«PZU Україна страхування життя»: динаміка зростання 135% та лідерські позиції в корпоративному сегменті

«PZU Україна страхування життя», що стала лідером ринку у сегменті корпоративного страхування життя за підсумками 9 міс.2016 року, продовжить активно розвивати всі канали продажів та запропонує ринку нові продукти і страхування нових ризиків.

За підсумками 2016 року лайфова компанія PZU збільшила динаміку продажів з 115% до 135%. Обсяг зібраних премій на 26% вище очікуваного. У 2017 році в планах «PZU Україна страхування життя» подальше зростання, що має на 5% перевищувати ринкові показники. Одним з чинників росту може стати збільшення середнього розміру страхових сум та, відповідно, страхових платежів за новими договорами накопичувального страхування життя, що у порівнянні з 2014 роком виросли на 21%.

Високу динаміку компанії забезпечує активний розвиток всіх каналів продажу, особливо канал незалежних посередників зі страхування життя, які щорічно збільшують обсяги продажів на 17-20%.

Також все більший інтерес до страхування життя демонструють брокери, що спеціалізуються на продажах ризикових видів страхування.

-       «Нонлайфові брокери починають співпрацювати з нами по страхуванню життя в першу чергу завдяки тому, що ми вивели на ринок ряд окремих лайфових продуктів в якості підтримки наших програм нонлайфу, що робить продукти PZU цікавішими для клієнта», – зазначає генеральний директор компанії «PZU Україна страхування життя» Збігнєв Шолига. – «Тобто ми об’єднуємо різні види страхування в одній програмі, збільшуючи захист клієнтів».

Окрему увагу СК «PZU Україна страхування життя» приділятиме корпоративному сегменту, в якому стала лідером ринку за підсумками 9 міс.2016 року. Компанія планує вдвічі збільшити продажі в сегменті у 2017 році і довести його долю в портфелі до 11%.

-       «В січні 2017 року ми відкрили перший офіс з обслуговування корпоративних клієнтів зі страхування життя у Львові, і маємо у планах відкриття аналогічних спеціалізованих підрозділів в регіонах»,  – сказав генеральний директор компанії «PZU Україна страхування життя» Збігнєв Шолига. – «Таким чином компанія зможе більше уваги приділяти корпоративним клієнтам і поліпшити сервісне обслуговування».

Згідно стратегії Групи PZU до 2020 року, українські компанії Групи мають посісти лідируючі позиції серед провідних компаній ринку за обсягами брутто премій.

***


Довідка:

Протягом останнього року Групі PZUвдалося знизити витрати при одночасному підвищенні доходів (консолідований чистий прибуток за третій квартал 2016 року був вище на 27%, ніж у 2015 році). Це призвело до покращення фінансового стану Групи PZU, акції якої з серпня 2016 року зросли майже на 23%. Завдяки останнім аквізиціям у банківському секторі  PZU стає найбільшою фінансовою групою у Центральній і Східній Європі, яка є лідером як у страхуванні, так і у банківському секторі і в управлінні активами. Згідно з рейтингом «Standard & Poor's» Група PZU має високу оцінку фінансової стійкості на рівні «А-». Валова підписана премія Групи PZU за підсумками 2015 р. перевищила $4,9 млрд. 

повернутися
Інші публікації
Репутація Групи «ПЗУ Україна» визнана найкращою у галузі

Репутація Групи «ПЗУ Україна» визнана найкращою у галузі

Група «ПЗУ Україна» отримала нагороду на Міжнародному форумі PRNext.

Детальніше
Акційна пропозиція від СК «ПЗУ Україна» та АТ «Кредобанк»

Акційна пропозиція від СК «ПЗУ Україна» та АТ «Кредобанк»

Оформлюйте поліс онлайн та беріть участь у акції від СК «ПЗУ Україна» та АТ «Кредобанк».

Детальніше
Введено в дію нові тарифи за договорами міжнародного страхування «Зелена картка»

Введено в дію нові тарифи за договорами міжнародного страхування «Зелена картка»

МТСБУ встановила нові розміри єдиних страхових платежів за договорами міжнародного страхування «Зелена картка».

Детальніше