В середньому компанія виплачує своїм клієнтам за 17 днів з моменту їх першого звернення після настання страхової події. У 25% всіх справ виплати проводяться протягом 3-х днів. Протягом доби страхове відшкодування отримує 13% застрахованих. (Розрахунок ведеться з моменту 1-ого звернення клієнта до компанії, а не збору всіх документів).
"Відпрацьована роками система врегулювання працює чітко", - зазначає директор департаменту врегулювання Олег Компанієць. - "В першу чергу завдяки спрощеній схемі врегулювання страхової справи".
У разі ДТП водію потрібно лише задзвонити до call-center компанії 311, після чого оператор організує всю необхідну допомогу та спрямує автомобіль безпосередньо на СТО. Страхова компанія та СТО працюють у єдиній електронній системі, що дозволяє максимально швидко узгоджувати процес ремонту та його оплати. Все подальше врегулювання відбувається вже без особистої участі застрахованого водія. Вам залишається лише забрати відремонтоване авто та надати його для контрольного огляду представнику страховика.
Фінансові показники з інвестиційним доходом за 2021 рік
ДетальнішеВітаємо Вас зі світлим святом Великодня! Бажаємо Вам та Вашим родинам міцного здоров’я, гармонії та більше радісних митей.
ДетальнішеТурбота про здоров’я клієнтів – це основна наша задача. Компанія «ПЗУ Україна» продовжує працювати у цей складний для нас усіх час та дбати про те, щоб кожен наш клієнт отримав необхідну медичну допомогу у найкоротші терміни.
Детальніше