Страхову компенсацію за договорами КАСКО протягом 3-х днів у 2012 році змогли отримати 21% клієнтів PZU. При цьому 14% клієнтів отримали виплату протягом 1 доби. Оптимізація внутрішніх процесів компанії дозволила ще більше скоротити терміни врегулювання справ. Середній термін від часу подання заяви до виплати по договорам КАСКО (враховуючи і довготривалі складні справи) зменшився ще на 20% і склав у 2012 році 24 дні.
У порівнянні з 2011 роком об’єм страхових виплат за договорами страхування автоКАСКО у PZU збільшився в 2012 році на 14%. Протягом року за даним видом страхування до виплати нараховано приблизно 54 млн. грн. При цьому кількість виплат (у порівнянні з 2011 роком) збільшилась на 8%, а сума середньої виплати зросла на 6% і у підсумку складає приблизно 8 тис. грн..
«Як правило, досить швидко компанія сплачує за простими справами, в яких зафіксовані невеликі збитки», - коментує ситуацію директор департаменту врегулювання збитків Олег Компанієць. – «Сьогодні PZU має необхідні матеріально-технічні та людські ресурси, щоб в подальшому збільшити кількість оперативних виплат, адже приблизно 65% всіх збитків – це збитки на суму до 5 тис. грн..»
Найбільший збиток на суму практично 300 тис.грн. у 2012 році компанія компенсувала за тотальне знищення автомобіля Toyota VENZA, що потрапив під гірський обвал.
Вже понад 2 роки в PZU працює система дистанційного врегулювання, яка за допомогою сучасного програмного забезпечення дозволяє проводити оцінку збитку автомобіля безпосередньо на СТО, не витрачаючи час клієнта на візит до страхової компанії. Страхова компанія погоджує вартість ремонтних робіт та всього збитку дистанційно, після чого СТО приступає до відновлення авто. Протягом 2012 року в компанії таким чином врегульовано 14% всіх страхових подій (у 2011 році – 9%).
За даними щомісячного опитування клієнтів, що мали страховий випадок протягом року, 87% опитуваних задоволені якістю врегулювання та мають намір оформити КАСКО на наступний період та продовжити співпрацю з PZU.
Дякуємо за довіру.
СК «ПЗУ Україна» підбила підсумки за 9 місяців 2024 року.
Для клієнтів та партнерів компанії розпочав роботу новий веб-сайт Страхової компанії «ПЗУ Україна страхування життя».
Підсумки врегулювання страхових випадків за січень-червень 2024 року.
Моє ім'я *
Телефон *
Моє місто проживання або найближче до мене місто * Оберіть місто Без міста – інтернет-магазин Київ Львів Харків Одеса Дніпро Луцьк Бахмут Бердянськ Біла Церква Болград Бровари Василівка Васильків Вишневе Вінниця Володимир-Волинський Глухів Городок Дніпро Дрогобич Житомир Жовті Води Запоріжжя Звягель (Новоград-Волинський) Івано-Франківськ Ірпінь Калинівка Кам'янець-Подільский Кам’янське Київ Конотоп Краковець Краматорськ Кременчук Кривий Ріг Кропивницький Луцьк Львів Любомль Маріуполь Мелітополь Миколаїв Мукачево Нетішин Ніжин Нікополь Нова Каховка Новомосковськ Новопсков Новояворівськ Обухів Одеса Павлоград Первомайськ Полтава Прилуки Рава-Руська Радехів Рівне Рубіжне Сєвєродонецьк Сміла смт. Куликів Сокільники Соснівка Старобільськ Стрий Суми Тернопіль Ужгород Умань Устилуг Харків Херсон Хмельницький Червоноград Черкаси Чернівці Чернігів Чорноморськ (колишній Іллічівськ ) Чортків Южноукраїнськ Яворів
Показати необов'язкові поля
Виберіть зручний час для дзвінка у найближчий час сьогодні завтра післязавтра 09:00 10:00 11:00 12:00 13:00 14:00 15:00 16:00 17:00 18:00
Мій E-mail Хочу, щоб мені написали
Найближчий підрозділ PZU у моєму місті * Виберіть філіал
Коментар
* - поля обов’язкові для заповнення
Я даю згоду на обробку моїх персональних даних, наданих у даній формі – заявці на консультацію.