Страхові продукти для корпоративного Клієнту – драйвер розвитку всього українського ринку страхування життя

Для розвитку ринку страхування життя дуже важливо, щоб населення країни мало достатній рівень фінансової грамотності та знання щодо важливості страхування життя для кожної людини. Можливість отримати такий досвід та знання дає корпоративне страхування життя.

Збігнев Шолига, Генеральний директор «PZU Україна страхування життя»

Ринок співробітника, не роботодавця

В умовах зростаючої трудової міграції українців за кордон, роботодавцю все складніше знайти та утримати дійсно високо кваліфікованого спеціаліста. Конкуренція за кваліфіковані кадри стає жорсткою, в той самий час як самі претенденти добре знають про необхідність додаткової мотивації й тому за замовчанням очікують від компанії солідного соціального пакету.

Страхування життя в Україні, стадія 1.0

Український ринок страхування все ще знаходиться на стадії формування. Не дивно, адже йому не більше 27 років. Для порівняння, PZU SA одна з найбільших фінансових Груп у Центральній та Східній Європі, існує більше 200 років. Згідно підсумків 2018 року польська материнська компанія PZU показала загальний результат на ринку страхування життя більше 8 млрд. евро, при цьому біля половини усіх зібраних премій приносить саме корпоративне страхування. Для порівняння, об’єм премій зі страхування життя в Україні у 2018 році склав майже 4 млрд. грн (біля 130 млн. евро) (Графік 1), з яких тільки 2-3% займає корпоративне страхування життя. «PZU Україна страхування життя» стабільно утримує долю на ринку страхування життя в Україні на рівні вище 10% (Графік 2) та є одною з ключових гравців у сегменті лайф-страхування. На сьогодні нашими клієнтами є більше 120 українців.

Графік 1. Премії ринку страхування життя України*, млн. грн.

*згідно даних про страховий ринок України від видання «Forinsurer»

Графік 2. Зростання зібраних премій "PZU Україна страхування життя", млн. грн

Щоденно більше 330 українців стають нашими клієнтами

Наша компанія завжди працює у відповідності з Правилами та умовами договорів страхування, виконує взяті на себе обов’язки у повному об’ємі та обумовлені терміни. У портфелі компанії багато успішних кейсів. У 2005 році в PZU Лайф було застраховано співробітників великого підприємства – провідного оператора мобільного зв’язку України, котрий уклав накопичувальний договір страхування життя для всіх своїх співробітників. Виплати накопичених сум у зв’язку із закінченням строку дії цього договору склали вже більше 325 млн. грн. Сьогодні серед корпоративних клієнтів PZU Лайф багато великих українських та міжнародних компаній, котрі, проявляючи соціальну відповідальність, вже не перший рік укладають договори страхування життя своїх співробітників. Ми маємо досвід роботи зі страхування групи компаній відомого промислового холдингу з чисельністю штату біля 9 тисяч чоловік.

Ринок страхування життя в Україні змінюється та однозначно повторить позитивну динаміку розвитку ринків європейських країн

Тенденції в середині трудового ринку України за останні п’ять років демонструють зростання потреби підприємств у мотивованому та лояльному персоналі. Це на пряму пов’язано з тенденцією відтоку українських спеціалістів за кордон та зростаючою внутрішньою конкуренцією за тих професіоналів, що лишилися в Україні.

Родюче підґрунтя для розвитку корпоративного сектору страхування життя – це спільна зацікавленість сторін. Для страхових компаній сектор корпоративних продажів цікавий, оскільки це найбільш ефективний канал продажів, а для підприємств – це рішення дуже актуального на сьогодні питання про додаткову мотивацію співробітників та утримання в компанії найціннішого – інтелектуальної складової та сильних співробітників.

Час, коли роботодавець міг дозволити собі не думати про соціальний захист своїх співробітників, у минулому.

«PZU Україна страхування життя» пропонує продукт, котрий буде відповідати ключовим запитам нового ринку співробітника. З 11 включених в нього ризиків, 8 відведено захисту членів родини працівника. Купуючи такий продукт, підприємство може сформувати соціальну подушку безпеки – підтримати співробітника та його сім’ю у поворотні моменти життя, та в той самий час, спростити практику виплати адресної матеріальної допомоги, переклавши цю функцію на страхову компанію.

«PZU Україна страхування життя» це:

  • Досвід Групи PZU SA з більше ніж 200 літньою історією страхування у Польщі.
  • Надійність, котру підтверджують успішні кейси щодо виплат.
  • Розуміння потреб клієнта, турбота про якість та простоту страхового продукту.

Ми знаємо, що тільки задоволений клієнт забезпечить нам лідерську позицію на ринку страхування.

повернутися
Інші публікації
Група PZU Україна сплатила понад 140 млн. грн. податку у 2018 році

Група PZU Україна сплатила понад 140 млн. грн. податку у 2018 році

У світовій бізнес спільноті набирає популярності тренд соціальної відповідальності. В першу чергу в ньому враховується кількість створених підприємством робочих місць та об’єм сплачених податків.

детальніше
Інвестиційний дохід від інвестування коштів страхових резервів за 2018 рік

Інвестиційний дохід від інвестування коштів страхових резервів за 2018 рік

ПрАТ "СК "ПЗУ Україна страхування життя" щодо розміру інвестиційного доходу від інвестування коштів страхових резервів за 2018 рік.

детальніше
Відбувся 27-й благодійний «Пробіг під каштанами»

Відбувся 27-й благодійний «Пробіг під каштанами»

26 травня на Майдані Незалежності у місті Києві відбувся 27-й благодійний «Пробіг під каштанами». Загалом, більше 18 тисяч мешканців столиці прийняли участь.

детальніше