PZU КАСКО Assistance

Ми пропонуємо зручний сервіс PZU КАСКО Assistance на кожен транспортний засіб, щодо якого укладається договір КАСКО на наступних умовах:

  • строк дії 1 рік;
  • транспортний засіб є легковим або вантажним (з вантажопідйомністю до 12 т включно) автомобілем або мікроавтобусом (до 17 місць для сидіння включно);
  • транспортний засіб не використовується в змаганнях, випробуваннях або з метою навчання водінню, або для перевезення вантажів і пасажирів в якості таксі;

З 1 вересня 2015 року перелік сервісів розширено новими безкоштовними опціями. Службою евакуатора відтепер можна користуватися не тільки у разі пошкодження транспортного засобу в ДТП, а й у разі поломки. Якщо машину довелося доставляти на СТО за допомогою евакуатора, PZU готова на час ремонту надати підмінне авто або таксі. Залишаються в пакеті та інші послуги, які вже стали популярними - запуск двигуна при розрядженому акумуляторі, доставка пального і заміна колеса.

PZU КАСКО Assistance - допомога 24/7 для Вашого авто в дорозі.

PZU пропонує скористатися послугою Підмінного авто у разі настання страхової події або поломки автомобіля, що роблять неможливим його подальший рух. Ця послуга може бути надана лише на час проведення ремонту авто за умови його евакуації на СТО згідно програми Assistance. Ліміт 4000 грн.

Умови:

  • Підмінний автомобіль надається на умовах прокатної компанії;
  • Клас (сегмент) авто можна обирати з наявних у прокатній компанії;
  • Страхова компанія компенсує вартість підмінного автомобіля в межах передбаченого ліміту;
  • Гарантійний депозит, що є умовою надання підмінного авто в прокатній компанії, не входить до суми ліміту та забезпечується клієнтом самостійно.

Виключення:

  • Водії спеціалізованих транспортних засобів (таксі, автобусів, вантажівок) не мають права на отримання послуги;
  • Підмінний автомобіль не надається для здійснення комерційної діяльності; 
  • Послуга Підмінне авто не надається одночасно з послугою Таксі.
Альтернативою підмінному авто може стати таксі. Компанія організує вам таксі у разі настання страхової події або поломки автомобіля, що роблять неможливим його подальший рух. Послуга Таксі надається на час проведення ремонту авто за умови його евакуації на СТО згідно програми Assistance. Ліміт 500 грн.
 
Виключення:
  • Водії спеціалізованих транспортних засобів (таксі, автобусів, вантажівок) не мають права на отримання послуги; 
  • Не передбачено використання таксі для здійснення комерційної діяльності;
  • Послуга Таксі не надається одночасно з послугою Підмінне авто.
У разі поломки автомобіля PZU організує евакуацію з місця поломки до найближчої СТО авторизованого дилера. Ліміт 1 000 грн.
 
Зауважте!
  • Якщо автовласник забажає евакуювати своє авто до іншого місця, ніж СТО авторизованого дилера, яку запропонувала страхова компанія, то він має сплатити власними коштами різницю між загальною вартістю евакуації та вартістю евакуації з місця настання поломки до найближчої СТО авторизованого дилера.
  • Якщо простій евакуатора виник не з вини автовласника, його вартість компенсується страховою компанією.
  • Обов’язковою умовою надання послуг евакуації є супроводження водієм свого авто до місця призначення.
Якщо в автомобілі розрядився акумулятор, ми організуємо безкоштовну технічну допомогу по запуску двигуна від стороннього джерела живлення. Однак придбання нових елементів живлення, їх заміна чи ремонт цією послугою не передбачені.
 
Зауважте!
Після вдалого запуску двигуна службою технічної допомоги необхідно негайно звернутися до СТО дилерської мережі для ліквідації причин поломки. Якщо звернення до СТО не було та подібна ситуація виникла повторно протягом 1 місяця, клієнту може бути відмовлено у компенсації послуг повторного виклику служби технічної допомоги чи евакуації.
У разі необхідності автовласнику буде організовано виїзд служби технічної допомоги, яка замінить колесо на запасне, що входить у комплектацію автомобіля.
 
Зауважте!
Дана послуга не включає придбання нових покришок чи колісних дисків, а також їх заміну чи ремонт.
У випадку пошкодження більше ніж 1 колеса, автовласнику буде запропоновано послугу евакуації до найближчого шиномонтажного центру.
Надається у разі непередбачуваної ситуації, коли пальне закінчилося раніше, ніж водій зміг дістатися до АЗС.
Клієнту буде організована доставка пального до місця зупинки авто в об’ємі до 10 л.
 
Зауважте!
Вартість пального водій сплачує самостійно.

Надається за замовленням водія у випадку необхідності перегону (за кермом) застрахованого легкового авто разом з водієм у місце призначення, якщо він не має можливості керувати авто самостійно. Ліміт 500 грн.

Послуга полягає в проведенні робіт з аварійного відкриття дверей, багажника або капоту транспортного засобу (зокрема, але не виключно в разі зачинення ключів в салоні).

Умови:

  • Наявність свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу та документу що підтверджує особу водія;
  • Може надаватися лише один раз.

Виключення:

  • В надані послуги може бути відмовлено, якщо буде відсутнє свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу або документи, що підтверджують особу водія;
  • У випадку, якщо в салоні транспортного засобу відсутні ключі, вартість послуг сплачується водієм за власні кошти, про що він буде попереджений завчасно;
  • Водієві може бути відмовлено в оплаті та наданні послуги, якщо є будь-яка підозра спроби шахрайства або обману з його сторони;
  • В разі виявлення будь-яких поломок та пошкоджень на кузові автомобіля після отримання послуг, відповідальність за збереження гарантії від виробника несе водій.

У випадку замерзання замків дверей та багажника ТЗ, яке було спричинене погодними умовами в зимовий період часу та унеможливлює відкриття дверей та багажника, водієві будуть надані послуги з відігріву замків до стану, що дозволить їх відкриття.

Умови:

  • Може надаватися лише один раз.
  • Не давайте авто особам, які не мають законного права на керування ним;
  • Завжди майте при собі документи;
  • Не намагайтеся здійснити злочин або протиправну дію;
  • Не використовуйте авто у змаганнях та випробуваннях, з метою навчання водінню, для перевезення вантажів, в якості таксі. Не здавайте авто в прокат;
  • Не порушуйте правил: експлуатації авто, пожежної безпеки, перевезення і зберігання небезпечних речовин, вантажів;
  • Не користуйтеся несправним авто;
  • Не сідайте за кермо у стані алкогольного, наркотичного або токсичного сп’яніння, під впливом медикаментозних препаратів, вживання яких протипоказано при управлінні авто;
  • Не відмовляйтеся пройти медичний огляд.
  • Якщо спричинено протиправні дії відносно працівника (партнера) Страховика;
  • Законні вимоги уповноважених осіб припинити виконання робіт;
  • Дії ядерного вибуху, радіації або радіоактивного зараження;
  • Військові дії або інші військові заходи, громадянська війна, різного роду народні заворушення або страйки;
  • Ожеледиці, снігові замети, бурани, землетруси, сходження гірських лавин;
  • Конфіскація, вилучення, реквізиція, арешт або знищення авто, за розпорядженням державних органів;
  • Звернення Клієнта не допущеного до управління застрахованим авто.

Якщо Вам не змогли надати послуги, передбачені КАСКО Assistance, Ви можете розрахуватися за них самостійно, після чого звернутися за відшкодуванням таких витрат в межах умов та лімітів (за умови попереднього узгодження розміру витрат та виду послуг).

Відшкодування буде здійснено протягом 10 робочих днів, після надання Вами останнього документа у Компанію «СОС Сервіс Україна» за адресою: м. Київ, вул. Січових Стрільців, 40.

Виплата проводиться шляхом поповнення банківського карткового рахунку.

  • Для юр. особи: Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи (копія);
  • Для юр. особи: Свідоцтво про реєстрацію платника податку (копія);
  • Чек або квитанцію про оплату послуг (оригінал);
  • Договір про отримання послуг (якщо такий мав місце);
  • Копію акту прийому/видачі автомобіля (або іншого офіційного документу СТО, що підтверджує тривалість ремонту авто);
  • Копію паспорту;
  • Копію ідентифікаційного номеру;
  • Заяву про відшкодування понесених збитків (з вказаними реквізитами банківського карткового рахунку).