Стратегія PZU 3.0. - Група затвердила стратегію розвитку на 2015-2020 рр.

Стратегія PZU 3.0: До 2020 року Група PZU стане лідером у всіх ключових з точки зору бізнесу сферах: страхуванні, інвестуванні і приватній охороні здоров’я.

Сильна позиція у страхуванні, посилення сфери інвестування і комплексна пропозиція з охорони здоров’я – ось головні завдання, які Група PZU затвердила у Стратегії PZU 3.0 на 2015-2020 рр.


- За останні роки ми створили міцний фундамент для подальшого розвитку PZU. Підвищення ефективності операційної діяльності, високий рівень обслуговування клієнтів, ефективність витрат, оновлення іміджу, придбання на ринках Балтії і запровадження стратегії двох брендів – чудово підготували нас до переходу у новий вимір бізнесу. PZU 3.0 розвиватиме заявлені раніше сфери. До 2020 року Група PZU стане лідером ринку в ключових з точки зору бізнесу секторах – говорить Президент Групи PZU Анджей Клесик, і додає: - PZU 3.0 означає також зосередженість на трьох основних цінностях – ефективності, інноваційності і чесності.


Завдяки попередній стратегії вдалося втримати високу частку на ринку страхування, а також підвищити міжнародне значення Групи PZU . Якщо додати сюди перезапуск бренда, впровадження сучасної системи обслуговування полісів Еверест, пожвавлення регіональної мережі і запуск революційних послуг: прямого врегулювання збитків і власного парку автомобілів на заміну, вимальовується образ PZU, якою її бачать сьогодні клієнти і інвестори – компанії зі зростаючим іміджем і ринковою вартістю.

Страхування

PZU має намір стати беззаперечним лідером, який визначатиме стандарти на ринку. Це має стати можливим, серед іншого, завдяки найкращому в Польщі врегулюванню збитків, чітким і зрозумілим продуктам і інноваційним рішенням з застосуванням нових технологій. Ключовим при цьому буде створення екосистеми, яка будуватиме лояльність і підвищуватиме рівень залучення клієнтів. Рушійною силою будуть два бренди – PZU i LINK4. Для їх розвитку Група передбачає стратегію взаємодоповнюючих брендів, що є відповідними для клієнтів з різними профілями і потребами. При цьому буде збережено незалежність і організаційну гнучкість LINK4. Помітний наступ відбуватиметься у сегменті корпоративних клієнтів. Великий вплив заходів у цій сфері буде можливим, серед іншого, через впровадження системних рішень для підвищення ефективності продажу, консалтинг в управлінні ризиками і найвищий рівень якості обслуговування клієнтів і брокерів. Ці заходи дозволять збільшити частку Групи PZU на ринку понад 35% у сегменті страхування non-life і понад 43% в сегменті страхування життя до 2020 року.

Інвестиції

У сфері інвестицій Група PZU має намір в першу чергу збільшити частку активів зовнішніх клієнтів PZU в активах польського ринку інвестиційних фондів. Метою є досягнення до 2020 року рівня мін. 11,5%. Сприятиме цьому, серед іншого, початок продажу на зарубіжних ринках, запровадження «прямих» продажів і пропозиція продуктів з інвестиційними результатами, які перевищують середні показники. Група PZU виділить на це завдання щонайменше 200 млн. злотих. Очікуване динамічне зростання активів в управлінні призведе до зростання чистого результату Групи.

Здоров’я

Третім стовпом стратегії PZU 3.0 є здоров’я і пов’язане з ним створення комплексної пропозиції, яка б охоплювала цілу низку послуг в рамках його покриття – профілактику, амбулаторне лікування, стаціонарне лікування, реабілітацію і довгостроковий догляд. Протягом 6 наступних років Група PZU планує стати лідером приватної охорони здоров'я з власною мережею медичних закладів, партнерською мережею, яка доповнюватиме власну, і інтегрованою системою медичної документації (у тому числі он-лайн профіль пацієнта). На виконання цих завдань страховик призначить до 2020 року мінімум 800 млн. злотих, з яких на одну лиш аквізицію - 450 млн. злотих. Правління PZU прогнозує, що в результаті реалізації стратегії компанія PZU Zdrowie, відповідальна за цю сферу, збільшить надходження до мін. 650 млн. злотих на кінець 2020 року.

Міжнародна експансія

На усіх ринках, на яких Група PZU вже присутня, нова стратегія передбачає входження до трійки найбільших компаній за показником валової підписаної премії. Збереження позиції лідера на регіональному страховому ринку буде можливим, все ж, завдяки експансії на зарубіжних ринках. Це стане можливим через визначення привабливих завдань з аквізиції і ефективне управління іноземними операціями.
У 2020 році ці заходи повинні призвести до зростання частки премії з зарубіжної діяльності в Групі PZU на рівні понад 8% (збільшення мін. на 5,2 п.)

Повна оцифровка

В реалізації усіх згаданих вище завдань допоможе повне впровадження до 2020 року цифрової операційної моделі, яка забезпечить зображення на 360°, в якому міститиметься уся історія стосунків і контактів з клієнтами, гнучке пристосування пропозиції до їх потреб, багатоканальні продажі і обслуговування клієнтів, повна оцифровка клієнтських процесів і управління процесами при потужній підтримці систем, якими визначатимуться ролі учасників процесу.

Мірила ефективності стратегії

Крім уже згаданих критеріїв, Група PZU має намір продемонструвати в 2020 році збільшення рівня охоплення продуктами роздрібних клієнтів до 1,68 (з 1,45), збільшення показника залучення працівників до мінімум 65% (з сьогоднішніх 48%), а також збереження високої прибутковості бізнесу (показник рентабельності капіталу (ROE) і операційна маржа в колективному і індивідуальному страхуванні на рівні 20%). Додатково Група PZU планує, що комбінований коефіцієнт PZU SA буде мін. на 3 п. нижчим, ніж у конкурентів. 

повернутися
Інші публікації
Страхова компанія «ПЗУ Україна» підвела підсумки за січень-вересень 2024 року

Страхова компанія «ПЗУ Україна» підвела підсумки за січень-вересень 2024 року

СК «ПЗУ Україна» підбила підсумки за 9 місяців 2024 року.

Детальніше
Розпочав роботу офіційний веб-сайт ПрАТ СК «ПЗУ Україна страхування життя»

Розпочав роботу офіційний веб-сайт ПрАТ СК «ПЗУ Україна страхування життя»

Для клієнтів та партнерів компанії розпочав роботу новий веб-сайт Страхової компанії «ПЗУ Україна страхування життя».

Детальніше