Повідомити про страховий випадок за кордоном тепер простіше

 

З цього року в PZU діє спрощена процедура комунікації з клієнтами, що перебувають за кордоном. Тепер для того, щоб заявити про настання страхової події і отримати допомогу, мандрівникові достатньо вислати смс-повідомлення або email (номер та адреса вказані у полісі) з ключовою інформацією про себе та обставини випадку. Оператор сам зв'яжеться з клієнтом або його представником протягом 10 хвилин та організує допомогу.

За три останніх місяці (квітень-червень) у порівнянні з минулим роком, кількість звернень туристів щодо медичних витрат збільшилася на 22%. Найчастіше з проблемами здоров'я звертаються туристи з Болгарії, Греції, Іспанії та Італії. Найбільш поширені діагнози пов'язані із захворюваннями в області отоларингології, а також з різними травмами.

Велика кількість звернень надходить і від тих, хто виїжджає на роботу до Польщі і Німеччини. Характер їх заяв ще більш різноманітний: серед скарг часті звернення по стоматології, травмам, вірусним захворюванням, офтальмології. В Екваторіальній Гвінеї практично кожен випадок - малярія різного ступеня важкості.

повернутися
Інші публікації
Репутація Групи «ПЗУ Україна» визнана найкращою у галузі

Репутація Групи «ПЗУ Україна» визнана найкращою у галузі

Група «ПЗУ Україна» отримала нагороду на Міжнародному форумі PRNext.

Детальніше
Акційна пропозиція від СК «ПЗУ Україна» та АТ «Кредобанк»

Акційна пропозиція від СК «ПЗУ Україна» та АТ «Кредобанк»

Оформлюйте поліс онлайн та беріть участь у акції від СК «ПЗУ Україна» та АТ «Кредобанк».

Детальніше
Введено в дію нові тарифи за договорами міжнародного страхування «Зелена картка»

Введено в дію нові тарифи за договорами міжнародного страхування «Зелена картка»

МТСБУ встановила нові розміри єдиних страхових платежів за договорами міжнародного страхування «Зелена картка».

Детальніше