Від 81% до 90% наших клієнтів задоволені якістю врегулювання страхових випадків по КАСКО та готові продовжити співпрацю з компанією

Такі дані ми отримали у ході телефонного опитування понад 150 наших клієнтів, які протягом січня-червня 2012 року мали збитки за полісами страхування КАСКО. Опитування, що проводиться щомісячно, засвідчило високий рівень оцінок якості обслуговування по різним критеріям.

Оцінки, що клієнти поставили аварійним комісарам, у порівнянні з минулорічним періодом, суттєво покращилися. «Відмінно» за роботу комісарів при оформленні страхової події по автокаско поставили 85% клієнтів у квітні цього року (найменша кількість) і 95% клієнтів у лютому (найвища кількість). Проте у квітні минулого року найвищим балом роботу комісарів оцінило лише 75% клієнтів і 85% у лютому.
Задоволені клієнти в 1-ому півріччі цього року і швидкістю врегулювання. Від 90% до 98% автовласників вважає, що компанія достатньо оперативно врегулювала страхову справу від моменту звернення до виплати.

У випадках, коли страхове відшкодування сплачувалось грошовим переказом клієнту, сумою виплати залишились задоволеними 88-98% осіб.

93%-100% опитаних клієнтів вважають, що співробітники компанії були ввічливими та уважними.

«Мені дуже приємно, що наші клієнти настільки позитивно оцінюють роботу компанії», - коментує результати опитування директор департаменту врегулювання Олег Компанієць. – «Протягом останніх 2-ох років ми значно підвищили рівень якості врегулювання страхових подій наших клієнтів і не збираємося зупинятися на досягнутому. Тому будемо дуже вдячні, якщо наші клієнти через сайт або call-center 311 повідомлятимуть нас про будь-які проблеми, що іноді можуть виникати. Ми зробимо все для вирішення ситуації на користь клієнта та щоб уникнути непорозумінь у майбутньому». 

повернутися
Інші публікації
Нова програма для фермерів: страхування від весняних заморозків

Нова програма для фермерів: страхування від весняних заморозків

Весняні заморозки – одна із причин значних збитків для аграріїв. 2017-го року через холод майбутній врожай втрачали сільгоспвиробники по всій Україні, та найбільше у центральних і західних регіонах.

детальніше
ПЗУ запустила продаж електронного полісу ОСЦПВ – «Автоцивілку»

ПЗУ запустила продаж електронного полісу ОСЦПВ – «Автоцивілку»

Страхова компанія ПЗУ запустила в продаж електронний поліс ОСЦПВ або Автоцивілку, а це означає, що тепер всі автовласники зможуть швидко і зручно оформити поліс, отримати його на свій імейл і при необхідності роздрукувати на принтері.

детальніше
Привітання з Різдвом Христовим

Привітання з Різдвом Христовим

Вітаємо вас та ваші родини з Різдвом Христовим! Нехай з цим святом у кожен дім прийде мир та спокій, добро, достаток, любов, щастя та взаєморозуміння. Міцного здоров’я вам та вашим родинам, побільше радості та добрих новин. Нехай виправдаються всі очікування і збудуться найзаповітніші мрії!

детальніше
click fraud detection