PZU змінила свій логотип в Україні

21.01.2013, Київ, Україна. PZU оголошує про зміну свого логотипу та оновлення бренду в Україні.

Зміна логотипа покликана підкреслити найбільш важливі процеси, що відбуваються у всій Групі PZU. Оновлений логотип, зберігаючи універсальний і позачасовий характер, символізує спрощення процедур, турботу про клієнта і сучасність рішень, які застосовуються.

«У новій візуальній ідентифікації ми беремо найкраще з історії і поєднуємо його з сучасністю і динамікою, притаманною іміджу європейської фірми, яка є одним з лідерів на страховому ринку України», - відзначив голова правління PZU в Україні Мачей Шишко.

Спрощення і скорочення процесу врегулювання збитків, можливість відслідковувати стан справи щодо збитків через інтернет - це лише кілька помітних новацій, які було запроваджено у PZU.

«З точки зору розвитку бізнесу 2012 рік був достатньо вдалим для нашої компанії», - зазначив голова правління PZU в Україні Мачей Шишко.– «Згідно з нашим планом ми збільшили рівень надходжень страхових платежів і скоротили адміністративні витрати. Щороку ми підтверджуємо свій статус сучасної прозорої фінансової установи з ефективним управлінням, що орієнтована на клієнтів».

Оновлений логотип схожий зі знаком PZU, що символізував компанію з 1952 року до середини 90-х років. Новий знак став дуже мінімалістичним, дуже простим і в той самий час сильним у сприйнятті. Його обідок було висвітлено, що надало йому сучасного вигляду iстворило ефект тривимірності. Нова система візуальної ідентифікації підкреслює зміни і запроваджує єдиний підхід до розміщення логотипу на різних матеріалах. Дужки, у які беруться рекламні слогани і графічні мотиви, були взяті з обідка логотипу. Вони символізують захист і опіку, якою PZUоточує своїх клієнтів.

Новий логотип з’явиться в Україні з 21 січня 2013 року у маркетинговій комунікації і в ідентифікації відділень PZU. Він буде послідовно запроваджуватися на бланках і на усіх носіях, які використовувалися до цього часу. Послідовно буде замінено позначення відділень, а до кінця року – агентських пунктів і представництв бізнес-партнерів.

повернутися
Інші публікації
Результати другого розіграшу сертифікатів на 3 000 грн. та 2 000 грн. на купівлю туристичних турів!

Результати другого розіграшу сертифікатів на 3 000 грн. та 2 000 грн. на купівлю туристичних турів!

А ось й результати Акції з Туристичною компанією Трайдент Визначено двох переможців серпня!

детальніше
До уваги водіїв, зміна коригуючих коефіцієнтів ОСЦПВ  з 21 вересня 2019 року

До уваги водіїв, зміна коригуючих коефіцієнтів ОСЦПВ з 21 вересня 2019 року

Нацкомфінпослуг прийняли Розпорядження (№538) згідно якого змінюються коригуючі коефіцієнти, що впливають на вартість полісів ОСЦПВ (ОСАГО), та ліміти відповідальності страхових компаній.

детальніше
Фінансові підсумки першого півріччя 2019 року

Фінансові підсумки першого півріччя 2019 року

Український страховий ринок підводить підсумки першого півріччя 2019 року. За період січень-червень 2019-го року Небанківська фінансова група PZU Україна зібрала 1 054,90 млн. грн. страхових премій. З них компанія «PZU Україна» отримала 831,82 млн. грн., а компанія «PZU Україна страхування життя» - 223,08 млн. грн. премій.

детальніше