Від 81% до 90% наших клієнтів задоволені якістю врегулювання страхових випадків по КАСКО та готові продовжити співпрацю з компанією

Такі дані ми отримали у ході телефонного опитування понад 150 наших клієнтів, які протягом січня-червня 2012 року мали збитки за полісами страхування КАСКО. Опитування, що проводиться щомісячно, засвідчило високий рівень оцінок якості обслуговування по різним критеріям.

Оцінки, що клієнти поставили аварійним комісарам, у порівнянні з минулорічним періодом, суттєво покращилися. «Відмінно» за роботу комісарів при оформленні страхової події по автокаско поставили 85% клієнтів у квітні цього року (найменша кількість) і 95% клієнтів у лютому (найвища кількість). Проте у квітні минулого року найвищим балом роботу комісарів оцінило лише 75% клієнтів і 85% у лютому.
Задоволені клієнти в 1-ому півріччі цього року і швидкістю врегулювання. Від 90% до 98% автовласників вважає, що компанія достатньо оперативно врегулювала страхову справу від моменту звернення до виплати.

У випадках, коли страхове відшкодування сплачувалось грошовим переказом клієнту, сумою виплати залишились задоволеними 88-98% осіб.

93%-100% опитаних клієнтів вважають, що співробітники компанії були ввічливими та уважними.

«Мені дуже приємно, що наші клієнти настільки позитивно оцінюють роботу компанії», - коментує результати опитування директор департаменту врегулювання Олег Компанієць. – «Протягом останніх 2-ох років ми значно підвищили рівень якості врегулювання страхових подій наших клієнтів і не збираємося зупинятися на досягнутому. Тому будемо дуже вдячні, якщо наші клієнти через сайт або call-center 311 повідомлятимуть нас про будь-які проблеми, що іноді можуть виникати. Ми зробимо все для вирішення ситуації на користь клієнта та щоб уникнути непорозумінь у майбутньому». 

повернутися
Інші публікації
Воркшоп «Безпека та комфорт подорожуючих 2020: обізнаність для зважених рішень».

Воркшоп «Безпека та комфорт подорожуючих 2020: обізнаність для зважених рішень».

У п’ятницю, 15 листопада спільно з Американською торговельною палатою в Україні (American Chamber of Commerce Ukraine) та OSAC (U.S. Department of State Diplomatic Security) відбувся воркшоп на тему – «Безпека та комфорт подорожуючих 2020: обізнаність для зважених рішень».

детальніше
24 міжнародна конференція «Управління реструктуризацією. Інноваційність та конкурентність в контексті змін»

24 міжнародна конференція «Управління реструктуризацією. Інноваційність та конкурентність в контексті змін»

Нещодавно у польському курортному місті Криніце-Здруй відбулася 24 міжнародна конференція «Управління реструктуризацією. Інноваційність та конкурентність в контексті змін». Подія тривала три дні та об’єднала понад 100 учасників з провідних вузів Польщі та з-за кордону: Україна, Італія, Сербія, Іспанія.

детальніше
ПЗУ Україна прийняла участь у ХІХ Міжнародному Економічному Форумі

ПЗУ Україна прийняла участь у ХІХ Міжнародному Економічному Форумі

ПЗУ Україна прийняла участь у ХІХ Міжнародному Економічному Форумі, що проходив 31 жовтня та 1 листопада у місті Львів. Місце проведення – Львів Арена.

детальніше