Воркшоп «Безпека та комфорт подорожуючих 2020: обізнаність для зважених рішень».

У п’ятницю, 15 листопада спільно з Американською торговельною палатою в Україні (American Chamber of Commerce Ukraine) та OSAC (U.S. Department of State Diplomatic Security) відбувся воркшоп на тему – «Безпека та комфорт подорожуючих 2020: обізнаність для зважених рішень».

На які моменти у своєму здоров’ї та самопочутті співробітників слід звернути увагу? Чи необхідно мати з собою аптечку? Чи не буде зайвим заздалегідь ознайомитися з рейтингом безпеки країни, куди запланована подорож (туристична або бізнес)? Ці та багато інших питань було обговорено учасниками зустрічі.     

Від «ПЗУ Україна» спікером була Наталя Тромса, головний фахівець Київського регіонального управління.

«У контексті теми безпечного та комфортного подорожування, страхування відіграє важливу роль. Адже екстрена медична допомога за кордоном може коштувати вельми дорого.

Припустимо, до непередбачуваних подій підготуватися заздалегідь можливо та взяти у подорож вагому суму грошей у валюті.

Але, досить складно у незнайомій країні своїми силами знайти медичну  установу з кваліфікованими фахівцями, до яких можна звернутися та довірити найважливіше – життя та здоров’я своє або близьких. Для того й існує страхова компанія» - коментує Наталя.

Отже, ключові моменти у туристичному страхуванні.

Страхування подорожуючих за кордонце страхування непередбачуваних медичних та додаткових витрат, що виникають у зв’язку з необхідністю отримання медичної та іншої допомоги, що передбачена договором страхування. Тобто, страхування подорожуючих за кордон покриває виключно ситуації невідкладної, екстреної допомоги. До такого виду страхування також включені послуги з екстреної евакуації постраждалого. 

«ПЗУ Україна» у рамках програми «Бізнес» та «Еліт» також пропонує своїм клієнтам відшкодування витрат у випадках із загубленням багажу, а також відміни або затримку рейсу. 

Мінімальне покриття, що має включати поліс туристичного страхування складається з:

- невідкладної медичної допомоги;

- невідкладної стаціонарної допомоги;

- невідкладної амбулаторної допомоги;

- медикаментозного забезпечення;

- невідкладної стоматологічної допомоги;

- транспортування різними видами транспорту;

- репатріації та медичної евакуації.

Не секрет, що при настанні страхового випадку людина знаходиться у стані стресу, а тому здатність швидко, але зважено реагувати на зовнішні події стрімко змінюється у бік або уповільнення, або навпаки шоку. При нагоді в такому стані стають прості та чіткі інструкції. Отже, дії при настанні страхового випадку:

Перший крок - зв’язатися з представником страхової компанії за контактними даними, що наведено у полісі.

Другий крок - слідувати інструкціям, що надає оператор – представник компанії.

Також, важливо звернути увагу, що така на перший погляд дрібниця як наявність роумінгу, відіграє ключову роль у забезпеченні зв’язку. Для безпеки та своєчасної поінформованості, особливо у стресовому випадку, радимо заздалегідь забезпечити себе мобільним зв’язком у роумінгу.   

повернутися
Інші публікації
Який вид страхування ви запропонуєте Трьом поросятам? А Бабі Язі?

Який вид страхування ви запропонуєте Трьом поросятам? А Бабі Язі?

Такі нестандартні питання представники страхової компанії «ПЗУ Україна» задавали молодим учасникам заходу-тренінгу з безпеки життєдіяльності серед дітей та молоді, що пройшов у місті Кривий Ріг, 19 вересня.

детальніше
«ПЗУ Україна» - №1 за показником страхових виплат серед компаній ризикового страхування за 6 місяців 2020 року*

«ПЗУ Україна» - №1 за показником страхових виплат серед компаній ризикового страхування за 6 місяців 2020 року*

За результатами першого півріччя 2020 року страхова компанія «ПЗУ Україна» посіла перше місце серед компаній ризикового страхування за рівнем виплат, показавши приріст у 36,77% у порівнянні до рівня виплат 2019 року (6 міс. 2020 року – 69,75%, 6 міс. 2019 року – 42,66%).

детальніше
Страхова виплата понад 164 млн грн як результат ефективної співпраці між посередником «АОН Україна» та страховою компанією «ПЗУ Україна»

Страхова виплата понад 164 млн грн як результат ефективної співпраці між посередником «АОН Україна» та страховою компанією «ПЗУ Україна»

У рамках партнерського бізнес-проєкту страхової компанії «ПЗУ Україна» та найбільшого страхового посередника в Україні компанії «Аон Україна» в червні 2020 року було покрито збиток за ризиком «Африканська чума свиней» (АЧС) у розмірі понад 164 млн грн. Партнерська співпраця та довірчі відносини, що склалися між двома компаніями починаючи з 1992 року, дозволили виплатити ексклюзивне страхове відшкодування оперативно, незважаючи на карантинні обмеження спричинені COVID-19.

детальніше