Оновлено рейтинг туристичного страхування

Згідно щорічного галузевого рейтингу за підсумками 2015 року українська PZU знову стала лідером у туристичному страхуванню за показником зібраних премій. У порівнянні з минулим роком, обсяг продажів компанії за даним видом страхування зріс на 93%.

Туристичне страхування від PZU, в першу чергу, - це висока якість організації допомоги в будь-якій точці світу. Асистуючій компанії з головним офісом, розташованим в Європі, простіше проводити фінансові операції з європейськими контрагентами та робити безготівкові платежі за медичні послуги.

Спеціалістами компанії розроблено спеціальні програми страхування для туристів, які віддають перевагу активному відпочинку. Компанія пропонує спеціальні умови страхування для відпочиваючих на гірськолижних курортах з покриттям санітарної авіації.

Не дивлячись на те, що доля туристичного страхування у портфелі української PZU складає лише 9,5%, компанія докладає максимум зусиль для розвитку цього виду страхування. Кількість спеціальних сервісів та послуг, якими розширюються звичайні поліси, постійно зростає.

Окрім найбільш популярної опції покриття «відмови у візі», в минулому році компанія запропонувала страховку від невиїзду та дострокового переривання поїздки. Зростає популярність програми «Студент», яка враховує особливі умови страхування для студентів, що навчаються закордоном. Програма з безпрецедентною страховою сумою 300 000 євро передбачає покриття не тільки невідкладної допомоги, а й повторного звернення до лікаря.

Розширила компанія також перелік засобів зв’язку з call-center для отримання медичної допомоги за кордоном. Якщо раніше клієнтам були доступні більш традиційні – смс-повідомлення, e-mail, skype, то у 2014 році для цього було розроблено спеціальну програму для смартфонів Call&Travel PZU, за допомогою якої можна не лише безкоштовно зв’язатися зі страховою компанією, а й передати всі необхідні для виплати документи. А у 2015 році написати повідомлення в call-center можна і через viber.

повернутися
Інші публікації
Традиція агрострахування – у світі та в Україні

Традиція агрострахування – у світі та в Україні

Агрострахування відноситься до катастрофічного типу страхування, тому його неможливо назвати бюджетним.

детальніше
Двох переможців лютого визначено! Спільна акція «PZU Україна» та АвтозакладкА

Двох переможців лютого визначено! Спільна акція «PZU Україна» та АвтозакладкА

«PZU Україна» на початку 2019 року розпочала акцію. Купуючи КАСКО ви маєте можливість виграти GPS-маяк «АвтозакладкА».

детальніше