ПЗУ Україна страхування життя» - №1 за показником "Репутаційна стабільність"

«ПЗУ Україна страхування життя» - №1 за показником "Репутаційна стабільність" згідно висновків національного рейтингу якості управління корпоративною репутацією «Репутаційні АКТИВісти».  

Компанії групи ПЗУ Україна приймають активну участь у події вже багато років.

Рейтинг якості управління корпоративною репутацією «Репутаційні АКТИВісти» задуманий як спосіб виразити суспільне визнання компаніям, які досягли високих та відчутних результатів у цій сфері. Тому що віримо, що правильне управління репутацією допомагає бізнесу відповісти на найбільш важкі виклики сучасності та пережити найбільш непрості часи - інформація з офіційного сайту рейтингу.  

Загалом, у 2020 році вибірка рейтингу склала 311 великих компаній, які оцінювались в 5 шорт-листах:
- Репутаційна стабільність (№1 «ПЗУ Україна страхування життя») ;
- Антикризова стійкість (№1 «Citrus»);
- Інноваційний підхід (№1 «First Line Group»);
- Медіаактивність (№1 «Молочний Альянс») ;
- Іміджевий капітал КСВ (№1 «PepsiCo»).

«Репутація для страхової компанії – це міцний фундамент, на якому будуються довірливі відносини з клієнтом. «ПЗУ Україна страхування життя» вже понад 26 років на українському страховому ринку й за цей час ми підтвердили репутацію стабільної та надійної європейської компанії.

Висловлюємо вдячність членам журі за нагороду, а нашим клієнтам за довіру» - прокоментував Збігнев Шолига, Генеральний директор «ПЗУ Україна страхування життя».

Більш детально про показники оцінки у функціональних нагородах (шорт-листах):

Репутаційна стабільність - наявність активної PR-служби; системний характер роботи; об'єктивна основа для формування позитивної репутації (якісний продукт/послуга, якісне управління, яскраві та компетентні спікери та інші); позитивна реакція цільових аудиторій на PR-активність; інший позитивний ефект прикладених зусиль з управління репутацією.

Антикризова стійкість - наявність у компанії стратегії антикризового реагування; адекватність використовуваних інструментів, та їх успішне використання; підтримка компаній цільовими аудиторіями; позитивний ефект прикладених зусиль.

Інноваційний підхід - наявність нестандартних PR-рішень; системна робота з новими медіа в діджитал сегменті (онлайн); позитивна реакція цільових аудиторій на креативні та нестандартні рішення; позитивний ефект від впроваджених інновацій.

Медіаактивність - відкритість до комунікації зі ЗМІ всіх типів; якість розповсюджуваних повідомлень; впізнаваність та цитування спікерів; позитивний ефект прикладених медійних зусиль.

Іміджевий капітал КСВ (корпоративної соціальної відповідальності) - системна робота з формування цільових аудиторій у КСВ; реальна користь проєктів КСВ для суспільства; ступінь соціальної відповідальності компанії по відношенню стосовно персоналу, споживачам, бізнес-партнерам; позитивне сприйняття роботи компанії у сфері КСВ.

повернутися
Інші публікації
Привітання зі святом Великодня!

Привітання зі святом Великодня!

Прийміть щирі вітання з Великоднем!

Детальніше
Страхова компанія «ПЗУ Україна» підвела підсумки роботи за результатами 2024 року

Страхова компанія «ПЗУ Україна» підвела підсумки роботи за результатами 2024 року

СК «ПЗУ Україна» протягом 2024 року залучила 2 248 млн грн страхових премій.

Детальніше
loading...