PZU змінила свій логотип в Україні

21.01.2013, Київ, Україна. PZU оголошує про зміну свого логотипу та оновлення бренду в Україні.

Зміна логотипа покликана підкреслити найбільш важливі процеси, що відбуваються у всій Групі PZU. Оновлений логотип, зберігаючи універсальний і позачасовий характер, символізує спрощення процедур, турботу про клієнта і сучасність рішень, які застосовуються.

«У новій візуальній ідентифікації ми беремо найкраще з історії і поєднуємо його з сучасністю і динамікою, притаманною іміджу європейської фірми, яка є одним з лідерів на страховому ринку України», - відзначив голова правління PZU в Україні Мачей Шишко.

Спрощення і скорочення процесу врегулювання збитків, можливість відслідковувати стан справи щодо збитків через інтернет - це лише кілька помітних новацій, які було запроваджено у PZU.

«З точки зору розвитку бізнесу 2012 рік був достатньо вдалим для нашої компанії», - зазначив голова правління PZU в Україні Мачей Шишко.– «Згідно з нашим планом ми збільшили рівень надходжень страхових платежів і скоротили адміністративні витрати. Щороку ми підтверджуємо свій статус сучасної прозорої фінансової установи з ефективним управлінням, що орієнтована на клієнтів».

Оновлений логотип схожий зі знаком PZU, що символізував компанію з 1952 року до середини 90-х років. Новий знак став дуже мінімалістичним, дуже простим і в той самий час сильним у сприйнятті. Його обідок було висвітлено, що надало йому сучасного вигляду iстворило ефект тривимірності. Нова система візуальної ідентифікації підкреслює зміни і запроваджує єдиний підхід до розміщення логотипу на різних матеріалах. Дужки, у які беруться рекламні слогани і графічні мотиви, були взяті з обідка логотипу. Вони символізують захист і опіку, якою PZUоточує своїх клієнтів.

Новий логотип з’явиться в Україні з 21 січня 2013 року у маркетинговій комунікації і в ідентифікації відділень PZU. Він буде послідовно запроваджуватися на бланках і на усіх носіях, які використовувалися до цього часу. Послідовно буде замінено позначення відділень, а до кінця року – агентських пунктів і представництв бізнес-партнерів.

повернутися
Інші публікації
Привітання зі святом жіночності

Привітання зі святом жіночності

«ПЗУ Україна» щиро вітає Вас зі святом жіночності.

детальніше
Весняний тариф на КАСКО – 2,7% від ПЗУ Україна для клієнтів автосалону Лексус Дніпро Центр

Весняний тариф на КАСКО – 2,7% від ПЗУ Україна для клієнтів автосалону Лексус Дніпро Центр

Страхова компанія «ПЗУ Україна», для клієнтів автосалону Лексус Дніпро Центр розробила весняний знижений тариф на КАСКО 2,7%* на модельний ряд LEXUS RX‑300, 350, 450H, NX.

детальніше
Тренди у програмах страхування життя, аналіз даних компанії

Тренди у програмах страхування життя, аналіз даних компанії "ПЗУ Україна страхування життя"

«Дохід сучасного пенсіонера з Європи складається з частин, де 20% - соціальна допомога (наша державна пенсія), 30% - корпоративна пенсія від роботодавця, а 50% доходу – це пенсійні збереження в інвестиційних інструментах, включаючи страхові компанії життя. В Україні крок за кроком суспільство змінює сприйняття пенсії за радянськими лекалами до сучасного типу» - коментує Ільчук Юрій, керівник напрямку розвитку агентської мережі «ПЗУ Україна страхування життя».

детальніше