Воркшоп «Безпека та комфорт подорожуючих 2020: обізнаність для зважених рішень».

У п’ятницю, 15 листопада спільно з Американською торговельною палатою в Україні (American Chamber of Commerce Ukraine) та OSAC (U.S. Department of State Diplomatic Security) відбувся воркшоп на тему – «Безпека та комфорт подорожуючих 2020: обізнаність для зважених рішень».

На які моменти у своєму здоров’ї та самопочутті співробітників слід звернути увагу? Чи необхідно мати з собою аптечку? Чи не буде зайвим заздалегідь ознайомитися з рейтингом безпеки країни, куди запланована подорож (туристична або бізнес)? Ці та багато інших питань було обговорено учасниками зустрічі.     

Від «ПЗУ Україна» спікером була Наталя Тромса, головний фахівець Київського регіонального управління.

«У контексті теми безпечного та комфортного подорожування, страхування відіграє важливу роль. Адже екстрена медична допомога за кордоном може коштувати вельми дорого.

Припустимо, до непередбачуваних подій підготуватися заздалегідь можливо та взяти у подорож вагому суму грошей у валюті.

Але, досить складно у незнайомій країні своїми силами знайти медичну  установу з кваліфікованими фахівцями, до яких можна звернутися та довірити найважливіше – життя та здоров’я своє або близьких. Для того й існує страхова компанія» - коментує Наталя.

Отже, ключові моменти у туристичному страхуванні.

Страхування подорожуючих за кордонце страхування непередбачуваних медичних та додаткових витрат, що виникають у зв’язку з необхідністю отримання медичної та іншої допомоги, що передбачена договором страхування. Тобто, страхування подорожуючих за кордон покриває виключно ситуації невідкладної, екстреної допомоги. До такого виду страхування також включені послуги з екстреної евакуації постраждалого. 

«ПЗУ Україна» у рамках програми «Бізнес» та «Еліт» також пропонує своїм клієнтам відшкодування витрат у випадках із загубленням багажу, а також відміни або затримку рейсу. 

Мінімальне покриття, що має включати поліс туристичного страхування складається з:

- невідкладної медичної допомоги;

- невідкладної стаціонарної допомоги;

- невідкладної амбулаторної допомоги;

- медикаментозного забезпечення;

- невідкладної стоматологічної допомоги;

- транспортування різними видами транспорту;

- репатріації та медичної евакуації.

Не секрет, що при настанні страхового випадку людина знаходиться у стані стресу, а тому здатність швидко, але зважено реагувати на зовнішні події стрімко змінюється у бік або уповільнення, або навпаки шоку. При нагоді в такому стані стають прості та чіткі інструкції. Отже, дії при настанні страхового випадку:

Перший крок - зв’язатися з представником страхової компанії за контактними даними, що наведено у полісі.

Другий крок - слідувати інструкціям, що надає оператор – представник компанії.

Також, важливо звернути увагу, що така на перший погляд дрібниця як наявність роумінгу, відіграє ключову роль у забезпеченні зв’язку. Для безпеки та своєчасної поінформованості, особливо у стресовому випадку, радимо заздалегідь забезпечити себе мобільним зв’язком у роумінгу.   

повернутися
Інші публікації
Робимо сервіс кращим навіть там, де цього не помітно

Робимо сервіс кращим навіть там, де цього не помітно

Група ПЗУ Україна понад 26 років на українському страховому ринку. У 2014 році, застосовуючи досвід материнської польської групи PZU, ми адаптували технологію прямого врегулювання збитків та впровадили її для наших клієнтів.

детальніше
Інвестиційний дохід від інвестування коштів страхових резервів за 2019 рік

Інвестиційний дохід від інвестування коштів страхових резервів за 2019 рік

ПрАТ "СК "ПЗУ Україна страхування життя" щодо розміру інвестиційного доходу від інвестування коштів страхових резервів за 2019 рік.

детальніше
Пам’ятаємо наших героїв

Пам’ятаємо наших героїв

9 травня - день пам’яті великого подвигу.

детальніше