PZU змінила свій логотип в Україні

21.01.2013, Київ, Україна. PZU оголошує про зміну свого логотипу та оновлення бренду в Україні.

Зміна логотипа покликана підкреслити найбільш важливі процеси, що відбуваються у всій Групі PZU. Оновлений логотип, зберігаючи універсальний і позачасовий характер, символізує спрощення процедур, турботу про клієнта і сучасність рішень, які застосовуються.

«У новій візуальній ідентифікації ми беремо найкраще з історії і поєднуємо його з сучасністю і динамікою, притаманною іміджу європейської фірми, яка є одним з лідерів на страховому ринку України», - відзначив голова правління PZU в Україні Мачей Шишко.

Спрощення і скорочення процесу врегулювання збитків, можливість відслідковувати стан справи щодо збитків через інтернет - це лише кілька помітних новацій, які було запроваджено у PZU.

«З точки зору розвитку бізнесу 2012 рік був достатньо вдалим для нашої компанії», - зазначив голова правління PZU в Україні Мачей Шишко.– «Згідно з нашим планом ми збільшили рівень надходжень страхових платежів і скоротили адміністративні витрати. Щороку ми підтверджуємо свій статус сучасної прозорої фінансової установи з ефективним управлінням, що орієнтована на клієнтів».

Оновлений логотип схожий зі знаком PZU, що символізував компанію з 1952 року до середини 90-х років. Новий знак став дуже мінімалістичним, дуже простим і в той самий час сильним у сприйнятті. Його обідок було висвітлено, що надало йому сучасного вигляду iстворило ефект тривимірності. Нова система візуальної ідентифікації підкреслює зміни і запроваджує єдиний підхід до розміщення логотипу на різних матеріалах. Дужки, у які беруться рекламні слогани і графічні мотиви, були взяті з обідка логотипу. Вони символізують захист і опіку, якою PZUоточує своїх клієнтів.

Новий логотип з’явиться в Україні з 21 січня 2013 року у маркетинговій комунікації і в ідентифікації відділень PZU. Він буде послідовно запроваджуватися на бланках і на усіх носіях, які використовувалися до цього часу. Послідовно буде замінено позначення відділень, а до кінця року – агентських пунктів і представництв бізнес-партнерів.

повернутися
Інші публікації
Інсульт? Дій швидко!

Інсульт? Дій швидко!

Нещодавно, у центральному офісі компанії PZU Україна відбулася виставка малюнків «Інсульт? Дій швидко!» у рамках кампанії підвищення поінформованості та співпраці з благодійним фондом «Об’єднані серцем». Учні київської школи створили інформаційні плакати з метою показати основні ознаки інсульту та як треба діяти, якщо він стався. У продовженні ініціативи, куратор фонду – Д-р Кшиштоф Седлєцкі в інтерв’ю поділився важливими фактами про інсульт в Україні.

детальніше
Результати першого розіграшу сертифікатів на 3 000 грн. та 2 000 грн. на купівлю туристичних турів!

Результати першого розіграшу сертифікатів на 3 000 грн. та 2 000 грн. на купівлю туристичних турів!

Вітаємо переможців першого розіграшу сертифікатів на знижку для купівлі турів у туристичної компанії TRIDENT!

детальніше
Небанківська фінансова група  PZU Україна продовжує позитивний тренд

Небанківська фінансова група PZU Україна продовжує позитивний тренд

Згідно результатів опитування конкурсу торгівельних марок «Фаворити Успіху» у 2018 році компанія PZU Україна стала лідером у комплексному рейтингу, категорія «Краща страхова компанія (страхування ризиків)»*, а PZU Україна страхування життя визнана лідером на думку знаменитостей у категорії «Програма накопичувального страхування життя»**.

детальніше