Фахівець відділу фінансового аналізу

Вимоги:

  • вища освіта (економічна, бухгалтерська);
  • обов’язкові знання на рівні просунутого користувача: Excel — зведені таблиці, формули, функції; Word; Power Point.
  • бажано знання Access, SQL (також вітається бажання розвиватись в цих напрямках);
  • організованість, ретельність і старанність до деталей, відповідальне ставлення до роботи, аналітичне мислення, вміння працювати в команді;
  • Буде перевагою знання у сфері страхового бізнесу (загальні принципи, види страхування, процеси продажів та виплат) та економіки підприємства (фінансова та бухгалтерська звітність), навички складання звітів та коментарів до них).
  • бажано знання англійської або польської мови.

Основні функціональні обов’язки:

  1. Підготовка звітної інформації та аналітичних матеріалів стосовно:
  • діяльності компанії (підготовка щомісячних звітів за стандартними шаблонами, підготовка звітів за встановленими формами зовнішніх користувачів);
  • ринкового оточення та конкурентного середовища компанії;
  • пошук та структуризація різної інформації з відкритих джерел (макроекономічні показники, статистика НБУ та Мінфін, тощо)

2. Підготовка презентацій та аналітичних довідок для керівництва.

Переваги роботи в компанії:

  • робота у великій, стабільній європейській компанії;
  • працевлаштування з першого робочого дня та виключно офіційна зарплата;
  • бонуси та премії в рамках системи мотивації;
  • регулярний перегляд зарплати;
  • соціальний пакет: програми медичного страхування та страхування життя; інші виплати згідно програми соціального захисту співробітників;
  • комфортний офіс з укриттям, поруч з метро.
loading...