Telegram-бот для врегулювання страхових випадків з КАСКО та ОСЦВП

Шановні клієнти.

Страхова компанія «ПЗУ Україна»  запустила Telegram для врегулювання страхових випадків за договорами КАСКО та ОСЦВП.

Завдяки новому сервісу, алгоритм дій у разі настання страхового випадку спрощується до одного телефонного дзвінка в нашу компанію.

Час подачі та оформлення заявки на місці – 10 хв., безпосередній період врегулювання справи включно з отриманням виплати – до 5 днів.

Що може чат-бот від ПЗУ:

  • зареєструвати заяву про настання страхового випадку
  • прийняти весь пакет документів 
  • підказати які саме фото треба зробити з місця ДТП та завантажити їх
  • інформувати про стан розгляду збитку
  • інформувати про здійснення виплати

Якщо ви хочете скористатись нашим сервісом у разі ДТП, то :

  • Переконайтесь, що у вас встановлений месенджер Telegram
  • Телефонуйте на один з вказаних номерів:
  • 311 для абонентів мобільного зв’язку  (згідно з тарифами операторів)
  • 0 800 503 115 (безплатно зі стаціонарного тел.)
  • 044 537 63 11 (цілодобова багатоканальна лінія)
  • Після надання згоди оператору на врегулювання справи через чат-бот – отримуйте посилання на чат-бот і слідуйте його підказкам.

Отримуйте виплату протягом 5 робочих днів, залишайтесь задоволені нашим сервісом та продовжуйте страхуватись в «ПЗУ Україна».

повернутися
Інші публікації
На що потрібно звернути увагу при виборі КАСКО?

На що потрібно звернути увагу при виборі КАСКО?

Дізнайтеся, на що звернути увагу при виборі КАСКО та як обрати оптимальний страховий поліс для свого авто. У матеріалі ми розбираємо ключові умови покриття, франшизу, винятки, вартість та сервіс, щоб допомогти вам обрати надійне КАСКО і уникнути типових помилок під час страхування.

Детальніше
Підтримка з добрим серцем: «ПЗУ Україна» продовжує благодійну співпрацю у Чорткові

Підтримка з добрим серцем: «ПЗУ Україна» продовжує благодійну співпрацю у Чорткові

Група «ПЗУ Україна» надала благодійну допомогу центру реабілітації «Дорога в життя».

Детальніше
loading...