«PZU Україна страхування життя»: динаміка зростання 135% та лідерські позиції в корпоративному сегменті

«PZU Україна страхування життя», що стала лідером ринку у сегменті корпоративного страхування життя за підсумками 9 міс.2016 року, продовжить активно розвивати всі канали продажів та запропонує ринку нові продукти і страхування нових ризиків.

За підсумками 2016 року лайфова компанія PZU збільшила динаміку продажів з 115% до 135%. Обсяг зібраних премій на 26% вище очікуваного. У 2017 році в планах «PZU Україна страхування життя» подальше зростання, що має на 5% перевищувати ринкові показники. Одним з чинників росту може стати збільшення середнього розміру страхових сум та, відповідно, страхових платежів за новими договорами накопичувального страхування життя, що у порівнянні з 2014 роком виросли на 21%.

Високу динаміку компанії забезпечує активний розвиток всіх каналів продажу, особливо канал незалежних посередників зі страхування життя, які щорічно збільшують обсяги продажів на 17-20%.

Також все більший інтерес до страхування життя демонструють брокери, що спеціалізуються на продажах ризикових видів страхування.

-       «Нонлайфові брокери починають співпрацювати з нами по страхуванню життя в першу чергу завдяки тому, що ми вивели на ринок ряд окремих лайфових продуктів в якості підтримки наших програм нонлайфу, що робить продукти PZU цікавішими для клієнта», – зазначає генеральний директор компанії «PZU Україна страхування життя» Збігнєв Шолига. – «Тобто ми об’єднуємо різні види страхування в одній програмі, збільшуючи захист клієнтів».

Окрему увагу СК «PZU Україна страхування життя» приділятиме корпоративному сегменту, в якому стала лідером ринку за підсумками 9 міс.2016 року. Компанія планує вдвічі збільшити продажі в сегменті у 2017 році і довести його долю в портфелі до 11%.

-       «В січні 2017 року ми відкрили перший офіс з обслуговування корпоративних клієнтів зі страхування життя у Львові, і маємо у планах відкриття аналогічних спеціалізованих підрозділів в регіонах»,  – сказав генеральний директор компанії «PZU Україна страхування життя» Збігнєв Шолига. – «Таким чином компанія зможе більше уваги приділяти корпоративним клієнтам і поліпшити сервісне обслуговування».

Згідно стратегії Групи PZU до 2020 року, українські компанії Групи мають посісти лідируючі позиції серед провідних компаній ринку за обсягами брутто премій.

***


Довідка:

Протягом останнього року Групі PZUвдалося знизити витрати при одночасному підвищенні доходів (консолідований чистий прибуток за третій квартал 2016 року був вище на 27%, ніж у 2015 році). Це призвело до покращення фінансового стану Групи PZU, акції якої з серпня 2016 року зросли майже на 23%. Завдяки останнім аквізиціям у банківському секторі  PZU стає найбільшою фінансовою групою у Центральній і Східній Європі, яка є лідером як у страхуванні, так і у банківському секторі і в управлінні активами. Згідно з рейтингом «Standard & Poor's» Група PZU має високу оцінку фінансової стійкості на рівні «А-». Валова підписана премія Групи PZU за підсумками 2015 р. перевищила $4,9 млрд. 

повернутися
Інші публікації
Фінальні результати розіграшу спільної акції PZU та АвтозакладкА

Фінальні результати розіграшу спільної акції PZU та АвтозакладкА

З початку року «PZU Україна» розпочала акцію з якою, купуючи КАСКО, клієнти мали можливість виграти GPS-маяк АвтозакладкА.

детальніше
PZU Україна виплатила більше 2,5 млн. грн. за страховим випадком

PZU Україна виплатила більше 2,5 млн. грн. за страховим випадком

Спростовуємо популярний в Україні міф – «страхові компанії не виплачують»

детальніше
XII Форум Європа – Україна

XII Форум Європа – Україна

Спочатку 2019 року, у місті Ряшів (Польща), відбувся XII Форум Європа – Україна.

детальніше