Страхові виплати по КАСКО-2012: більше та швидше

Врегулювання страхової події по КАСКО за 3 дні – це реально. Навіть більше – у 2012 році 14% всіх збитків компенсовано протягом 1 доби.


Страхову компенсацію за договорами КАСКО протягом 3-х днів у 2012 році змогли отримати 21% клієнтів PZU. При цьому 14% клієнтів отримали виплату протягом 1 доби. Оптимізація внутрішніх процесів компанії дозволила ще більше скоротити терміни врегулювання справ. Середній термін від часу подання заяви до виплати по договорам КАСКО (враховуючи і довготривалі складні справи) зменшився ще на 20% і склав у 2012 році 24 дні.

У порівнянні з 2011 роком об’єм страхових виплат за договорами страхування автоКАСКО у PZU збільшився в 2012 році на 14%. Протягом року за даним видом страхування до виплати нараховано приблизно 54 млн. грн. При цьому кількість виплат (у порівнянні з 2011 роком) збільшилась на 8%, а сума середньої виплати зросла на 6% і у підсумку складає приблизно 8 тис. грн..

«Як правило, досить швидко компанія сплачує за простими справами, в яких зафіксовані невеликі збитки», - коментує ситуацію директор департаменту врегулювання збитків Олег Компанієць. – «Сьогодні PZU має необхідні матеріально-технічні та людські ресурси, щоб в подальшому збільшити кількість оперативних виплат, адже приблизно 65% всіх збитків – це збитки на суму до 5 тис. грн..»

Найбільший збиток на суму практично 300 тис.грн. у 2012 році компанія компенсувала за тотальне знищення автомобіля Toyota VENZA, що потрапив під гірський обвал.

Вже понад 2 роки в PZU працює система дистанційного врегулювання, яка за допомогою сучасного програмного забезпечення дозволяє проводити оцінку збитку автомобіля безпосередньо на СТО, не витрачаючи час клієнта на візит до страхової компанії. Страхова компанія погоджує вартість ремонтних робіт та всього збитку дистанційно, після чого СТО приступає до відновлення авто. Протягом 2012 року в компанії таким чином врегульовано 14% всіх страхових подій (у 2011 році – 9%).

За даними щомісячного опитування клієнтів, що мали страховий випадок протягом року, 87% опитуваних задоволені якістю врегулювання та мають намір оформити КАСКО на наступний період та продовжити співпрацю з PZU.

Дякуємо за довіру.
 

повернутися
Інші публікації
Ми маємо намір продовжити збільшувати свою частку на українському ринку страхування

Ми маємо намір продовжити збільшувати свою частку на українському ринку страхування

Збігнев Шолига, Генеральний директор «PZU Україна страхування життя»

детальніше
Група PZU Україна та всі її підрозділи працюють у звичайному режимі

Група PZU Україна та всі її підрозділи працюють у звичайному режимі

На даний момент введення воєнного стану не накладає обмежень на будь-яку економічну діяльність. Суб’єкти господарської діяльності та громадяни можуть здійснювати економічні операції у звичайному режимі.

детальніше