Як ми врегульовуємо КАСКО закордоном?

Три кризові роки надихнули нас на прекрасні зміни, якими ми з гордістю пишаємося. Адже тепер, навіть, якщо у клієнта трапилася подія за кордоном, після звернення до компанії та фіксації події, ми закріплюємо персонального менеджера за клієнтом. Як це відбувається?

1.    Клієнт телефонує в Контакт-центр  +38 (044) 537 63 11 для фіксації події.
2.    Після цього отримує смс з номером справи, та контактами персонального менеджера.
3.    Персональний менеджер першим виходить на зв'язок з клієнтом та з’ясовує зручний канал для спілкування.
4.    Персональний менеджер допомагає у вирішенні питань, що можуть не входити в послуги, які покриваються договором КАСКО (але пов’язані з подією).
 
Яка користь та переваги від цього для клієнта?

1.    Клієнт отримує спокій в тому, що його подією займаються, і він знає, хто персонально.
2.    Клієнт економить гроші на зв’язку з компанією, адже для спілкування використовується той канал, який зручний клієнту.
3.    Клієнт може надати всі фото он-лайн, але до цього отримати консультацію, як це вірно зробити.
4.    Клієнт може отримати інформаційно-консультаційну підтримку щодо своїх дій, чи дій пов’язаних з пошкодженим авто (пошук СТО, евакуатора тощо). 
5.    Клієнт знає, коли компанія зробить виплату.
6.    Немає жодного невизначеного моменту, адже персональний менеджер про все подбає.
 
Ось такий він світ змін, світ VUCA, світ ПЗУ!

повернутися
Інші публікації
Розпочав роботу офіційний веб-сайт ПрАТ СК «ПЗУ Україна страхування життя»

Розпочав роботу офіційний веб-сайт ПрАТ СК «ПЗУ Україна страхування життя»

Для клієнтів та партнерів компанії розпочав роботу новий веб-сайт Страхової компанії «ПЗУ Україна страхування життя».

Детальніше
З Днем Незалежності України!

З Днем Незалежності України!

Щиро вітаємо з Днем Незалежності України!

Детальніше