Стратегія PZU до 2020 року базується на інноваціях, рості і оптимізації витрат

Оновлена Стратегія Групи PZU передбачає зосередження на сфері витрат, інноваціях і рості. PZU більше зосередиться на рентабельності страхової діяльності і розвитку інноваційних інструментів у сфері управління бізнесом і обслуговування клієнтів. Метою PZU є реалізація амбіційних ініціатив щодо росту в сферах PZU Здоров’я, Інвестиції і формування сильної і рентабельної позиції в банківському сегменті.

- PZU є сьогодні однією з найбільш рентабельних у страховому секторі. Однак ми усвідомлюємо, що для того, щоб і в майбутньому забезпечити інвесторам настільки високу рентабельність, в контексті швидких технологічних змін, ми повинні інвестувати в наш розвиток. Ми повинні постійно розвиватися, зосереджуючись на клієнтах і їх змінних потребах.

Ми підвищимо рентабельність нашої діяльності і створимо додаткову цінність PZU для акціонерів. Змінюючись, ми залишаємося вірними нашим цінностям. Ми робитимемо те, що вміємо найкраще, – забезпечуємо полякам почуття безпеки щодо їх майна, життя, здоров’я і фінансового майбутнього. Ми найбільш ефективним способом запропонуємо нашим клієнтам сучасні, інноваційні страхові і накопичувальні продукти, які враховуватимуть їх потреби.

Ми прагнемо розвивати діяльність в Польщі і на закордонних ринках, на яких ми присутні. У той же час, для того, щоб забезпечити можливість подальшого зростання цінності PZU, ми будемо реалізовувати амбіційні проекти з розвитку. Ми будемо рости, зокрема, у сферах медичного захисту і управління активами – сказав Міхал Крупінський, голова Правління PZU.

Стратегічні цілі PZU до 2020 року:

  • зосередженість на високій рентабельності страхової діяльності при одночасному рості у окремих сегментах ринку;
  • скорочення постійних витрат на 400 млн злотих протягом 3 років;
  • ефективна реалізація ініціатив зростання у сфері Здоров’я і Інвестицій;
  • побудова масштабної і рентабельної банківської групи;
  • створення однієї з найбільш інноваційних страхових груп в Європі.

Ключові положення Стратегії (рівень 2020 року):

  • рентабельність материнської компанії, вимірювана як коефіцієнт ROE, на рівні 18%;
  • частка Групи PZU у польському ринку майнового страхування становить 35%, а рівень утримання клієнтів PZU Życie у кількісному вираженні – 11 мільйонів осіб;
  • скорочення річних постійних витрат на страхову діяльність на 400 млн злотих до кінця 2018 року (у порівнянні з 2015 роком);
  • досягнення рівня 100 млрд злотих активів в управлінні, у тому числі 50 млрд злотих активів зовнішніх клієнтів (збільшення вдвічі у порівнянні з поточним станом);
  • зростання надходжень у PZU Zdrowie з 260 млн злотих в 2015 році до 1 млрд злотих в 2020 році;
  • створення банківської групи, яка опиниться у першій п’ятірці банків Польщі, з активами вартістю понад 140 млрд злотих.
     
повернутися
Інші публікації
PZU - страховий партнер Ternopil Half Marathon “Grand lake”

PZU - страховий партнер Ternopil Half Marathon “Grand lake”

Українська PZU знову виступила страховим партнером бігового заходу. 18 червня 2017 року в Тернополі вперше відбувся напівмарафон (Ternopil Half Marathon “Grand lake”), який включав в себе кілька дистанцій для дорослих 21 км, 10, 5 км та окрему програму для маленьких любителів бігу.

детальніше
Конкурс серед  туристичних агентств, які спеціалізуються на організації поїздок в США

Конкурс серед туристичних агентств, які спеціалізуються на організації поїздок в США

В період з 19 червня 2017 року по 28 липня 2017 року ПрАТ СК «ПЗУ Україна страхування життя» проводить конкурс серед туристичних агентств, які спеціалізуються на організації поїздок в США (круїзи)

детальніше
Оголошено інвестиційний дохід за результатами 2016 року

Оголошено інвестиційний дохід за результатами 2016 року

Компанія затвердила річну прибутковість від інвестування коштів страхових резервів, сформованих за діючими договорами страхування життя за 2016 рік.

детальніше
click fraud detection