PZU пропонує прискорити процес переходу ринку на пряме врегулювання в "автоцивілці"

«Ідея прямого врегулювання збитків в "автоцивілці" дуже правильна і потрібна. Вона дозволяє поліпшити ситуацію з виплатами на ринку і зробити відносини між страхувальниками і страховиками більш простими і зрозумілими», - зазначив голова правління української PZU Мачей Шишко.

«Незважаючи на те, що про систему прямого врегулювання почали говорити ще кілька років тому, термін її впровадження знову перенесений. Тепер уже йдеться про січень 2016 року. Зрозуміло, що для запуску нових процедур ринку необхідно багато чого змінити: законодавство, внутрішні процедури компаній, платіжну дисципліну. Це все питання часу. Однак ми б хотіли запропонувати нашим клієнтам більш комфортні умови вже зараз, тому будемо шукати можливість для того, щоб прискорити перехід на пряме врегулювання", - пояснив пан М.Шишко.

Система прямого врегулювання дозволить власникам поліса звертатися за виплатою у власну страхову компанію. За допомогою такої системи можна боротися з недобросовісними страховими компаніями, які уникають  виплат або затягують їх. Пряме врегулювання також дозволить спростити і як мінімум в 2 рази скоротити швидкість процедури врегулювання страхових випадків.

Зараз будь-якому водієві фактично все одно де купувати поліс автоцивілки. Адже в разі настання страхової події виплату по збитку одержує не власник поліса, а потерпілий учасник ДТП. Деякі страхові компанії не особливо турбуються про якісне врегулювання, тому що постраждалий, як правило, - не є їхнім клієнтом.

Завдяки системі прямого врегулювання страхувальнику потрібно буде змінити свій підхід до вибору страхової компанії. Коли він стане звертати увагу на надійність страховика і якість його роботи по врегулюванню збитків, на ринку поменшає недобросовісних і непрофесійних компаній.

Сьогодні такий підхід до врегулювання збитків функціонує на багатьох розвинених страхових ринках: зокрема, у Франції, Бельгії, Італії та інших європейських країнах.

повернутися
Інші публікації
Група «ПЗУ Україна» відсвяткувала 100-річчя своєї присутності у Львові

Група «ПЗУ Україна» відсвяткувала 100-річчя своєї присутності у Львові

Протягом 100 років Компанія гарантувала своїм клієнтам надійність і впевненість у завтрашньому дні, щодня створюючи та вдосконалюючи свої продукти, демонструючи високий рівень сервісу.

Детальніше
Чат-бот ПЗУ life – важлива інформація зі страхування життя у зручний спосіб

Чат-бот ПЗУ life – важлива інформація зі страхування життя у зручний спосіб

Відтепер, всі клієнти, хто має діючий договір зі страхування життя, можуть у будь-який час доби та у будь-якому місці звернутись із запитанням та отримати необхідну інформацію стосовно свого договору.

Детальніше
Група ПЗУ Україна посіла перше місце у двох категоріях за підсумками 2020 року

Група ПЗУ Україна посіла перше місце у двох категоріях за підсумками 2020 року

19 травня 2021 року відбулася щорічна церемонія нагородження лідерів ринку страхування, яку організовує галузеве видання №1 – «Insurance Top».

Детальніше