20% клієнтів PZU по Автоцивілці придбали поліс з опцією «Пряме врегулювання»

Пряме врегулювання дозволяє спростити і скоротити швидкість процедури врегулювання страхових випадків. Досвід PZU доводить, що це реально: завдяки системі прямого врегулювання компанія виплачує компенсації своїм клієнтам з Автоцивілки в середньому протягом 30 днів. При цьому повернути сплачену суму через страхову компанію винуватця вдається лише за 87 днів. Тому вже 20% клієнтів компанії придбали поліс з опцією прямого врегулювання.

Суть системи прямого врегулювання в тому, що постраждалий у ДТП водій, який застрахований по Автоцивілці, може отримати страхове відшкодування від власної компанії, яку сам і обрав. Чекати на виплату від сторонньої компанії не потрібно. Страхова платить своєму клієнтові гроші і отримує за це компенсацію від іншої страхової компанії або з фонду МТСБУ. Надалі всі процеси відбуваються вже без участі водіїв.

«Пряме врегулювання збитків в «автоцивілці» не нова, але дуже правильна і потрібна система». - зазначив голова правління української PZU Мачей Шишко». – «Вона дозволяє покращити ситуацію з виплатами на ринку і зробити відносини між страховими компаніями та застрахованими особами більш простими та зрозумілими».

«Незважаючи на те, що про систему прямого врегулювання почали говорити ще кілька років тому, термін її впровадження в Україні знову перенесений. Тепер уже йдеться про квітень 2016 року. Зрозуміло, що для запуску нових процедур ринку необхідно багато чого змінити: законодавство, внутрішні процедури компаній, платіжну дисципліну, розробити систему взаєморозрахунків та створити розрахунковий центр. Це все питання часу. Саме тому компанія PZU ще наприкінці 2014 року запропонувала власним клієнтам більш комфортні умови за допомогою спеціальної програми страхування «Розумний Захист» з опцією прямого врегулювання», - пояснив пан М.Шишко.

Більшості водіїв поки що фактично все одно де купувати поліс автоцивілки. Адже в разі настання страхової події виплату по збитку одержує не власник полісу, а потерпілий учасник ДТП. Деякі страхові компанії не особливо турбуються про якісне врегулювання, тому що постраждалий, як правило, - не є їх клієнтом.

Завдяки системі прямого врегулювання водіям потрібно буде змінити свій підхід до вибору страхової компанії. Коли люди стануть звертати увагу на надійність страховика і якість його роботи по врегулюванню збитків, на ринку поменшає недобросовісних і непрофесійних компаній.

повернутися
Інші публікації
Воркшоп «Безпека та комфорт подорожуючих 2020: обізнаність для зважених рішень».

Воркшоп «Безпека та комфорт подорожуючих 2020: обізнаність для зважених рішень».

У п’ятницю, 15 листопада спільно з Американською торговельною палатою в Україні (American Chamber of Commerce Ukraine) та OSAC (U.S. Department of State Diplomatic Security) відбувся воркшоп на тему – «Безпека та комфорт подорожуючих 2020: обізнаність для зважених рішень».

детальніше
24 міжнародна конференція «Управління реструктуризацією. Інноваційність та конкурентність в контексті змін»

24 міжнародна конференція «Управління реструктуризацією. Інноваційність та конкурентність в контексті змін»

Нещодавно у польському курортному місті Криніце-Здруй відбулася 24 міжнародна конференція «Управління реструктуризацією. Інноваційність та конкурентність в контексті змін». Подія тривала три дні та об’єднала понад 100 учасників з провідних вузів Польщі та з-за кордону: Україна, Італія, Сербія, Іспанія.

детальніше
ПЗУ Україна прийняла участь у ХІХ Міжнародному Економічному Форумі

ПЗУ Україна прийняла участь у ХІХ Міжнародному Економічному Форумі

ПЗУ Україна прийняла участь у ХІХ Міжнародному Економічному Форумі, що проходив 31 жовтня та 1 листопада у місті Львів. Місце проведення – Львів Арена.

детальніше