Українська PZU запускає систему прямого врегулювання в автоцивілці

PZU впроваджує комплексний страховий продукт з системою прямого врегулювання в Автоцивілці.

Українська PZU вирішила не чекати на ринкові зміни і нове законодавство, що заплановані на 2016 рік, та пропонує своїм клієнтам вже сьогодні скористатися новою схемою врегулювання страхового випадку в Автоцивілці.

Новий комплексний страховий продукт, що отримав назву «Розумний захист», дозволяє постраждалому у ДТП отримувати виплату по Автоцивілці не в чужій страховій компанії, а у власній. Окрім того, поліс забезпечує захист житла застрахованого, всього багажу, що знаходиться в авто, та загальну цивільну відповідальність перед третіми особами. Однак страховий поліс захищає лише власне майно застрахованого в межах ліміту 50 тис. грн., і не покриває збитки по життю та здоров′ю постраждалих.

«Ми сподіваємося, що наша ініціатива не тільки допоможе українцям познайомитися з більш лояльною та справедливою системою врегулювання, але й прискорить весь страховий ринок для її впровадження, - коментує голова правління української PZUМачей Шишко.– «Така схема має змінити підхід українців до вибору страхової компанії по Автоцивілці. Коли автовласники будуть звертати увагу на надійність страховика та якість його роботи, на ринку стане менше недобросовісних та непрофесійних компаній».

Зараз будь-якому водієві фактично все одно де купувати поліс ОСАГО, і наскільки надійна компанія нікого не хвилює. Адже в разі настання страхової події виплату по збитку одержує не власник полісу, а потерпілий учасник ДТП. Деякі страхові компанії не особливо турбуються про якісне врегулювання, тому потерпілий, як правило, - не є їхнім клієнтом.

За допомогою «Розумного захисту» PZUнамагається також вирішити ще одну проблему – страхування житла українців, які поки що вважають його менш важливим, ніж автівки. За власною статистикою компанії (за 9 міс. 2014 року) кількість застрахованих машин перебільшує кількість застрахованого житла в 20 разів. Аби виправити ситуацію PZUмаксимально спростила процедури для проведення врегулювання та підвищила страхові суми для справжнього захисту клієнтів.

***

Довідка:

В Польщі система прямого врегулювання діє для всіх клієнтів PZUз квітня 2014 року. Загальна польська система почне працювати в країні з другої половини 2015 року.

PZU надає широкий спектр послуг страхування на ринку України з 1993 року. Українські страхові компанії «PZU Україна» та «PZU Страхування життя» входять до складу PZU - найбільшої страхової групи в Польщі з більш ніж 200-річним досвідом діяльності. Згідно з рейтингом «Standard & Poor's» Група «PZU» має високу оцінку фінансової стійкості - «А» (зі стабільною перспективою). Чистий прибуток Групи PZU за підсумками 9 міс. 2014 р. склав 2,7 млрд. злотих (826 $млн.) 

повернутися
Інші публікації
Група «ПЗУ Україна» відсвяткувала 100-річчя своєї присутності у Львові

Група «ПЗУ Україна» відсвяткувала 100-річчя своєї присутності у Львові

Протягом 100 років Компанія гарантувала своїм клієнтам надійність і впевненість у завтрашньому дні, щодня створюючи та вдосконалюючи свої продукти, демонструючи високий рівень сервісу.

Детальніше
Чат-бот ПЗУ life – важлива інформація зі страхування життя у зручний спосіб

Чат-бот ПЗУ life – важлива інформація зі страхування життя у зручний спосіб

Відтепер, всі клієнти, хто має діючий договір зі страхування життя, можуть у будь-який час доби та у будь-якому місці звернутись із запитанням та отримати необхідну інформацію стосовно свого договору.

Детальніше
Група ПЗУ Україна посіла перше місце у двох категоріях за підсумками 2020 року

Група ПЗУ Україна посіла перше місце у двох категоріях за підсумками 2020 року

19 травня 2021 року відбулася щорічна церемонія нагородження лідерів ринку страхування, яку організовує галузеве видання №1 – «Insurance Top».

Детальніше