PZU змінила свій логотип в Україні

21.01.2013, Київ, Україна. PZU оголошує про зміну свого логотипу та оновлення бренду в Україні.

Зміна логотипа покликана підкреслити найбільш важливі процеси, що відбуваються у всій Групі PZU. Оновлений логотип, зберігаючи універсальний і позачасовий характер, символізує спрощення процедур, турботу про клієнта і сучасність рішень, які застосовуються.

«У новій візуальній ідентифікації ми беремо найкраще з історії і поєднуємо його з сучасністю і динамікою, притаманною іміджу європейської фірми, яка є одним з лідерів на страховому ринку України», - відзначив голова правління PZU в Україні Мачей Шишко.

Спрощення і скорочення процесу врегулювання збитків, можливість відслідковувати стан справи щодо збитків через інтернет - це лише кілька помітних новацій, які було запроваджено у PZU.

«З точки зору розвитку бізнесу 2012 рік був достатньо вдалим для нашої компанії», - зазначив голова правління PZU в Україні Мачей Шишко.– «Згідно з нашим планом ми збільшили рівень надходжень страхових платежів і скоротили адміністративні витрати. Щороку ми підтверджуємо свій статус сучасної прозорої фінансової установи з ефективним управлінням, що орієнтована на клієнтів».

Оновлений логотип схожий зі знаком PZU, що символізував компанію з 1952 року до середини 90-х років. Новий знак став дуже мінімалістичним, дуже простим і в той самий час сильним у сприйнятті. Його обідок було висвітлено, що надало йому сучасного вигляду iстворило ефект тривимірності. Нова система візуальної ідентифікації підкреслює зміни і запроваджує єдиний підхід до розміщення логотипу на різних матеріалах. Дужки, у які беруться рекламні слогани і графічні мотиви, були взяті з обідка логотипу. Вони символізують захист і опіку, якою PZUоточує своїх клієнтів.

Новий логотип з’явиться в Україні з 21 січня 2013 року у маркетинговій комунікації і в ідентифікації відділень PZU. Він буде послідовно запроваджуватися на бланках і на усіх носіях, які використовувалися до цього часу. Послідовно буде замінено позначення відділень, а до кінця року – агентських пунктів і представництв бізнес-партнерів.

повернутися
Інші публікації
Група PZU Україна сплатила понад 140 млн. грн. податку у 2018 році

Група PZU Україна сплатила понад 140 млн. грн. податку у 2018 році

У світовій бізнес спільноті набирає популярності тренд соціальної відповідальності. В першу чергу в ньому враховується кількість створених підприємством робочих місць та об’єм сплачених податків.

детальніше
Страхові продукти для корпоративного Клієнту – драйвер розвитку всього українського ринку страхування життя

Страхові продукти для корпоративного Клієнту – драйвер розвитку всього українського ринку страхування життя

Для розвитку ринку страхування життя дуже важливо, щоб населення країни мало достатній рівень фінансової грамотності та знання щодо важливості страхування життя для кожної людини. Можливість отримати такий досвід та знання дає корпоративне страхування життя. Збігнев Шолига, Генеральний директор «PZU Україна страхування життя»

детальніше
Інвестиційний дохід від інвестування коштів страхових резервів за 2018 рік

Інвестиційний дохід від інвестування коштів страхових резервів за 2018 рік

ПрАТ "СК "ПЗУ Україна страхування життя" щодо розміру інвестиційного доходу від інвестування коштів страхових резервів за 2018 рік.

детальніше