Повідомити про страховий випадок за кордоном тепер простіше

 

З цього року в PZU діє спрощена процедура комунікації з клієнтами, що перебувають за кордоном. Тепер для того, щоб заявити про настання страхової події і отримати допомогу, мандрівникові достатньо вислати смс-повідомлення або email (номер та адреса вказані у полісі) з ключовою інформацією про себе та обставини випадку. Оператор сам зв'яжеться з клієнтом або його представником протягом 10 хвилин та організує допомогу.

За три останніх місяці (квітень-червень) у порівнянні з минулим роком, кількість звернень туристів щодо медичних витрат збільшилася на 22%. Найчастіше з проблемами здоров'я звертаються туристи з Болгарії, Греції, Іспанії та Італії. Найбільш поширені діагнози пов'язані із захворюваннями в області отоларингології, а також з різними травмами.

Велика кількість звернень надходить і від тих, хто виїжджає на роботу до Польщі і Німеччини. Характер їх заяв ще більш різноманітний: серед скарг часті звернення по стоматології, травмам, вірусним захворюванням, офтальмології. В Екваторіальній Гвінеї практично кожен випадок - малярія різного ступеня важкості.

повернутися
Інші публікації
Шановні клієнти! Звертаємо увагу на зміну адреси офісу у м. Харків

Шановні клієнти! Звертаємо увагу на зміну адреси офісу у м. Харків

У місті Харків офіс за адресою вул. Мироносицька, 15 переїхав. Тепер будемо чекати на вас в офісі за новою адресою: вул. Пушкінська, 68 (вхід ліворуч).

детальніше
Шановні клієнти! Звертаємо увагу на графік роботи офісу у м. Дніпро

Шановні клієнти! Звертаємо увагу на графік роботи офісу у м. Дніпро

Офіс за адресою м. Дніпро, вул. Ливарна, 15 не працюватиме 14.05.19 з технічних причин.

детальніше
Привітання з Днем Перемоги!

Привітання з Днем Перемоги!

Бажаємо вам та вашим родинам сонячного та мирного неба над головою, спокою та гарного настрою у кожну домівку.

детальніше