Українська PZU запускає систему прямого врегулювання в автоцивілці

PZU впроваджує комплексний страховий продукт з системою прямого врегулювання в Автоцивілці.

Українська PZU вирішила не чекати на ринкові зміни і нове законодавство, що заплановані на 2016 рік, та пропонує своїм клієнтам вже сьогодні скористатися новою схемою врегулювання страхового випадку в Автоцивілці.

Новий комплексний страховий продукт, що отримав назву «Розумний захист», дозволяє постраждалому у ДТП отримувати виплату по Автоцивілці не в чужій страховій компанії, а у власній. Окрім того, поліс забезпечує захист житла застрахованого, всього багажу, що знаходиться в авто, та загальну цивільну відповідальність перед третіми особами. Однак страховий поліс захищає лише власне майно застрахованого в межах ліміту 50 тис. грн., і не покриває збитки по життю та здоров′ю постраждалих.

«Ми сподіваємося, що наша ініціатива не тільки допоможе українцям познайомитися з більш лояльною та справедливою системою врегулювання, але й прискорить весь страховий ринок для її впровадження, - коментує голова правління української PZUМачей Шишко.– «Така схема має змінити підхід українців до вибору страхової компанії по Автоцивілці. Коли автовласники будуть звертати увагу на надійність страховика та якість його роботи, на ринку стане менше недобросовісних та непрофесійних компаній».

Зараз будь-якому водієві фактично все одно де купувати поліс ОСАГО, і наскільки надійна компанія нікого не хвилює. Адже в разі настання страхової події виплату по збитку одержує не власник полісу, а потерпілий учасник ДТП. Деякі страхові компанії не особливо турбуються про якісне врегулювання, тому потерпілий, як правило, - не є їхнім клієнтом.

За допомогою «Розумного захисту» PZUнамагається також вирішити ще одну проблему – страхування житла українців, які поки що вважають його менш важливим, ніж автівки. За власною статистикою компанії (за 9 міс. 2014 року) кількість застрахованих машин перебільшує кількість застрахованого житла в 20 разів. Аби виправити ситуацію PZUмаксимально спростила процедури для проведення врегулювання та підвищила страхові суми для справжнього захисту клієнтів.

***

Довідка:

В Польщі система прямого врегулювання діє для всіх клієнтів PZUз квітня 2014 року. Загальна польська система почне працювати в країні з другої половини 2015 року.

PZU надає широкий спектр послуг страхування на ринку України з 1993 року. Українські страхові компанії «PZU Україна» та «PZU Страхування життя» входять до складу PZU - найбільшої страхової групи в Польщі з більш ніж 200-річним досвідом діяльності. Згідно з рейтингом «Standard & Poor's» Група «PZU» має високу оцінку фінансової стійкості - «А» (зі стабільною перспективою). Чистий прибуток Групи PZU за підсумками 9 міс. 2014 р. склав 2,7 млрд. злотих (826 $млн.) 

повернутися
Інші публікації
Привітання зі святом жіночності

Привітання зі святом жіночності

«ПЗУ Україна» щиро вітає Вас зі святом жіночності.

детальніше
Весняний тариф на КАСКО – 2,7% від ПЗУ Україна для клієнтів автосалону Лексус Дніпро Центр

Весняний тариф на КАСКО – 2,7% від ПЗУ Україна для клієнтів автосалону Лексус Дніпро Центр

Страхова компанія «ПЗУ Україна», для клієнтів автосалону Лексус Дніпро Центр розробила весняний знижений тариф на КАСКО 2,7%* на модельний ряд LEXUS RX‑300, 350, 450H, NX.

детальніше
Тренди у програмах страхування життя, аналіз даних компанії

Тренди у програмах страхування життя, аналіз даних компанії "ПЗУ Україна страхування життя"

«Дохід сучасного пенсіонера з Європи складається з частин, де 20% - соціальна допомога (наша державна пенсія), 30% - корпоративна пенсія від роботодавця, а 50% доходу – це пенсійні збереження в інвестиційних інструментах, включаючи страхові компанії життя. В Україні крок за кроком суспільство змінює сприйняття пенсії за радянськими лекалами до сучасного типу» - коментує Ільчук Юрій, керівник напрямку розвитку агентської мережі «ПЗУ Україна страхування життя».

детальніше