20% клієнтів PZU по Автоцивілці придбали поліс з опцією «Пряме врегулювання»

Пряме врегулювання дозволяє спростити і скоротити швидкість процедури врегулювання страхових випадків. Досвід PZU доводить, що це реально: завдяки системі прямого врегулювання компанія виплачує компенсації своїм клієнтам з Автоцивілки в середньому протягом 30 днів. При цьому повернути сплачену суму через страхову компанію винуватця вдається лише за 87 днів. Тому вже 20% клієнтів компанії придбали поліс з опцією прямого врегулювання.

Суть системи прямого врегулювання в тому, що постраждалий у ДТП водій, який застрахований по Автоцивілці, може отримати страхове відшкодування від власної компанії, яку сам і обрав. Чекати на виплату від сторонньої компанії не потрібно. Страхова платить своєму клієнтові гроші і отримує за це компенсацію від іншої страхової компанії або з фонду МТСБУ. Надалі всі процеси відбуваються вже без участі водіїв.

«Пряме врегулювання збитків в «автоцивілці» не нова, але дуже правильна і потрібна система». - зазначив голова правління української PZU Мачей Шишко». – «Вона дозволяє покращити ситуацію з виплатами на ринку і зробити відносини між страховими компаніями та застрахованими особами більш простими та зрозумілими».

«Незважаючи на те, що про систему прямого врегулювання почали говорити ще кілька років тому, термін її впровадження в Україні знову перенесений. Тепер уже йдеться про квітень 2016 року. Зрозуміло, що для запуску нових процедур ринку необхідно багато чого змінити: законодавство, внутрішні процедури компаній, платіжну дисципліну, розробити систему взаєморозрахунків та створити розрахунковий центр. Це все питання часу. Саме тому компанія PZU ще наприкінці 2014 року запропонувала власним клієнтам більш комфортні умови за допомогою спеціальної програми страхування «Розумний Захист» з опцією прямого врегулювання», - пояснив пан М.Шишко.

Більшості водіїв поки що фактично все одно де купувати поліс автоцивілки. Адже в разі настання страхової події виплату по збитку одержує не власник полісу, а потерпілий учасник ДТП. Деякі страхові компанії не особливо турбуються про якісне врегулювання, тому що постраждалий, як правило, - не є їх клієнтом.

Завдяки системі прямого врегулювання водіям потрібно буде змінити свій підхід до вибору страхової компанії. Коли люди стануть звертати увагу на надійність страховика і якість його роботи по врегулюванню збитків, на ринку поменшає недобросовісних і непрофесійних компаній.

повернутися
Інші публікації
Партнерська програма «ПЗУ Україна» та «Віннер Імпортс Україна, Лтд»

Партнерська програма «ПЗУ Україна» та «Віннер Імпортс Україна, Лтд»

Зараз саме той час аби насолоджуватися краєвидом з вікна новенького, омріяного автомобілю Volvo. Це реальність, доступна вже сьогодні!

детальніше
Який вид страхування ви запропонуєте Трьом поросятам? А Бабі Язі?

Який вид страхування ви запропонуєте Трьом поросятам? А Бабі Язі?

Такі нестандартні питання представники страхової компанії «ПЗУ Україна» задавали молодим учасникам заходу-тренінгу з безпеки життєдіяльності серед дітей та молоді, що пройшов у місті Кривий Ріг, 19 вересня.

детальніше
«ПЗУ Україна» - №1 за показником страхових виплат серед компаній ризикового страхування за 6 місяців 2020 року*

«ПЗУ Україна» - №1 за показником страхових виплат серед компаній ризикового страхування за 6 місяців 2020 року*

За результатами першого півріччя 2020 року страхова компанія «ПЗУ Україна» посіла перше місце серед компаній ризикового страхування за рівнем виплат, показавши приріст у 36,77% у порівнянні до рівня виплат 2019 року (6 міс. 2020 року – 69,75%, 6 міс. 2019 року – 42,66%).

детальніше