В середньому компанія виплачує своїм клієнтам за 17 днів з моменту їх першого звернення після настання страхової події. У 25% всіх справ виплати проводяться протягом 3-х днів. Протягом доби страхове відшкодування отримує 13% застрахованих. (Розрахунок ведеться з моменту 1-ого звернення клієнта до компанії, а не збору всіх документів).
"Відпрацьована роками система врегулювання працює чітко", - зазначає директор департаменту врегулювання Олег Компанієць. - "В першу чергу завдяки спрощеній схемі врегулювання страхової справи".
У разі ДТП водію потрібно лише задзвонити до call-center компанії 311, після чого оператор організує всю необхідну допомогу та спрямує автомобіль безпосередньо на СТО. Страхова компанія та СТО працюють у єдиній електронній системі, що дозволяє максимально швидко узгоджувати процес ремонту та його оплати. Все подальше врегулювання відбувається вже без особистої участі застрахованого водія. Вам залишається лише забрати відремонтоване авто та надати його для контрольного огляду представнику страховика.
ПрАТ СК «ПЗУ Україна» щодня працює на Перемогу, підтримує економічний фронт та допомагає нашим героїчним воїнам!
ДетальнішеВідтепер для клієнтів «ПЗУ Україна» є опція покриття воєнних ризиків по прогамі «АвтоКаско – пакет AVTOMIX»
ДетальнішеВигідна акція від «ПЗУ Україна» та дилерських центрів Hyundai «Олімп Мотор» та «Едем Авто».
Детальніше