Пряме врегулювання дозволяє спростити і скоротити швидкість процедури врегулювання страхових випадків. Досвід PZU доводить, що це реально: завдяки системі прямого врегулювання компанія виплачує компенсації своїм клієнтам з Автоцивілки в середньому протягом 30 днів. При цьому повернути сплачену суму через страхову компанію винуватця вдається лише за 87 днів. Тому вже 20% клієнтів компанії придбали поліс з опцією прямого врегулювання.
Суть системи прямого врегулювання в тому, що постраждалий у ДТП водій, який застрахований по Автоцивілці, може отримати страхове відшкодування від власної компанії, яку сам і обрав. Чекати на виплату від сторонньої компанії не потрібно. Страхова платить своєму клієнтові гроші і отримує за це компенсацію від іншої страхової компанії або з фонду МТСБУ. Надалі всі процеси відбуваються вже без участі водіїв.
«Пряме врегулювання збитків в «автоцивілці» не нова, але дуже правильна і потрібна система». - зазначив голова правління української PZU Мачей Шишко». – «Вона дозволяє покращити ситуацію з виплатами на ринку і зробити відносини між страховими компаніями та застрахованими особами більш простими та зрозумілими».
«Незважаючи на те, що про систему прямого врегулювання почали говорити ще кілька років тому, термін її впровадження в Україні знову перенесений. Тепер уже йдеться про квітень 2016 року. Зрозуміло, що для запуску нових процедур ринку необхідно багато чого змінити: законодавство, внутрішні процедури компаній, платіжну дисципліну, розробити систему взаєморозрахунків та створити розрахунковий центр. Це все питання часу. Саме тому компанія PZU ще наприкінці 2014 року запропонувала власним клієнтам більш комфортні умови за допомогою спеціальної програми страхування «Розумний Захист» з опцією прямого врегулювання», - пояснив пан М.Шишко.
Більшості водіїв поки що фактично все одно де купувати поліс автоцивілки. Адже в разі настання страхової події виплату по збитку одержує не власник полісу, а потерпілий учасник ДТП. Деякі страхові компанії не особливо турбуються про якісне врегулювання, тому що постраждалий, як правило, - не є їх клієнтом.
Завдяки системі прямого врегулювання водіям потрібно буде змінити свій підхід до вибору страхової компанії. Коли люди стануть звертати увагу на надійність страховика і якість його роботи по врегулюванню збитків, на ринку поменшає недобросовісних і непрофесійних компаній.
Група ПЗУ Україна щиро вітає з Різдвом Христовим та прийдешнім Новим роком!
Група ПЗУ Україна взяла участь в благодійному заході до дня св. Миколая.
СК «ПЗУ Україна» підбила підсумки за 9 місяців 2024 року.
Моє ім'я *
Телефон *
Моє місто проживання або найближче до мене місто * Оберіть місто Без міста – інтернет-магазин Київ Львів Харків Одеса Дніпро Луцьк Бахмут Бердянськ Біла Церква Болград Бровари Василівка Васильків Вишневе Вінниця Володимир-Волинський Глухів Дніпро Дрогобич Житомир Жовті Води Запоріжжя Звягель (Новоград-Волинський) Івано-Франківськ Ірпінь Калинівка Кам'янець-Подільский Кам’янське Київ Конотоп Краковець Краматорськ Кременчук Кривий Ріг Кропивницький Луцьк Львів Любомль Маріуполь Мелітополь Миколаїв Мукачево Нетішин Ніжин Нікополь Нова Каховка Новомосковськ Новопсков Новояворівськ Обухів Одеса Павлоград Первомайськ Полтава Прилуки Рава-Руська Радехів Рівне Рубіжне Сєвєродонецьк Сміла смт. Куликів Сокільники Соснівка Старобільськ Стрий Суми Тернопіль Ужгород Умань Устилуг Харків Херсон Хмельницький Червоноград Черкаси Чернівці Чернігів Чорноморськ (колишній Іллічівськ ) Чортків Южноукраїнськ Яворів
Показати необов'язкові поля
Виберіть зручний час для дзвінка у найближчий час сьогодні завтра післязавтра 09:00 10:00 11:00 12:00 13:00 14:00 15:00 16:00 17:00 18:00
Мій E-mail Хочу, щоб мені написали
Найближчий підрозділ PZU у моєму місті * Виберіть філіал
Коментар
* - поля обов’язкові для заповнення
Я даю згоду на обробку моїх персональних даних, наданих у даній формі – заявці на консультацію.