ПЗУ Україна страхування життя» - №1 за показником "Репутаційна стабільність"

«ПЗУ Україна страхування життя» - №1 за показником "Репутаційна стабільність" згідно висновків національного рейтингу якості управління корпоративною репутацією «Репутаційні АКТИВісти».  

Компанії групи ПЗУ Україна приймають активну участь у події вже багато років.

Рейтинг якості управління корпоративною репутацією «Репутаційні АКТИВісти» задуманий як спосіб виразити суспільне визнання компаніям, які досягли високих та відчутних результатів у цій сфері. Тому що віримо, що правильне управління репутацією допомагає бізнесу відповісти на найбільш важкі виклики сучасності та пережити найбільш непрості часи - інформація з офіційного сайту рейтингу.  

Загалом, у 2020 році вибірка рейтингу склала 311 великих компаній, які оцінювались в 5 шорт-листах:
- Репутаційна стабільність (№1 «ПЗУ Україна страхування життя») ;
- Антикризова стійкість (№1 «Citrus»);
- Інноваційний підхід (№1 «First Line Group»);
- Медіаактивність (№1 «Молочний Альянс») ;
- Іміджевий капітал КСВ (№1 «PepsiCo»).

«Репутація для страхової компанії – це міцний фундамент, на якому будуються довірливі відносини з клієнтом. «ПЗУ Україна страхування життя» вже понад 26 років на українському страховому ринку й за цей час ми підтвердили репутацію стабільної та надійної європейської компанії.

Висловлюємо вдячність членам журі за нагороду, а нашим клієнтам за довіру» - прокоментував Збігнев Шолига, Генеральний директор «ПЗУ Україна страхування життя».

Більш детально про показники оцінки у функціональних нагородах (шорт-листах):

Репутаційна стабільність - наявність активної PR-служби; системний характер роботи; об'єктивна основа для формування позитивної репутації (якісний продукт/послуга, якісне управління, яскраві та компетентні спікери та інші); позитивна реакція цільових аудиторій на PR-активність; інший позитивний ефект прикладених зусиль з управління репутацією.

Антикризова стійкість - наявність у компанії стратегії антикризового реагування; адекватність використовуваних інструментів, та їх успішне використання; підтримка компаній цільовими аудиторіями; позитивний ефект прикладених зусиль.

Інноваційний підхід - наявність нестандартних PR-рішень; системна робота з новими медіа в діджитал сегменті (онлайн); позитивна реакція цільових аудиторій на креативні та нестандартні рішення; позитивний ефект від впроваджених інновацій.

Медіаактивність - відкритість до комунікації зі ЗМІ всіх типів; якість розповсюджуваних повідомлень; впізнаваність та цитування спікерів; позитивний ефект прикладених медійних зусиль.

Іміджевий капітал КСВ (корпоративної соціальної відповідальності) - системна робота з формування цільових аудиторій у КСВ; реальна користь проєктів КСВ для суспільства; ступінь соціальної відповідальності компанії по відношенню стосовно персоналу, споживачам, бізнес-партнерам; позитивне сприйняття роботи компанії у сфері КСВ.

повернутися
Інші публікації
Благодійна допомога від групи ПЗУ Україна

Благодійна допомога від групи ПЗУ Україна

У понеділок, 10 серпня 2020 року поблизу Чортківської міської ради (Тернопільська область) відбулася церемонія з передачі благодійної допомоги до центру реабілітації осіб з інвалідністю «Дорога у життя» та благодійної організації «Дім милосердя».

детальніше
Комплексне страхування виїжджаючих за кордон згідно програми «+ COVID-19»

Комплексне страхування виїжджаючих за кордон згідно програми «+ COVID-19»

Враховуючи досвід материнської компанії PZU S.A., що входить в одну з найбільших фінансових груп Центральної та Східної Європи, страхова компанія ПЗУ Україна поновила продукт страхування виїжджаючих за кордон, додавши у покриття програми захворювання на вірус COVID-19.

детальніше
Гуманітарна допомога від Польщі Україні для протидії розповсюдженню пандемії.

Гуманітарна допомога від Польщі Україні для протидії розповсюдженню пандемії.

Небанківська фінансова група ПЗУ Україна підтримала ініціативу, яку організував Міжнародний Фонд Солідарності разом з Міністерством Закордонних справ Польщі та за підтримки польського бізнесу.

детальніше