За системою прямого врегулювання в Автоцивілці PZU виплатила понад 3,6 млн грн збитків

За 2 роки існування програми "Розумний захист" PZU заплатила за збитки своїх клієнтів понад 3,6 млн грн. Виплати проводилися за системою прямого врегулювання в середньому за 34 дні з моменту звернення. 

Система прямого врегулювання дозволяє постраждалому у ДТП автовласнику отримувати страхову виплату від власної страхової компанії, а не від компанії винуватця, як це передбачено класичною схемою. Головна перевага прямого врегулювання для постраждалих - прискорення виплат, адже не всі страховики сумлінно дотримуються вимог законодавства, і платять вчасно. За даними МТСБУ, середній термін виплат за Автоцивілкою на ринку складає 129 днів (за підсумками 9 міс.2016 року).

Саме тому у 2014 році українська PZU в односторонньому порядку запровадила систему прямого врегулювання в Автоцивілці

"Коли ми запускали власний проект, я закликав інших страховиків якомога швидше запроваджувати аналогічні схеми, які дозволять підняти показники виплат на ринку", - зазначає голова правління української PZU Мачей Шишко. - "Приємно бачити, що з 1 грудня 2016 року система прямого врегулювання виходить на новий рівень. Страхові компанії, що підписали угоду, мають покращити ситуацію на ринку Автоцивілки. А нам, сподіваюся, вдалося познайомити українців з системою прямого врегулювання і показати її переваги ще до старту пілотного проекту".

За перші 2 дні дії пілотного проекту PZU вже отримала 2 заяви на відшкодування збитків за системою прямого врегулювання МТСБУ. 

повернутися
Інші публікації
Розпочав роботу офіційний веб-сайт ПрАТ СК «ПЗУ Україна страхування життя»

Розпочав роботу офіційний веб-сайт ПрАТ СК «ПЗУ Україна страхування життя»

Для клієнтів та партнерів компанії розпочав роботу новий веб-сайт Страхової компанії «ПЗУ Україна страхування життя».

Детальніше
З Днем Незалежності України!

З Днем Незалежності України!

Щиро вітаємо з Днем Незалежності України!

Детальніше