Чат-бот до полісу електронної Зеленої картки (еЗК)

Шановні клієнти «ПЗУ Україна», раді повідомити, що відтепер, при настанні страхового випадку за полісом Зеленої картки, у вас є можливість зафіксувати ДТП та зв’язатись із службою підтримки за допомогою чат-боту. 

Чат-бот Зеленої картки має такі переваги та можливості:

  • зафіксувати ДТП за кордоном тепер просто – не потрібно дзвонити оператору, достатньо зафіксувати ДТП через чат-бот,
  • без витрат на міжнародні дзвінки,
  • цілодобова інформаційно-консультативна підтримка за допомогою чат-боту, 
  • при виникненні додаткових питань, чат-бот надасть вам контакт служби підтримки.

Для того, щоб зафіксувати ДТП за допомогою чат-боту, достатньо зробити всього декілька кроків:

  1. Відскануйте QR-код у Пам’ятці, яку ви отримали разом із полісом Зелена картка,
  2. Напишіть повідомлення у чат-бот «Вітаю»,
  3. Дотримуйтесь алгоритму чат-боту. 

Якщо у вашого мобільного пристрою відсутня функція сканування QR-коду через камеру:

  1. Встановіть застосунок месенджера Viber на вашому мобільному пристрої, якщо він не встановлений,
  2. Відкрийте додаток Viber на вашому мобільному пристрої,
  3. У правому нижньому куті натисніть на три крапочки з надписом «Додатково»,
  4. У верхньому правому куті натисніть на значок QR-коду,
  5. У вас відкриється вікно з полем відкритої камери, наведіть камеру на QR-код, що знаходиться у лівому верхньому куті Пам’ятки,
  6. У вас відкриється чат з PZU Зелена картка у застосунку Viber.
повернутися
Інші публікації
Привітання зі святом Великодня!

Привітання зі святом Великодня!

Прийміть щирі вітання з Великоднем!

Детальніше
Страхова компанія «ПЗУ Україна» підвела підсумки роботи за результатами 2024 року

Страхова компанія «ПЗУ Україна» підвела підсумки роботи за результатами 2024 року

СК «ПЗУ Україна» протягом 2024 року залучила 2 248 млн грн страхових премій.

Детальніше
loading...