20% клієнтів PZU по Автоцивілці придбали поліс з опцією «Пряме врегулювання»

Пряме врегулювання дозволяє спростити і скоротити швидкість процедури врегулювання страхових випадків. Досвід PZU доводить, що це реально: завдяки системі прямого врегулювання компанія виплачує компенсації своїм клієнтам з Автоцивілки в середньому протягом 30 днів. При цьому повернути сплачену суму через страхову компанію винуватця вдається лише за 87 днів. Тому вже 20% клієнтів компанії придбали поліс з опцією прямого врегулювання.

Суть системи прямого врегулювання в тому, що постраждалий у ДТП водій, який застрахований по Автоцивілці, може отримати страхове відшкодування від власної компанії, яку сам і обрав. Чекати на виплату від сторонньої компанії не потрібно. Страхова платить своєму клієнтові гроші і отримує за це компенсацію від іншої страхової компанії або з фонду МТСБУ. Надалі всі процеси відбуваються вже без участі водіїв.

«Пряме врегулювання збитків в «автоцивілці» не нова, але дуже правильна і потрібна система». - зазначив голова правління української PZU Мачей Шишко». – «Вона дозволяє покращити ситуацію з виплатами на ринку і зробити відносини між страховими компаніями та застрахованими особами більш простими та зрозумілими».

«Незважаючи на те, що про систему прямого врегулювання почали говорити ще кілька років тому, термін її впровадження в Україні знову перенесений. Тепер уже йдеться про квітень 2016 року. Зрозуміло, що для запуску нових процедур ринку необхідно багато чого змінити: законодавство, внутрішні процедури компаній, платіжну дисципліну, розробити систему взаєморозрахунків та створити розрахунковий центр. Це все питання часу. Саме тому компанія PZU ще наприкінці 2014 року запропонувала власним клієнтам більш комфортні умови за допомогою спеціальної програми страхування «Розумний Захист» з опцією прямого врегулювання», - пояснив пан М.Шишко.

Більшості водіїв поки що фактично все одно де купувати поліс автоцивілки. Адже в разі настання страхової події виплату по збитку одержує не власник полісу, а потерпілий учасник ДТП. Деякі страхові компанії не особливо турбуються про якісне врегулювання, тому що постраждалий, як правило, - не є їх клієнтом.

Завдяки системі прямого врегулювання водіям потрібно буде змінити свій підхід до вибору страхової компанії. Коли люди стануть звертати увагу на надійність страховика і якість його роботи по врегулюванню збитків, на ринку поменшає недобросовісних і непрофесійних компаній.

повернутися
Інші публікації
Результати другого розіграшу сертифікатів на 3 000 грн. та 2 000 грн. на купівлю туристичних турів!

Результати другого розіграшу сертифікатів на 3 000 грн. та 2 000 грн. на купівлю туристичних турів!

А ось й результати Акції з Туристичною компанією Трайдент Визначено двох переможців серпня!

детальніше
До уваги водіїв, зміна коригуючих коефіцієнтів ОСЦПВ  з 21 вересня 2019 року

До уваги водіїв, зміна коригуючих коефіцієнтів ОСЦПВ з 21 вересня 2019 року

Нацкомфінпослуг прийняли Розпорядження (№538) згідно якого змінюються коригуючі коефіцієнти, що впливають на вартість полісів ОСЦПВ (ОСАГО), та ліміти відповідальності страхових компаній.

детальніше
Фінансові підсумки першого півріччя 2019 року

Фінансові підсумки першого півріччя 2019 року

Український страховий ринок підводить підсумки першого півріччя 2019 року. За період січень-червень 2019-го року Небанківська фінансова група PZU Україна зібрала 1 054,90 млн. грн. страхових премій. З них компанія «PZU Україна» отримала 831,82 млн. грн., а компанія «PZU Україна страхування життя» - 223,08 млн. грн. премій.

детальніше