У цій винятковій для всіх ситуації, просимо клієнтів групи ПЗУ перейти на доступні форми дистанційного зв’язку.
Для всіх клієнтів, хочемо звернути вашу увагу на наступні рекомендації та опції, що мають на меті зробити сервіс компанії більш гнучким та доступним.
Для існуючих клієнтів, що на разі мають на розгляді справи з врегулювання, повідомляємо, що процес розгляду справи не зупиняється. Ви можете дізнатися стан справи зателефонувавши до контакт центру за номером 311 (за тарифами мобільного оператора).
Якщо ви маєте бажання дізнатися статус вашого договору з лайф страхування, перегляньте дані в особистому онлайн кабінеті, за посиланням: /pclife/registration.html
Якщо ви маєте бажання оформити поліс страхування КАСКО, ОСЦПВ, страхування майна, поліси для подорожуючих (звертаємо увагу на період карантину діють обмеження у пересуванні людей та засобів транспорту), запрошуємо вас до онлайн магазину, за посиланням: https://shop.pzu.com.ua/
Ви також можете звернутися до офісів, що будуть працювати у черговому режимі у форматі «закриті двері», або звернутися до відділення у вашому місті за контактними номерами, дані вказані на сторінці сайту, за посиланням https://www.pzu.com.ua/useful/filials.html.
Здійснити платежі за посиланням Варіанти оплати або у відділенні банків.
Якщо у вас є бажання поділитися зворотнім зв’язком, ми дуже просимо вас заповнити форму для первинної верифікації, за посиланням: https://www.pzu.com.ua/questions.html
Прагнемо наголосити, що поінформованість та особливо чуйна увага до свого здоров’я в цей період - дуже важливі. Просимо вас звернути увагу на застереження, опис та інструкції, що надає Міністерство Охорони Здоров’я України. Прості правила гігієни можуть стати вашим рятівним жилетом:
Підсумки врегулювання страхових випадків за січень-червень 2024 року
ДетальнішеСК «ПЗУ Україна» підбила підсумки за перше півріччя 2024 року.
Детальніше