Від 81% до 90% наших клієнтів задоволені якістю врегулювання страхових випадків по КАСКО та готові продовжити співпрацю з компанією

Такі дані ми отримали у ході телефонного опитування понад 150 наших клієнтів, які протягом січня-червня 2012 року мали збитки за полісами страхування КАСКО. Опитування, що проводиться щомісячно, засвідчило високий рівень оцінок якості обслуговування по різним критеріям.

Оцінки, що клієнти поставили аварійним комісарам, у порівнянні з минулорічним періодом, суттєво покращилися. «Відмінно» за роботу комісарів при оформленні страхової події по автокаско поставили 85% клієнтів у квітні цього року (найменша кількість) і 95% клієнтів у лютому (найвища кількість). Проте у квітні минулого року найвищим балом роботу комісарів оцінило лише 75% клієнтів і 85% у лютому.
Задоволені клієнти в 1-ому півріччі цього року і швидкістю врегулювання. Від 90% до 98% автовласників вважає, що компанія достатньо оперативно врегулювала страхову справу від моменту звернення до виплати.

У випадках, коли страхове відшкодування сплачувалось грошовим переказом клієнту, сумою виплати залишились задоволеними 88-98% осіб.

93%-100% опитаних клієнтів вважають, що співробітники компанії були ввічливими та уважними.

«Мені дуже приємно, що наші клієнти настільки позитивно оцінюють роботу компанії», - коментує результати опитування директор департаменту врегулювання Олег Компанієць. – «Протягом останніх 2-ох років ми значно підвищили рівень якості врегулювання страхових подій наших клієнтів і не збираємося зупинятися на досягнутому. Тому будемо дуже вдячні, якщо наші клієнти через сайт або call-center 311 повідомлятимуть нас про будь-які проблеми, що іноді можуть виникати. Ми зробимо все для вирішення ситуації на користь клієнта та щоб уникнути непорозумінь у майбутньому». 

повернутися
Інші публікації
Головні причини ДТП та найбільша виплата 2021 року – цікава статистика про страхування автомобілів

Головні причини ДТП та найбільша виплата 2021 року – цікава статистика про страхування автомобілів

Протягом минулого року найчастіше страхові випадки траплялися із автомобілями білого, сірого та чорного кольорів. Про це йдеться у статистиці за 2021 рік страхової компанії «ПЗУ Україна».

Детальніше
Автоцивілка і

Автоцивілка і "Зелена картка" знову доступні онлайн

Реєстр Моторного (транспортного) страхового бюро України (МТСБУ) відновив роботу. Це означає, що поліси Автоцивілки та «Зеленої картки» знову доступні для купівлі онлайн та валідації.

Детальніше
Через технічний збій у МТСБУ продаж полісів у електронному вигляді призупинений

Через технічний збій у МТСБУ продаж полісів у електронному вигляді призупинений

Автоцивілку та поліси «Зеленої карти» зараз не можливо придбати в електронному вигляді. Для цього потрібно приїхати в офіс «ПЗУ Україна».

Детальніше