Стратегія PZU до 2020 року базується на інноваціях, рості і оптимізації витрат

Оновлена Стратегія Групи PZU передбачає зосередження на сфері витрат, інноваціях і рості. PZU більше зосередиться на рентабельності страхової діяльності і розвитку інноваційних інструментів у сфері управління бізнесом і обслуговування клієнтів. Метою PZU є реалізація амбіційних ініціатив щодо росту в сферах PZU Здоров’я, Інвестиції і формування сильної і рентабельної позиції в банківському сегменті.

- PZU є сьогодні однією з найбільш рентабельних у страховому секторі. Однак ми усвідомлюємо, що для того, щоб і в майбутньому забезпечити інвесторам настільки високу рентабельність, в контексті швидких технологічних змін, ми повинні інвестувати в наш розвиток. Ми повинні постійно розвиватися, зосереджуючись на клієнтах і їх змінних потребах.

Ми підвищимо рентабельність нашої діяльності і створимо додаткову цінність PZU для акціонерів. Змінюючись, ми залишаємося вірними нашим цінностям. Ми робитимемо те, що вміємо найкраще, – забезпечуємо полякам почуття безпеки щодо їх майна, життя, здоров’я і фінансового майбутнього. Ми найбільш ефективним способом запропонуємо нашим клієнтам сучасні, інноваційні страхові і накопичувальні продукти, які враховуватимуть їх потреби.

Ми прагнемо розвивати діяльність в Польщі і на закордонних ринках, на яких ми присутні. У той же час, для того, щоб забезпечити можливість подальшого зростання цінності PZU, ми будемо реалізовувати амбіційні проекти з розвитку. Ми будемо рости, зокрема, у сферах медичного захисту і управління активами – сказав Міхал Крупінський, голова Правління PZU.

Стратегічні цілі PZU до 2020 року:

  • зосередженість на високій рентабельності страхової діяльності при одночасному рості у окремих сегментах ринку;
  • скорочення постійних витрат на 400 млн злотих протягом 3 років;
  • ефективна реалізація ініціатив зростання у сфері Здоров’я і Інвестицій;
  • побудова масштабної і рентабельної банківської групи;
  • створення однієї з найбільш інноваційних страхових груп в Європі.

Ключові положення Стратегії (рівень 2020 року):

  • рентабельність материнської компанії, вимірювана як коефіцієнт ROE, на рівні 18%;
  • частка Групи PZU у польському ринку майнового страхування становить 35%, а рівень утримання клієнтів PZU Życie у кількісному вираженні – 11 мільйонів осіб;
  • скорочення річних постійних витрат на страхову діяльність на 400 млн злотих до кінця 2018 року (у порівнянні з 2015 роком);
  • досягнення рівня 100 млрд злотих активів в управлінні, у тому числі 50 млрд злотих активів зовнішніх клієнтів (збільшення вдвічі у порівнянні з поточним станом);
  • зростання надходжень у PZU Zdrowie з 260 млн злотих в 2015 році до 1 млрд злотих в 2020 році;
  • створення банківської групи, яка опиниться у першій п’ятірці банків Польщі, з активами вартістю понад 140 млрд злотих.
     
повернутися
Інші публікації
XII Форум Європа – Україна

XII Форум Європа – Україна

Спочатку 2019 року, у місті Ряшів (Польща), відбувся XII Форум Європа – Україна.

детальніше
Традиція агрострахування – у світі та в Україні

Традиція агрострахування – у світі та в Україні

Агрострахування відноситься до катастрофічного типу страхування, тому його неможливо назвати бюджетним.

детальніше
Двох переможців лютого визначено! Спільна акція «PZU Україна» та АвтозакладкА

Двох переможців лютого визначено! Спільна акція «PZU Україна» та АвтозакладкА

«PZU Україна» на початку 2019 року розпочала акцію. Купуючи КАСКО ви маєте можливість виграти GPS-маяк «АвтозакладкА».

детальніше