Три кризові роки надихнули нас на прекрасні зміни, якими ми з гордістю пишаємося. Адже тепер, навіть, якщо у клієнта трапилася подія за кордоном, після звернення до компанії та фіксації події, ми закріплюємо персонального менеджера за клієнтом. Як це відбувається?
1. Клієнт телефонує в Контакт-центр +38 (044) 537 63 11 для фіксації події.
2. Після цього отримує смс з номером справи, та контактами персонального менеджера.
3. Персональний менеджер першим виходить на зв'язок з клієнтом та з’ясовує зручний канал для спілкування.
4. Персональний менеджер допомагає у вирішенні питань, що можуть не входити в послуги, які покриваються договором КАСКО (але пов’язані з подією).
Яка користь та переваги від цього для клієнта?
1. Клієнт отримує спокій в тому, що його подією займаються, і він знає, хто персонально.
2. Клієнт економить гроші на зв’язку з компанією, адже для спілкування використовується той канал, який зручний клієнту.
3. Клієнт може надати всі фото он-лайн, але до цього отримати консультацію, як це вірно зробити.
4. Клієнт може отримати інформаційно-консультаційну підтримку щодо своїх дій, чи дій пов’язаних з пошкодженим авто (пошук СТО, евакуатора тощо).
5. Клієнт знає, коли компанія зробить виплату.
6. Немає жодного невизначеного моменту, адже персональний менеджер про все подбає.
Ось такий він світ змін, світ VUCA, світ ПЗУ!
ПрАТ СК «ПЗУ Україна» щодня працює на Перемогу, підтримує економічний фронт та допомагає нашим героїчним воїнам!
ДетальнішеВідтепер для клієнтів «ПЗУ Україна» є опція покриття воєнних ризиків по прогамі «АвтоКаско – пакет AVTOMIX»
ДетальнішеВигідна акція від «ПЗУ Україна» та дилерських центрів Hyundai «Олімп Мотор» та «Едем Авто».
Детальніше