Спеціальний конкурс від PZU. Беріть участь та отримуйте призи!

 

Діти навчаються правилам безпечної дороги 

Увага, Конкурс!

У 2013 році PZU розпочала в Україні черговий просвітницький проект для школярів початкових класів, що отримав назву «Безпечна дорога до школи».

Протягом березня-травня 2013 року понад 350 українських студентів та спеціалістів компанії навчатимуть дітей дорожній грамоті за допомогою ігор, анімаційних фільмів, казок та малюнків. Понад 20 000 школярів України візьмуть участь у різноманітних навчальних заходах. Для них організують конкурси, екскурсії, інтерактивні тренінги та навіть створять комп’ютерну гру.

PZU пропонує всім небайдужим приєднатися до соціальної ініціативи страхової компанії, та розповісти дітям про безпечну поведінку на дорозі, а також взяти участь у спеціальному конкурсі «Безпечна дорога до школи».

Для цього необхідно:

1. Намалювати малюнок, що у будь-який спосіб буде відображати принципи безпечної поведінки дитини на дорозі. 

2. Протягом 20 лютого 2013 - 31 травня 2013 р. надіслати фото- або скан-копію малюнку дитини та власні контактні дані за адресою doroga@pzu.com.ua

3. Після цього учасник автоматично отримує можливість виграти ціні призи - подарункові сертифікати на суму 2 000 грн.(головний приз) та 1 000 грн. (2 та 3 місце).

Ми розуміємо, що визнати переможців серед маленьких учасників об'єктивним способом буде дуже важко, тому вирішили, що призи будуть розіграні серед всіх учасників. Таким чином, стати переможцем може кожна дитина, незалежно від художнього хисту. Головне - взяти участь у Конкурсі. 

Офіційні правила Конкурсу «Діти та дорога» 

повернутися
Інші публікації
Група PZU Україна сплатила понад 140 млн. грн. податку у 2018 році

Група PZU Україна сплатила понад 140 млн. грн. податку у 2018 році

У світовій бізнес спільноті набирає популярності тренд соціальної відповідальності. В першу чергу в ньому враховується кількість створених підприємством робочих місць та об’єм сплачених податків.

детальніше
Страхові продукти для корпоративного Клієнту – драйвер розвитку всього українського ринку страхування життя

Страхові продукти для корпоративного Клієнту – драйвер розвитку всього українського ринку страхування життя

Для розвитку ринку страхування життя дуже важливо, щоб населення країни мало достатній рівень фінансової грамотності та знання щодо важливості страхування життя для кожної людини. Можливість отримати такий досвід та знання дає корпоративне страхування життя. Збігнев Шолига, Генеральний директор «PZU Україна страхування життя»

детальніше
Інвестиційний дохід від інвестування коштів страхових резервів за 2018 рік

Інвестиційний дохід від інвестування коштів страхових резервів за 2018 рік

ПрАТ "СК "ПЗУ Україна страхування життя" щодо розміру інвестиційного доходу від інвестування коштів страхових резервів за 2018 рік.

детальніше