PZU пропонує прискорити процес переходу ринку на пряме врегулювання в "автоцивілці"

«Ідея прямого врегулювання збитків в "автоцивілці" дуже правильна і потрібна. Вона дозволяє поліпшити ситуацію з виплатами на ринку і зробити відносини між страхувальниками і страховиками більш простими і зрозумілими», - зазначив голова правління української PZU Мачей Шишко.

«Незважаючи на те, що про систему прямого врегулювання почали говорити ще кілька років тому, термін її впровадження знову перенесений. Тепер уже йдеться про січень 2016 року. Зрозуміло, що для запуску нових процедур ринку необхідно багато чого змінити: законодавство, внутрішні процедури компаній, платіжну дисципліну. Це все питання часу. Однак ми б хотіли запропонувати нашим клієнтам більш комфортні умови вже зараз, тому будемо шукати можливість для того, щоб прискорити перехід на пряме врегулювання", - пояснив пан М.Шишко.

Система прямого врегулювання дозволить власникам поліса звертатися за виплатою у власну страхову компанію. За допомогою такої системи можна боротися з недобросовісними страховими компаніями, які уникають  виплат або затягують їх. Пряме врегулювання також дозволить спростити і як мінімум в 2 рази скоротити швидкість процедури врегулювання страхових випадків.

Зараз будь-якому водієві фактично все одно де купувати поліс автоцивілки. Адже в разі настання страхової події виплату по збитку одержує не власник поліса, а потерпілий учасник ДТП. Деякі страхові компанії не особливо турбуються про якісне врегулювання, тому що постраждалий, як правило, - не є їхнім клієнтом.

Завдяки системі прямого врегулювання страхувальнику потрібно буде змінити свій підхід до вибору страхової компанії. Коли він стане звертати увагу на надійність страховика і якість його роботи по врегулюванню збитків, на ринку поменшає недобросовісних і непрофесійних компаній.

Сьогодні такий підхід до врегулювання збитків функціонує на багатьох розвинених страхових ринках: зокрема, у Франції, Бельгії, Італії та інших європейських країнах.

повернутися
Інші публікації
Весняний тариф на КАСКО – 2,7% від ПЗУ Україна для клієнтів автосалону Лексус Дніпро Центр

Весняний тариф на КАСКО – 2,7% від ПЗУ Україна для клієнтів автосалону Лексус Дніпро Центр

Страхова компанія «ПЗУ Україна», для клієнтів автосалону Лексус Дніпро Центр розробила весняний знижений тариф на КАСКО 2,7%* на модельний ряд LEXUS RX‑300, 350, 450H, NX.

детальніше
Тренди у програмах страхування життя, аналіз даних компанії

Тренди у програмах страхування життя, аналіз даних компанії "ПЗУ Україна страхування життя"

«Дохід сучасного пенсіонера з Європи складається з частин, де 20% - соціальна допомога (наша державна пенсія), 30% - корпоративна пенсія від роботодавця, а 50% доходу – це пенсійні збереження в інвестиційних інструментах, включаючи страхові компанії життя. В Україні крок за кроком суспільство змінює сприйняття пенсії за радянськими лекалами до сучасного типу» - коментує Ільчук Юрій, керівник напрямку розвитку агентської мережі «ПЗУ Україна страхування життя».

детальніше
Благодійність групи «ПЗУ Україна»

Благодійність групи «ПЗУ Україна»

«ПЗУ Україна» підтримала діточок з Благодійного Фонду «Даймо Надію», місто Львів та Львівська область.

детальніше