Від 81% до 90% наших клієнтів задоволені якістю врегулювання страхових випадків по КАСКО та готові продовжити співпрацю з компанією

Такі дані ми отримали у ході телефонного опитування понад 150 наших клієнтів, які протягом січня-червня 2012 року мали збитки за полісами страхування КАСКО. Опитування, що проводиться щомісячно, засвідчило високий рівень оцінок якості обслуговування по різним критеріям.

Оцінки, що клієнти поставили аварійним комісарам, у порівнянні з минулорічним періодом, суттєво покращилися. «Відмінно» за роботу комісарів при оформленні страхової події по автокаско поставили 85% клієнтів у квітні цього року (найменша кількість) і 95% клієнтів у лютому (найвища кількість). Проте у квітні минулого року найвищим балом роботу комісарів оцінило лише 75% клієнтів і 85% у лютому.
Задоволені клієнти в 1-ому півріччі цього року і швидкістю врегулювання. Від 90% до 98% автовласників вважає, що компанія достатньо оперативно врегулювала страхову справу від моменту звернення до виплати.

У випадках, коли страхове відшкодування сплачувалось грошовим переказом клієнту, сумою виплати залишились задоволеними 88-98% осіб.

93%-100% опитаних клієнтів вважають, що співробітники компанії були ввічливими та уважними.

«Мені дуже приємно, що наші клієнти настільки позитивно оцінюють роботу компанії», - коментує результати опитування директор департаменту врегулювання Олег Компанієць. – «Протягом останніх 2-ох років ми значно підвищили рівень якості врегулювання страхових подій наших клієнтів і не збираємося зупинятися на досягнутому. Тому будемо дуже вдячні, якщо наші клієнти через сайт або call-center 311 повідомлятимуть нас про будь-які проблеми, що іноді можуть виникати. Ми зробимо все для вирішення ситуації на користь клієнта та щоб уникнути непорозумінь у майбутньому». 

повернутися
Інші публікації
З 1 липня збільшено розміри страхових виплат за полісом

З 1 липня збільшено розміри страхових виплат за полісом "Автоцивілки"

Сьогодні вступили в дію нові умови по Автоцивілці - з 1 липня 2022 року страхова сума за шкоду по майну збільшується з 130 000 грн до 160 000 грн, по життю та здоров’ю з 260 000 грн до 320 000 грн, а ліміт відшкодування за Європротоколом складатиме 80 000 грн.

Детальніше
Благодійна допомога від Групи «ПЗУ Україна»

Благодійна допомога від Групи «ПЗУ Україна»

У понеділок, 27 червня 2022 року, керівництво компанії завітало до міста Чортків, де відбулася церемонія з передачі благодійної допомоги одразу двом організаціям, що вкотре подарувала дітям надію та підтримку.

Детальніше
Електронний договір КАСКО від PZU

Електронний договір КАСКО від PZU

Компанія «ПЗУ Україна» запровадила можливість укладення електронного договору КАСКО. Відтепер вам не потрібно їхати до офісу страхової компанії чи викликати страхового агента, ви можете застрахувати свій автомобіль навіть знаходячись за кордоном, а електронний договір завжди буде під рукою у вашому смартфоні.

Детальніше