1. Вжити всіх можливих та доречних заходів для здійснення допомоги потерпілим, зменшення розміру збитку, та порятунку ТЗ.
ПРИМІТКА: Ні в якому разі не визнавайте свою вину без письмової згоди Страховика.
2. Негайно, але не пізніше 24 годин, необхідно повідомити про настання події, що може бути кваліфікована як страховий випадок, відповідні компетентні органи та асистуючу компанію «SOS Сервіс Україна» за телефонами:
Чітко виконувати інструкції спеціаліста «SOS Сервіс Україна». Асистуюча компанія допоможе викликати та проконтролювати приїзд відповідних органів МВС, при необхідності швидкої допомоги та інших компетентних органів, а також надасть консультацію щодо невідкладних подальших дій страхувальника, зареєструє страховий випадок, прийме заяву щодо прибуття експерта (аварійного комісара) на місце ДТП та при необхідності замовить евакуатор.
3. Письмово оформити заяву про настання події, що може бути кваліфікована як страховий випадок:
4. Надати застрахований ТЗ для огляду представником Страховика. Увага! Не ремонтувати транспортний засіб поки його не огляне представник страхової компанії
ЗБІР ДОКУМЕНТІВ (здійснюється Страхувальником та Страховиком)
ВИПЛАТА страхового відшкодування здійснюється Страховиком у строк 30 робочих днів, починаючи з дня одержання письмового повідомлення про настання страхового випадку. Якщо даного строку виявилося недостатньо для з’ясування обставин, що впливають на визначення відповідальності Страховика, страхове відшкодування сплачується протягом 14 робочих днів від дати отримання останнього документу, необхідного для з’ясування обставин страхового випадку та/або розміру збитку.
СТРАХОВЕ ВІДШКОДУВАННЯ виплачується в залежності від передбаченого договором страхування варіанту виплати страхового відшкодування: «Оцінка» або «Майстерня»
Після отримання страхового відшкодування обов’язково надати для огляду відремонтований транспортний засіб уповноваженому представнику страхової компанії.