До уваги клієнтів з медичною страховкою

Застраховані особи за договорами медичного страхування ПрАТ СК «ПЗУ Україна» обслуговуються командою асистуючої компанії «СОС Сервіс Україна», що забезпечує високий професійний рівень обслуговування.

Вимушені визнати, що ми вперше опинилися в ситуації, коли швидкість надання послуг не відповідає тому рівню, до якого звикли ми, наші Клієнти та партнери.

Пандемія COVID-19 паралізувала роботу медичних закладів, аптечних мереж. Навантаження на медичні заклади зросло в декілька разів, і, на жаль, заклади охорони здоров’я, як приватної, так і державної форми власності не здатні повністю та вчасно надавати медичні послуги. Складна ситуація спостерігається на різних етапах надання медичних послуг.

Згідно офіційної статистики МОЗ України в січні 2022 року зафіксовано більше 22 тисяч випадків захворювання на COVID-19. За прогнозами МОЗ України, в лютому та березні очікується значне зростання статистики захворюваності.

Незважаючи на важку ситуацію в медичній галузі, велику кількість звернень, Команда «СОС Сервіс Україна» працює 24/7 та робить все можливе, щоб забезпечити організацію медичної допомоги.

На сьогодні штат працівників ассистансу збільшено на 50% і розширення продовжується.

Окрім цього, спрощено алгоритм погодження самостійного звернення за медичною допомогою. Застрахована особа, що бажає самостійно оплатити медичні послуги або медикаменти, може це зробити без телефонного дзвінка до асиcтансу, а через повідомлення на email med@sos-service.com.ua або чат-бот. Наявність такого повідомлення буде прирівнюватися до погодження зі Страховиком. При поданні документів на відшкодування в заяві Застрахованій особі достатньо вказати канал повідомлення та контактні дані (телефон або email), з яких проводилося таке повідомлення.

Також, для більш ефективної комунікації в теперішній час, рекомендуємо максимально використовувати альтернативний канал зв’язку - чат-бот. Це убезпечить ЗО від очікування на лінії та прискорить організацію медичної допомоги, оскільки звернення в чаті обслуговує окрема група операторів, які не задіяні на телефонній лінії, та опрацьовують звернення досить оперативно.

Ми розуміємо, що, як клієнт, ви повинні вимагати та отримувати сервіс на вищому рівні.

Ми обіцяємо, що в найближчий час ситуація вирівняється та ваші співробітники будуть задоволені якістю наданих послуг.

Дякуємо за приділений час.

Щиро сподіваємось на розуміння і бажаємо здоров’я.

Бережіть себе і своїх близьких!

повернутися
Інші публікації
На що потрібно звернути увагу при виборі КАСКО?

На що потрібно звернути увагу при виборі КАСКО?

Дізнайтеся, на що звернути увагу при виборі КАСКО та як обрати оптимальний страховий поліс для свого авто. У матеріалі ми розбираємо ключові умови покриття, франшизу, винятки, вартість та сервіс, щоб допомогти вам обрати надійне КАСКО і уникнути типових помилок під час страхування.

Детальніше
Підтримка з добрим серцем: «ПЗУ Україна» продовжує благодійну співпрацю у Чорткові

Підтримка з добрим серцем: «ПЗУ Україна» продовжує благодійну співпрацю у Чорткові

Група «ПЗУ Україна» надала благодійну допомогу центру реабілітації «Дорога в життя».

Детальніше
loading...