PZU змінила свій логотип в Україні

21.01.2013, Київ, Україна. PZU оголошує про зміну свого логотипу та оновлення бренду в Україні.

Зміна логотипа покликана підкреслити найбільш важливі процеси, що відбуваються у всій Групі PZU. Оновлений логотип, зберігаючи універсальний і позачасовий характер, символізує спрощення процедур, турботу про клієнта і сучасність рішень, які застосовуються.

«У новій візуальній ідентифікації ми беремо найкраще з історії і поєднуємо його з сучасністю і динамікою, притаманною іміджу європейської фірми, яка є одним з лідерів на страховому ринку України», - відзначив голова правління PZU в Україні Мачей Шишко.

Спрощення і скорочення процесу врегулювання збитків, можливість відслідковувати стан справи щодо збитків через інтернет - це лише кілька помітних новацій, які було запроваджено у PZU.

«З точки зору розвитку бізнесу 2012 рік був достатньо вдалим для нашої компанії», - зазначив голова правління PZU в Україні Мачей Шишко.– «Згідно з нашим планом ми збільшили рівень надходжень страхових платежів і скоротили адміністративні витрати. Щороку ми підтверджуємо свій статус сучасної прозорої фінансової установи з ефективним управлінням, що орієнтована на клієнтів».

Оновлений логотип схожий зі знаком PZU, що символізував компанію з 1952 року до середини 90-х років. Новий знак став дуже мінімалістичним, дуже простим і в той самий час сильним у сприйнятті. Його обідок було висвітлено, що надало йому сучасного вигляду iстворило ефект тривимірності. Нова система візуальної ідентифікації підкреслює зміни і запроваджує єдиний підхід до розміщення логотипу на різних матеріалах. Дужки, у які беруться рекламні слогани і графічні мотиви, були взяті з обідка логотипу. Вони символізують захист і опіку, якою PZUоточує своїх клієнтів.

Новий логотип з’явиться в Україні з 21 січня 2013 року у маркетинговій комунікації і в ідентифікації відділень PZU. Він буде послідовно запроваджуватися на бланках і на усіх носіях, які використовувалися до цього часу. Послідовно буде замінено позначення відділень, а до кінця року – агентських пунктів і представництв бізнес-партнерів.

повернутися
Інші публікації
PZU - страховий партнер Ternopil Half Marathon “Grand lake”

PZU - страховий партнер Ternopil Half Marathon “Grand lake”

Українська PZU знову виступила страховим партнером бігового заходу. 18 червня 2017 року в Тернополі вперше відбувся напівмарафон (Ternopil Half Marathon “Grand lake”), який включав в себе кілька дистанцій для дорослих 21 км, 10, 5 км та окрему програму для маленьких любителів бігу.

детальніше
Конкурс серед  туристичних агентств, які спеціалізуються на організації поїздок в США

Конкурс серед туристичних агентств, які спеціалізуються на організації поїздок в США

В період з 19 червня 2017 року по 28 липня 2017 року ПрАТ СК «ПЗУ Україна страхування життя» проводить конкурс серед туристичних агентств, які спеціалізуються на організації поїздок в США (круїзи)

детальніше
Оголошено інвестиційний дохід за результатами 2016 року

Оголошено інвестиційний дохід за результатами 2016 року

Компанія затвердила річну прибутковість від інвестування коштів страхових резервів, сформованих за діючими договорами страхування життя за 2016 рік.

детальніше
click fraud detection