35% страхових справ PZU врегульовано за допомогою європротоколу

Частка страхових справ PZU, врегульованих за допомогою європротоколу, зросла до 35%. У минулому році цей показник складав 20%.

Збільшується довіра до спрощенної системи врегулювання збитків і в інших страхових компаніях. За даними МТСБУ, у січні-липні 2016 році кількість страхових вимог про відшкодування збитків за допомогою європротокола у порівнянні з аналогічним періодом 2015 року збільшилася на 61%.

Суми виплат за європротоколом зростають ще динамічніше: темп приросту +208%. Середній розмір виплати по європротоколу росте швидше за середній розмір по загальним виплатам. Це означає, що водії користуються європротоколом не лише у випадках дрібних збитків. За даними МТСБУ, кожне 6-е ДТП оформлюється за спрощеною системою.


"PZU завжди довіряла європротоколу і проводить виплати за більш короткі терміни, ніж за стандартними процедурами", - коментує директор департаменту врегулювання збитків PZU в Україні Олег Компанієць. -  "Якщо середній термін виплати в Автоцивілці складає 39 днів з моменту звернення, то по європротоколу компанія виплачує за 27 днів. Для нас це не тільки елемент сервісу, а й оптимізація витрат на ведення справ".


Нагадуємо, що ліміт відшкодування збитків за системою європротокола складає 50 тис. грн.  

повернутися
Інші публікації
Інвестиційний дохід від інвестування коштів страхових резервів за 2021 рік

Інвестиційний дохід від інвестування коштів страхових резервів за 2021 рік

Фінансові показники з інвестиційним доходом за 2021 рік

Детальніше
Привітання зі святом Великодня!

Привітання зі святом Великодня!

Вітаємо Вас зі світлим святом Великодня! Бажаємо Вам та Вашим родинам міцного здоров’я, гармонії та більше радісних митей.

Детальніше
ТОП-7 актуальних запитань по ДМС

ТОП-7 актуальних запитань по ДМС

Турбота про здоров’я клієнтів – це основна наша задача. Компанія «ПЗУ Україна» продовжує працювати у цей складний для нас усіх час та дбати про те, щоб кожен наш клієнт отримав необхідну медичну допомогу у найкоротші терміни.

Детальніше