Затоплення

Дії у разі затоплення

1. Ліквідувати причину затоплення, наприклад, закрити кран або перекрити воду в квартирі, якщо прорвало трубу. Якщо самостійно не можете це зробити, - викликати сантехніка чи аварійну службу.


2. Негайно але не пізніше 24 годин, повідомити страховика про настання страхового випадку за телефоном

  • 0-800-503-115
  • 311 для абонентів мобільних операторів

3. Вжити всіх необхідних заходів щодо мінімізації заподіяної шкоди


4. Заявити про подію до компетентних органів та надати опис втраченого при події майна та застрахованого майна


5. Негайно, але не пізніше 3-х робочих днів, враховуючи день, коли стало відомо про подію, письмово повідомити страхову компанію про подію.


6. Надати страховику список всього застрахованого майна, яке було втрачене, пошкоджене або знищене в результаті настання події.


7. Надати  страховику всі необхідні документи відповідно до умов договору страхування.

click fraud detection