності, за який прострочена сплата чергової частини страхової премії (чергового платежу), до 00 год. 00 хв. (за київським часом) дати, наступної за датою сплати Страхувальником простроченої чергової частини страхового платежу в повному обсязі.
Винятки із страхових випадків та підстави для відмови у здійсненні страхових виплат

Відшкодуванню не підлягають збитки, що сталися безпосередньо внаслідок:

  • зміни конструкції застрахованого ЗТЗ або встановлення деталей чи обладнання, яке не відповідає вимогам виробника такого ЗТЗ та/або встановлення якого не передбачено технічною документацією виробника та/або без письмового погодження відповідних органів;
  • конструкційного або експлуатаційного зносу деталей, вузлів і агрегатів ЗТЗ; використання ЗТЗ у незадовільному технічному стані (визначення технічного стану ЗТЗ проводиться згідно з ПДР);
  • перевезення застрахованого ЗТЗ будь-якими видами транспорту (на поромі, платформі, палубі, в кузові, вагоні, трюмі іншого транспортного засобу, в контейнері тощо);
  • війни, воєнних або бойових дій, воєнних або збройних конфліктів та їх наслідків, воєнних маневрів та інших заходів воєнного характеру, ураження мінами, бомбами та іншими засобами ведення війни та/або вибуховими пристроями, якщо інше не передбачено в Акцепті;
  • ДТП та зіткнення за участі будь-якої бойової або броньованої військової техніки, що використовується офіційними військовими формуваннями;
  • захоплення, піратських дій, громадянських війн, революції, повстань, трудових конфліктів, страйків, локаутів, заколотів, трудових безладів або громадянських хвилювань;
  • вилучення, конфіскації, реквізиції, арешту, обмеження свободи пересування чи затримання, знищення або пошкодження ЗТЗ за розпорядженням військової або цивільної влади та/або будь-яких терористичних груп чи терористичних організацій (в тому числі терориста/терористів, який/які може/можуть діяти окремо від терористичних груп чи терористичних організацій), незаконно створених воєнізованих або збройних формувань, а також спроба скоєння або загроза скоєння будь-якої вищезазначеної дії;
  • радіоактивного, хімічного забруднення, внаслідок якого неможлива експлуатація застрахованого ЗТЗ;
  • вибуху в результаті перевезення, збереження в застрахованому ЗТЗ вибухонебезпечних речовин, боєприпасів;
  • пожежі, що виникла в результаті порушення Страхувальником (або його довіреною особою, Водієм, Вигодонабувачем) правил техніки безпеки при проведенні ремонтно-технічних робіт та/або обслуговування, та/або користуванні пальними, та/або вибухонебезпечними речовинами, при використанні відкритого вогню чи газоелектрозварювального апарату, будь-якого необережного поводження з вогнем;

Страховим випадком не визнається подія, що відбулась при керуванні застрахованим ЗТЗ особою, яка не має права керування ЗТЗ або знаходилася в стані алкогольного сп'яніння та/або перебувала під впливом наркотичних чи токсичних речовин, психотропних субстанцій або аналогічних засобів та/або перебувала під впливом лікарських препаратів, що знижують швидкість реакції та увагу; вживала після події, що стала за її участю, алкоголь, наркотик, а також лікарські препарати, виготовлені на їх основі, до проведення уповноваженою особою огляду з метою встановлення стану алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або щодо вживання лікарських препаратів, що знижують його увагу та швидкість реакції, чи до прийняття рішення про звільнення від проведення такого огляду.

• Страховик не відшкодовує:

  • витрати на паливно-мастильні, миючі, а також фільтруючі матеріали, гази; витрати на відновлення документів на ЗТЗ та/або ДО, відновлення ключів внаслідок їх втрати, поломки або викрадення;
  • витрати на заміну пошкодженої внаслідок страхового випадку складової застрахованого ЗТЗ, якщо згідно з висновком експертного дослідження та/або будь-якого іншого висновку/звіту/акту незалежного компетентного спеціаліста, ця складова має сліди попереднього, неякісно виконаного відновлювального ремонту (тобто сліди ремонту, проведеного не за технологією виробника). Дія цього пункту не поширюється на випадки, коли попередній, неякісно виконаний ремонт проводився на СТО, рекомендованій Страховиком, в рамках врегулювання страхового випадку за Договором страхування, укладеним Страховиком щодо застрахованого ЗТЗ.

Страхове відшкодування не виплачується, якщо:

  • обсяг і характер пошкоджень згідно з експертним дослідженням та/або будь-яким іншим висновком/звітом/актом незалежного компетентного спеціаліста не відповідають заявленим Страхувальником причинам і обставинам страхового випадку;
  • збитки, завдані лише електрообладнанню  застрахованого ЗТЗ через коротке замикання. Якщо через коротке замикання в застрахованому ЗТЗ зазнали пошкоджень й інші частини/елементи/складові/деталі, збитки завдані електрообладнанню теж підлягають відшкодуванню Страховиком;
  • вартість ремонту та/або технічного обслуговування застрахованого ЗТЗ, що не викликані настанням страхового випадку; вартість робіт, пов'язаних з реконструкцією та/або переобладнанням застрахованого ЗТЗ, ремонтом або заміною окремих частин, деталей та/або обладнання внаслідок їхнього зносу, технічного браку тощо; 
  • витрати на проведення заміни (замість ремонту) деталей, вузлів і агрегатів застрахованого ЗТЗ, здійснені через відсутність на спеціалізованому ремонтному підприємстві необхідних запасних частин і деталей для ремонту цих вузлів і агрегатів;
  • витрати на проведення заміни (замість ремонту) деталей, вузлів, агрегатів застрахованого ЗТЗ при можливості їх відновлення відповідно до нормативної документації виробника такого ЗТЗ;
  • витрати на проведення ремонтних робіт, якщо вартість таких робіт перевищує вартість заміни відповідної складової (в тому числі з врахуванням зносу на деталі);
  • витрати на екстрене замовлення та/або термінову доставку комплектуючих, запасних частин, деталей;
  • втрату товарної вартості  застрахованого ЗТЗ/ДО;
  • збитки, що виникли в результаті неправильного завантаження/ розвантаження, кріплення і перевезення вантажу або багажу застрахованим ЗТЗ;

Страховик в будь-якому випадку не відшкодовує збитки:

  • завдані внаслідок самовільного руху застрахованого ЗТЗ;
  • непрямі збитки, які можуть бути викликані страховим випадком (штраф, вигода, яку втрачено, втрата прибутку, простій, витрати за зберігання ЗТЗ (стоянка), банківське обслуговування, моральний збиток тощо).

Підставою для відмови у виплаті страхового відшкодування є:

  • навмисні дії Страхувальника спрямовані на настання страхового випадку, крім дій, вчинених у стані крайньої необхідності або необхідної оборони, або випадків, визначених законом чи міжнародними звичаями;
  • вчинення Страхувальником, умисного кримінального правопорушення, що призвело до настання страхового випадку;
  • подання Страхувальником неправдивих відомостей про об’єкт страхування, обставини, що мають істотне значення для оцінки страхового ризику, або про факт настання страхового випадку;
  • несвоєчасне повідомлення Страхувальником ( або Вигодонабувачем) про настання страхового випадку без поважних причин або невиконання інших обов’язків, визначених Договором, якщо це призвело до неможливості Страховика встановити факт, причини та обставини настання страхового випадку або розмір заподіяної шкоди (збитків);
  • якщо Страхувальник не виконав дії щодо рятування та збереження застрахованого ЗТЗ і це призвело до страхового випадку або збільшення розміру збитку;
  • неповідомлення Страховика у строки, визначені Договором, про факти та обставини, що збільшують ризики настання страхового випадку із застрахованим ЗТЗ (у тому числі: зміна документів, комплектності застрахованого ЗТЗ, та/або передачі ЗТЗ в оренду, позичку, прокат, підряд, лізинг; втрата свідоцтва про реєстрацію застрахованого ЗТЗ, переобладнання застрахованого ЗТЗ, інші факти та обставини що можуть вплинути на ступінь ризику);
  • відмова Страхувальника від свого права вимоги до особи, відповідальної за заподіяний збиток, чи неможливість здійснення Страховиком цього права з вини Страхувальника (або його довірених осіб/Водіїв/Вигодонабувача);
  • неповідомлення Страховика про інші діючі відносно застрахованого ЗТЗ та/або ДО договори страхування, за якими Страхувальник (Вигодонабувач) має право на отримання страхового відшкодування внаслідок страхового випадку;
  • використання ЗТЗ не за призначенням та/або з порушенням умов технічної експлуатації;
  • одержання Страхувальником (Вигодонабувачем) повного відшкодування збитків від особи, яка їх заподіяла;
  •  невиконання Страхувальником (або його довіреними особами/Водіями/Вигодонабувачем) обов`язків, передбачених Договором;
У разі прийняття рішення про відмову у здійсненні страхового відшкодування, Страховик протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дня прийняття рішення повідомляє Страхувальника (або Вигодонабувача) у письмовій формі про прийняте рішення з обґрунтуванням підстави відмови.
Ліміти відповідальності страховика за окремим об’єктом страхування, страховим ризиком та/або страховим випадком, групою страхових ризиків та/або страхових випадків (за наявності), іншими складовими страхового продукту Ліміт відшкодування Страховика зазначається в Договорі та визначений за Договором страхування. Страхова сума є агрегатним лімітом відшкодування Страховика по всіх страхових випадках, що відбулися під час дії цього Договору страхування. Договір вважається виконаним і припиняє свою дію з моменту виплати сумарного страхового відшкодування в розмірі, еквівалентному розміру страхової суми за мінусом франшиз по всіх страхових випадках, що сталися за цим Договором. Договір діє до кінця обумовленого строку в межах різниці між страховою сумою і розміром виплачених страхових відшкодувань, тобто ліміт відшкодування зменшується на розмір виплачених відшкодувань. Ліміт відшкодування може бути відновлено до початкового розміру шляхом внесення відповідних змін у Договір страхування та сплати додаткової страхової премії.
Порядок розрахунку та умови здійснення страхових виплат

Страхувальник надає Страховику документи компетентних органів (відповідно до характеру події) про факт, причини, обставини настання події, що має ознаки страхового випадку (документ органів Міністерства внутрішніх справ України (Національної поліції України), державної служби України з надзвичайних ситуацій, інших компетентних органів (аналогічних компетентних органів чи служб іноземних держав, якщо страховий випадок стався за межами України).

Страховик приймає рішення про визнання випадку страховим та для здійснення страхової виплати Страховик складає страховий акт протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів, після отримання від Страхувальника (або Вигодонабувача) всіх документів, що підтверджують факт настання, причини, обставини та наслідки страхового випадку.

Розмір страхового відшкодування розраховується: в межах ліміту відшкодування; в межах страхової суми, визначеної Договором, та не може перевищувати розміру прямого збитку, якого зазнав Страхувальник; за мінусом  зазначеної в Договорі франшизи; за мінусом різниці між загальною страховою премією за Договором та сумою фактично сплачених за Договором частин страхової премії; вирахуванням амортизаційного зносу (якщо такий варіант обраний Страхувальником).

Можливі наслідки для споживача в разі невиконання ним обов’язків, визначених договором страхування, включаючи несвоєчасне повідомлення про настання страхового випадку без поважних причин та несвоєчасну сплату страхової премії або її наступної частини

Несвоєчасне повідомлення Страхувальником про настання страхового випадку без поважних причин або невиконання інших обов’язків, визначених Договором, якщо це призвело до неможливості Страховика встановити факт, причини та обставини настання страхового випадку або розмір заподіяної шкоди (збитків), веде до відмови у виплаті страхового відшкодування.

Інформація про можливість придбати страховий продукт окремо, якщо такий продукт пропонується разом із супутнім та/або додатковим товаром, роботою або послугою, що не є страховою, як складова одного пакета або договору Цей страховий продукт не пропонується разом із супутнім та/або додатковим товаром, роботою або послугою, що не є страховою, як складова одного пакета або договору.
Інформація про страховий продукт, якщо такий продукт є додатковою страховою послугою (в якості складової одного пакету або договору) до інших товарів, робот або послуг, що не є страховими Цей страховий продукт може бути додатковою страховою послугою (в якості складової одного пакету або договору) до інших товарів, робот або послуг, що не є страховими.
Умови отримання знижки на страховий продукт та акційні пропозиції страховика (за наявності), включаючи терміни їх дії

Надання знижки не передбачено.

Перелік відомостей, що мають істотне значення для оцінки страхового ризику, та/або інформацію про інші обставини, що враховуються під час визначення розміру страхової премії
  • Територія експлуатації ЗТЗ
  • Мета використання ЗТЗ
  • Характеристики вантажу який перевозиться
  • Охорона та засоби пожежогасіння (на відстійнику, на станції, на підприємстві)
  • Необхідні умови страхового покриття

Хто може бути Страхувальником

Страхувальником можуть виступати юридичні особи, фізичні особи та фізичні особи-підприємці, які на законних підставах володіють, користуються, розпоряджаються залізничними транспортними засобами.

Що може бути застраховано

Технічно справні залізничні транспортні засоби, що реєструються у визначеному порядку, відповідними державними органами та мають індивідуальні ідентифікаційні номери, а саме:

  1. локомотиви (електровози, тепловози, паровози, газотурбовози, мотовози, тощо);
  2. одиниці моторвагонного рухомого складу – моторні та причіпні вагони, із яких формуються моторвагонні поїзди (електропоїзди, дизель-поїзди, турбопоїзди, акумуляторні поїзди тощо);
  3. вантажні вагони – вагони, що призначені для перевезення вантажів зокрема: криті вагони, піввагони, платформи, цистерни, спеціалізовані вагони для перевезення вантажів: вагони бункерного типу, термоси, рефрижераторні вагони, зерновози, транспортери, автомобілевози, контейнеровози, а також спеціальні вагони вантажного типу;
  4. пасажирські вагони – вагони, призначені для перевезення пасажирів, а також поштові, багажні вагони, вагони-ресторани, службово-технічні вагони (службові, клуби, санітарні, випробувальні та вимірювальні, лабораторії та інші спеціальні вагони пасажирського типу);
  5. залізничні контейнери всіх видів;
  6. спеціальний рухомий склад – рухомі одиниці на залізничному ходу, в тому числі:
  • незнімні самохідні одиниці рухомого складу – мотовози, дрезини, спеціальні автомотриси для перевезення матеріалів, потрібних для виконання робіт або доставки працівників підприємств до місця робіт, залізнично–будівельні машини, що мають автономний двигун з тяговим приводом у транспортному режимі, снігоочисники, снігоприбиральні та щебнеочисні машини тощо;
  • незнімні несамохідні одиниці рухомого складу – залізнично-будівельні машини без тягового приводу в транспортному режимі, причепи та інший спеціальний рухомий склад, призначений для виконання робіт з утримання, обслуговування й ремонту споруд і пристроїв залізниць, що включені до господарчого поїзду;
  • знімні рухомі одиниці – знімні дрезини, колійні вагончики, ремонтні вишки на електрифікованих ділянках, колієвимірювальні, дефектоскопічні та інші візки і рухомі одиниці, що можуть бути зняті з колії вручну працівниками, які їх обслуговують.
Замовити консультацію

Страхування вагонів та інших залізничних транспортних засобів (ЗТЗ) захищає від наступних ризиків:

  • «ЗТП» - залізничних транспортних подій а саме: катастроф, залізничних подій (аварій), серйозних інцидентів, інцидентів;
  • Пожежа або вибух – пожежі, вибуху, раптової механічної дії непередбачених фізичних сил (техногенних аварій);
  • «СЛ» (Стихія) – стихійного лиха (удару блискавки, бурі, шторму, урагану, зливи, граду, землетрусу, селі, обвалу, зсуву, паводка, повені та ін.);
  • "ПДТО" – протиправних дій третіх осіб, в тому числі внаслідок крадіжки, грабежу, розбійного нападу;
  • наїзду транспортних засобів, інших ніж ЗТЗ;
  • зіткнення з тваринами;
  • падіння предметів (метеоритів, каміння, дерев тощо).

Страхова сума може бути визначена одним із наступних способів:

  • за балансовою вартістю ЗТЗ на дату укладання Договору страхування, що відображена у фінансовій звітності Страхувальника;
  • за ринковою вартістю ЗТЗ, визначеною на дату укладання Договору страхування, що ґрунтується на результатах аналізу ринкових цін продажу (пропонування) на подібні ЗТЗ з урахуванням його найбільш ефективного використання;
  • за вартістю відтворення – визначеною на дату укладання Договору страхування поточною вартістю витрат на створення (придбання) в сучасних умовах нових ЗТЗ, що є ідентичними застрахованому.
Замовити консультацію
  • надійний страховий захист;
  • індивідуальний підхід до визначення умов страхування для кожного клієнта з врахуванням особливостей бізнесу;
  • цілодобова інформаційна підтримка.
Замовити консультацію

Страхування залізничного рухомого складу – страхування залізничних транспортних засобів на випадок їх пошкодження внаслідок катастрофи, аварії, зіткнення з іншим транспортним засобом, пожежі, вибуху, техногенної аварії, стихійного лиха, протиправних дій третіх осіб, падіння каміння, дерев метеоритів тощо

loading...