За 2 роки існування програми "Розумний захист" PZU заплатила за збитки своїх клієнтів понад 3,6 млн грн. Виплати проводилися за системою прямого врегулювання в середньому за 34 дні з моменту звернення.
Система прямого врегулювання дозволяє постраждалому у ДТП автовласнику отримувати страхову виплату від власної страхової компанії, а не від компанії винуватця, як це передбачено класичною схемою. Головна перевага прямого врегулювання для постраждалих - прискорення виплат, адже не всі страховики сумлінно дотримуються вимог законодавства, і платять вчасно. За даними МТСБУ, середній термін виплат за Автоцивілкою на ринку складає 129 днів (за підсумками 9 міс.2016 року).
Саме тому у 2014 році українська PZU в односторонньому порядку запровадила систему прямого врегулювання в Автоцивілці.
"Коли ми запускали власний проект, я закликав інших страховиків якомога швидше запроваджувати аналогічні схеми, які дозволять підняти показники виплат на ринку", - зазначає голова правління української PZU Мачей Шишко. - "Приємно бачити, що з 1 грудня 2016 року система прямого врегулювання виходить на новий рівень. Страхові компанії, що підписали угоду, мають покращити ситуацію на ринку Автоцивілки. А нам, сподіваюся, вдалося познайомити українців з системою прямого врегулювання і показати її переваги ще до старту пілотного проекту".
За перші 2 дні дії пілотного проекту PZU вже отримала 2 заяви на відшкодування збитків за системою прямого врегулювання МТСБУ.
Страхова компанія «ПЗУ Україна» в День св.Миколая привітала діток з м. Чортків.
ДетальнішеСК «ПЗУ Україна» запускає спільну акцію з офіційними дилерськими центрами Peugeot, Citroën, Opel, DS, Jeep.
ДетальнішеПрАТ СК «ПЗУ Україна» щодня працює на Перемогу, підтримує економічний фронт та допомагає нашим героїчним воїнам!
Детальніше