Від 81% до 90% наших клієнтів задоволені якістю врегулювання страхових випадків по КАСКО та готові продовжити співпрацю з компанією

Такі дані ми отримали у ході телефонного опитування понад 150 наших клієнтів, які протягом січня-червня 2012 року мали збитки за полісами страхування КАСКО. Опитування, що проводиться щомісячно, засвідчило високий рівень оцінок якості обслуговування по різним критеріям.

Оцінки, що клієнти поставили аварійним комісарам, у порівнянні з минулорічним періодом, суттєво покращилися. «Відмінно» за роботу комісарів при оформленні страхової події по автокаско поставили 85% клієнтів у квітні цього року (найменша кількість) і 95% клієнтів у лютому (найвища кількість). Проте у квітні минулого року найвищим балом роботу комісарів оцінило лише 75% клієнтів і 85% у лютому.
Задоволені клієнти в 1-ому півріччі цього року і швидкістю врегулювання. Від 90% до 98% автовласників вважає, що компанія достатньо оперативно врегулювала страхову справу від моменту звернення до виплати.

У випадках, коли страхове відшкодування сплачувалось грошовим переказом клієнту, сумою виплати залишились задоволеними 88-98% осіб.

93%-100% опитаних клієнтів вважають, що співробітники компанії були ввічливими та уважними.

«Мені дуже приємно, що наші клієнти настільки позитивно оцінюють роботу компанії», - коментує результати опитування директор департаменту врегулювання Олег Компанієць. – «Протягом останніх 2-ох років ми значно підвищили рівень якості врегулювання страхових подій наших клієнтів і не збираємося зупинятися на досягнутому. Тому будемо дуже вдячні, якщо наші клієнти через сайт або call-center 311 повідомлятимуть нас про будь-які проблеми, що іноді можуть виникати. Ми зробимо все для вирішення ситуації на користь клієнта та щоб уникнути непорозумінь у майбутньому». 

повернутися
Інші публікації
Група «ПЗУ Україна» відсвяткувала 100-річчя своєї присутності у Львові

Група «ПЗУ Україна» відсвяткувала 100-річчя своєї присутності у Львові

Протягом 100 років Компанія гарантувала своїм клієнтам надійність і впевненість у завтрашньому дні, щодня створюючи та вдосконалюючи свої продукти, демонструючи високий рівень сервісу.

Детальніше
Чат-бот ПЗУ life – важлива інформація зі страхування життя у зручний спосіб

Чат-бот ПЗУ life – важлива інформація зі страхування життя у зручний спосіб

Відтепер, всі клієнти, хто має діючий договір зі страхування життя, можуть у будь-який час доби та у будь-якому місці звернутись із запитанням та отримати необхідну інформацію стосовно свого договору.

Детальніше
Група ПЗУ Україна посіла перше місце у двох категоріях за підсумками 2020 року

Група ПЗУ Україна посіла перше місце у двох категоріях за підсумками 2020 року

19 травня 2021 року відбулася щорічна церемонія нагородження лідерів ринку страхування, яку організовує галузеве видання №1 – «Insurance Top».

Детальніше