Бліц-інтерв’ю з Ольгою Ілібман

 

 

 

"Мені багато клієнтів говорили, що фінансова обізнаність – це важливо, актуально, але про це не завжди встигаєш задуматися. Сьогодні усі живуть у постійні гонці по колу, як білки. Про стратегічні цілі з плином часу просто забуваємо. А страхування – це стратегічний фінансовий актив." 

 

 

 

 

Бліц-інтерв’ю з Ольгою Ілібман – переможницею у категорії кращий продавець зі страхування життя. Нагорода була вручена у рамках щорічного Конгресу, де збирається ТОП менеджмент компанії, менеджери з лайф страхування групи PZU зі всіх регіонів (Польща, Литва, Латвія, Естонія, Україна). 

Ольга, розкажіть свою історію успіху (2-3 речення).

Зі страхуванням я познайомилася коли закінчувала магістратуру університету за спеціальністю «Менеджмент підприємств». Переді мною постав вибір: піти працювати на підприємстві або відкрити СПД та почати свій розвиток у страхуванні. Я нічого не знала про роботу страхового агента, я не вміла спілкуватися й тим паче продавати, але була впевнена, що це важливо й необхідно кожній людині. Через декілька місяців я перейшла в «PZU Україна страхування життя», на посаду фінансовий консультант. Це був кінець 2008-початок 2009 року. Віра в компанію, віра в необхідність фінансового захисту та віра в себе - це три джерела мого натхнення. В руках професійних тренерів й керівників я вдосконалювалась, отримувала знання та досвід, якими сьогодні ділюся.

2009р. – Участь у Семінарі кращих продавців.

2010р. – Участь у Конгресі в Польщі як Юніт-менеджера. Мого агента відзначили нагородою - Платиновий диск (Кращий продавець у категорії страхування життя, 2010 рік).

2013р. – Нагороджена поїздкою в Аргентину у складі найкращих менеджерів та продавців компанії «PZU Україна страхування життя».

Приймаю участь майже у всіх щорічних Всеукраїнських Конгресах кращих продавців та менеджерів.

2019р. – Кращий продавець у категорії страхування життя.

Це лише декілька номінацій та нагород. У групі ПЗУ приділяють особливу увагу розвитку та навчанню, а доступ до напрацювань Польської компанії, що є частиною одної з найбільших фінансових груп Центральної та Східної Європи, дає можливість використовувати інновації та впроваджувати практики страхування європейського ринку в Україні. Це вагома перевага у порівнянні з іншими компаніями.

Поділіться, що вам особисто дає поліс страхування життя. Як ви продали його собі?

Всім агентам я кажу: «Ви завжди можете продати мені поліс страхування життя, якщо ви правильно зрозумієте мій запит».

Я дуже люблю свою родину й не хочу їх підставити. У нас застраховано практично все (життя та здоров’я, квартири, машини), тому що ці сфери несуть можливі фінансові ризики. На практиці мали позитивний досвід не один раз. Ми отримували виплати з КАСКО, за травмами та по дожиттю (закінчення терміну дії накопичувального договору) й користуємося корпоративним медичним страхуванням. 

Ми не настільки заможні, щоб жити без страхування. Страховий поліс дає впевненість. Чим старшою я стаю, тим більше розумію важливість та необхідність такого фінансового інструменту як страховий поліс.

Що надихає вас займатися фінансовою обізнаністю та страхуванням життя?

Мотивує Життя, люди, їх історії. Українці не користуються страхуванням тому що не знають як це працює та навіщо це. Тому питання страхування життя відкладають на потім. Популярне життєве кредо – «покластись на щасливу долю»…а ця сама щаслива доля трапляється досить рідко. В складних життєвих ситуаціях постають питання не філософського змісту. Це досить прості питання – Де дістати кошти на лікування? Продаємо все що маємо? Беремо в кредит (якщо його нам дадуть)? До кого звернутися за допомогою? Інколи необхідну суму грошей можна знайти. А інколи - ні…   

Я маю багато таких історій. На щастя, позитивних все ж більше. Наприклад, коли клієнт неочікувано застрахувався в 25 років, а через якийсь час раптово пішов з життя. Його сім’я з вдячністю згадує: «Який син розумний був». Але є історії й протилежні, коли клієнт хоче вкласти договір, тому що зіткнувся з онкологією, а в такому випадку вже пізно купувати поліс страхування життя.

Маю велике бажання, аби цінність страхування життя була переосмислена українцями адже сьогодні це все ще дуже нішовий продукт. Але результати та вдячні клієнти вже є, а це мотивує.   

Ви проводите навчальні зустрічі з фінансової грамотності. Можете у 2-3 реченнях описати, чому це актуально для українців сьогодні?

Проводити лекції з фінансової грамотності мене надихнула стаття, у якій наводили дані проєкта USAID «Трансформація фінансового сектору», в рамках цього дослідження була зібрана інформація стосовно фінансової обізнаності в Україні згідно методики Організації економічного співробітництва та розвитку (OECD), результати якого мають пролунати майже як вирок - Україна знаходиться на 30-му та останньому місці в рейтингу.

Мені багато клієнтів говорили, що фінансова обізнаність – це важливо, актуально, але про це не завжди встигаєш задуматися. Сьогодні усі живуть у постійні гонці по колу, як білки. Про стратегічні цілі з плином часу просто забуваємо. А страхування – це стратегічний фінансовий актив.  

Багато батьків зараз говорять про навчання дітей. Але діти часто навчаються не згідно того, що ми говоримо, а за тим, як ми діємо. У тому числі й у фінансовій сфері. Якщо ми, дорослі та обізнані, будемо змінювати наші програми фінансової поведінки, якщо будемо зростати та розвиватися, то наші діти зможуть зростати у фінансово розвинутому середовищі, що в результаті виведе країну на новий, успішний етап розвитку.

Професію фінансового консультанта називають роботою з благородною ціллю. Можете назвати цю ціль?

Досвід 12 років підтвердив, що страхування дає можливість запобігти фінансові ризики й забезпечити людині та її родині стабільне, щасливе майбутнє. У результаті  свідомого підходу стосовно питання свого фінансового достатку, з’являється усвідомлене розуміння, що за благополуччя кожен відповідальний по-своєму, - це є моє персональне джерело щастя та реалізації. На мій погляд, я втілюю не ціль, а місію. Чим менше невиправдних ризиків, тим більш надійного захисту та благополуччя. А це благодатне підґрунтя для розвитку здорового суспільства і більше ніж просто ціль.

повернутися
Інші публікації
Партнерська програма

Партнерська програма "ПЗУ Україна" та "Віннер Імпортс Україна, Лтд"

Від автомобіля мрії майбутнього власника відділяє буквально декілька документів та формальна процедура.

детальніше
Група PZU прийняла участь у гуманітарній підтримці від Польщі Україні для протидії поширенню захворювання COVID-19

Група PZU прийняла участь у гуманітарній підтримці від Польщі Україні для протидії поширенню захворювання COVID-19

Одна з найбільших фінансових груп Польщі PZU підтримала ініціативу, що організували Міжнародний Фонд Солідарності спільно з Міністерством Закордонних справ Польщі та за підтримки польського бізнесу.

детальніше
Партнерство ПЗУ Україна з сервісом MyMyCars

Партнерство ПЗУ Україна з сервісом MyMyCars

Автострахування – напрямок який останні декілька років найбільш активно застосовує технології та автоматизує процеси. Як результат, в цій сфері створюються сприятливі умови для партнерських онлайн проєктів, з головним завданням – оптимізувати та спростити процеси, зробити послугу страхування простою та зрозумілою для клієнта.

детальніше