Від 81% до 90% наших клієнтів задоволені якістю врегулювання страхових випадків по КАСКО та готові продовжити співпрацю з компанією

Такі дані ми отримали у ході телефонного опитування понад 150 наших клієнтів, які протягом січня-червня 2012 року мали збитки за полісами страхування КАСКО. Опитування, що проводиться щомісячно, засвідчило високий рівень оцінок якості обслуговування по різним критеріям.

Оцінки, що клієнти поставили аварійним комісарам, у порівнянні з минулорічним періодом, суттєво покращилися. «Відмінно» за роботу комісарів при оформленні страхової події по автокаско поставили 85% клієнтів у квітні цього року (найменша кількість) і 95% клієнтів у лютому (найвища кількість). Проте у квітні минулого року найвищим балом роботу комісарів оцінило лише 75% клієнтів і 85% у лютому.
Задоволені клієнти в 1-ому півріччі цього року і швидкістю врегулювання. Від 90% до 98% автовласників вважає, що компанія достатньо оперативно врегулювала страхову справу від моменту звернення до виплати.

У випадках, коли страхове відшкодування сплачувалось грошовим переказом клієнту, сумою виплати залишились задоволеними 88-98% осіб.

93%-100% опитаних клієнтів вважають, що співробітники компанії були ввічливими та уважними.

«Мені дуже приємно, що наші клієнти настільки позитивно оцінюють роботу компанії», - коментує результати опитування директор департаменту врегулювання Олег Компанієць. – «Протягом останніх 2-ох років ми значно підвищили рівень якості врегулювання страхових подій наших клієнтів і не збираємося зупинятися на досягнутому. Тому будемо дуже вдячні, якщо наші клієнти через сайт або call-center 311 повідомлятимуть нас про будь-які проблеми, що іноді можуть виникати. Ми зробимо все для вирішення ситуації на користь клієнта та щоб уникнути непорозумінь у майбутньому». 

повернутися
Інші публікації
Група PZU Україна сплатила понад 140 млн. грн. податку у 2018 році

Група PZU Україна сплатила понад 140 млн. грн. податку у 2018 році

У світовій бізнес спільноті набирає популярності тренд соціальної відповідальності. В першу чергу в ньому враховується кількість створених підприємством робочих місць та об’єм сплачених податків.

детальніше
Страхові продукти для корпоративного Клієнту – драйвер розвитку всього українського ринку страхування життя

Страхові продукти для корпоративного Клієнту – драйвер розвитку всього українського ринку страхування життя

Для розвитку ринку страхування життя дуже важливо, щоб населення країни мало достатній рівень фінансової грамотності та знання щодо важливості страхування життя для кожної людини. Можливість отримати такий досвід та знання дає корпоративне страхування життя. Збігнев Шолига, Генеральний директор «PZU Україна страхування життя»

детальніше
Інвестиційний дохід від інвестування коштів страхових резервів за 2018 рік

Інвестиційний дохід від інвестування коштів страхових резервів за 2018 рік

ПрАТ "СК "ПЗУ Україна страхування життя" щодо розміру інвестиційного доходу від інвестування коштів страхових резервів за 2018 рік.

детальніше