Українська PZU запускає систему прямого врегулювання в автоцивілці

PZU впроваджує комплексний страховий продукт з системою прямого врегулювання в Автоцивілці.

Українська PZU вирішила не чекати на ринкові зміни і нове законодавство, що заплановані на 2016 рік, та пропонує своїм клієнтам вже сьогодні скористатися новою схемою врегулювання страхового випадку в Автоцивілці.

Новий комплексний страховий продукт, що отримав назву «Розумний захист», дозволяє постраждалому у ДТП отримувати виплату по Автоцивілці не в чужій страховій компанії, а у власній. Окрім того, поліс забезпечує захист житла застрахованого, всього багажу, що знаходиться в авто, та загальну цивільну відповідальність перед третіми особами. Однак страховий поліс захищає лише власне майно застрахованого в межах ліміту 50 тис. грн., і не покриває збитки по життю та здоров′ю постраждалих.

«Ми сподіваємося, що наша ініціатива не тільки допоможе українцям познайомитися з більш лояльною та справедливою системою врегулювання, але й прискорить весь страховий ринок для її впровадження, - коментує голова правління української PZUМачей Шишко.– «Така схема має змінити підхід українців до вибору страхової компанії по Автоцивілці. Коли автовласники будуть звертати увагу на надійність страховика та якість його роботи, на ринку стане менше недобросовісних та непрофесійних компаній».

Зараз будь-якому водієві фактично все одно де купувати поліс ОСАГО, і наскільки надійна компанія нікого не хвилює. Адже в разі настання страхової події виплату по збитку одержує не власник полісу, а потерпілий учасник ДТП. Деякі страхові компанії не особливо турбуються про якісне врегулювання, тому потерпілий, як правило, - не є їхнім клієнтом.

За допомогою «Розумного захисту» PZUнамагається також вирішити ще одну проблему – страхування житла українців, які поки що вважають його менш важливим, ніж автівки. За власною статистикою компанії (за 9 міс. 2014 року) кількість застрахованих машин перебільшує кількість застрахованого житла в 20 разів. Аби виправити ситуацію PZUмаксимально спростила процедури для проведення врегулювання та підвищила страхові суми для справжнього захисту клієнтів.

***

Довідка:

В Польщі система прямого врегулювання діє для всіх клієнтів PZUз квітня 2014 року. Загальна польська система почне працювати в країні з другої половини 2015 року.

PZU надає широкий спектр послуг страхування на ринку України з 1993 року. Українські страхові компанії «PZU Україна» та «PZU Страхування життя» входять до складу PZU - найбільшої страхової групи в Польщі з більш ніж 200-річним досвідом діяльності. Згідно з рейтингом «Standard & Poor's» Група «PZU» має високу оцінку фінансової стійкості - «А» (зі стабільною перспективою). Чистий прибуток Групи PZU за підсумками 9 міс. 2014 р. склав 2,7 млрд. злотих (826 $млн.) 

повернутися
Інші публікації
Результати другого розіграшу сертифікатів на 3 000 грн. та 2 000 грн. на купівлю туристичних турів!

Результати другого розіграшу сертифікатів на 3 000 грн. та 2 000 грн. на купівлю туристичних турів!

А ось й результати Акції з Туристичною компанією Трайдент Визначено двох переможців серпня!

детальніше
До уваги водіїв, зміна коригуючих коефіцієнтів ОСЦПВ  з 21 вересня 2019 року

До уваги водіїв, зміна коригуючих коефіцієнтів ОСЦПВ з 21 вересня 2019 року

Нацкомфінпослуг прийняли Розпорядження (№538) згідно якого змінюються коригуючі коефіцієнти, що впливають на вартість полісів ОСЦПВ (ОСАГО), та ліміти відповідальності страхових компаній.

детальніше
Фінансові підсумки першого півріччя 2019 року

Фінансові підсумки першого півріччя 2019 року

Український страховий ринок підводить підсумки першого півріччя 2019 року. За період січень-червень 2019-го року Небанківська фінансова група PZU Україна зібрала 1 054,90 млн. грн. страхових премій. З них компанія «PZU Україна» отримала 831,82 млн. грн., а компанія «PZU Україна страхування життя» - 223,08 млн. грн. премій.

детальніше