Telegram-бот для врегулювання страхових випадків з КАСКО та ОСЦВП

Шановні клієнти.

Страхова компанія «ПЗУ Україна»  запустила Telegram для врегулювання страхових випадків за договорами КАСКО та ОСЦВП.

Завдяки новому сервісу, алгоритм дій у разі настання страхового випадку спрощується до одного телефонного дзвінка в нашу компанію.

Час подачі та оформлення заявки на місці – 10 хв., безпосередній період врегулювання справи включно з отриманням виплати – до 5 днів.

Що може чат-бот від ПЗУ:

  • зареєструвати заяву про настання страхового випадку
  • прийняти весь пакет документів 
  • підказати які саме фото треба зробити з місця ДТП та завантажити їх
  • інформувати про стан розгляду збитку
  • інформувати про здійснення виплати

Якщо ви хочете скористатись нашим сервісом у разі ДТП, то :

  • Переконайтесь, що у вас встановлений месенджер Telegram
  • Телефонуйте на один з вказаних номерів:
  • 311 для абонентів мобільного зв’язку  (згідно з тарифами операторів)
  • 0 800 503 115 (безплатно зі стаціонарного тел.)
  • 044 537 63 11 (цілодобова багатоканальна лінія)
  • Після надання згоди оператору на врегулювання справи через чат-бот – отримуйте посилання на чат-бот і слідуйте його підказкам.

Отримуйте виплату протягом 5 робочих днів, залишайтесь задоволені нашим сервісом та продовжуйте страхуватись в «ПЗУ Україна».

повернутися
Інші публікації
Привітання зі святом Великодня!

Привітання зі святом Великодня!

Прийміть щирі вітання з Великоднем!

Детальніше
Страхова компанія «ПЗУ Україна» підвела підсумки роботи за результатами 2024 року

Страхова компанія «ПЗУ Україна» підвела підсумки роботи за результатами 2024 року

СК «ПЗУ Україна» протягом 2024 року залучила 2 248 млн грн страхових премій.

Детальніше
loading...