Повідомити про страховий випадок за кордоном тепер простіше

 

З цього року в PZU діє спрощена процедура комунікації з клієнтами, що перебувають за кордоном. Тепер для того, щоб заявити про настання страхової події і отримати допомогу, мандрівникові достатньо вислати смс-повідомлення або email (номер та адреса вказані у полісі) з ключовою інформацією про себе та обставини випадку. Оператор сам зв'яжеться з клієнтом або його представником протягом 10 хвилин та організує допомогу.

За три останніх місяці (квітень-червень) у порівнянні з минулим роком, кількість звернень туристів щодо медичних витрат збільшилася на 22%. Найчастіше з проблемами здоров'я звертаються туристи з Болгарії, Греції, Іспанії та Італії. Найбільш поширені діагнози пов'язані із захворюваннями в області отоларингології, а також з різними травмами.

Велика кількість звернень надходить і від тих, хто виїжджає на роботу до Польщі і Німеччини. Характер їх заяв ще більш різноманітний: серед скарг часті звернення по стоматології, травмам, вірусним захворюванням, офтальмології. В Екваторіальній Гвінеї практично кожен випадок - малярія різного ступеня важкості.

повернутися
Інші публікації
Страхова компанія «ПЗУ Україна» підвела підсумки за січень-вересень 2024 року

Страхова компанія «ПЗУ Україна» підвела підсумки за січень-вересень 2024 року

СК «ПЗУ Україна» підбила підсумки за 9 місяців 2024 року.

Детальніше
Розпочав роботу офіційний веб-сайт ПрАТ СК «ПЗУ Україна страхування життя»

Розпочав роботу офіційний веб-сайт ПрАТ СК «ПЗУ Україна страхування життя»

Для клієнтів та партнерів компанії розпочав роботу новий веб-сайт Страхової компанії «ПЗУ Україна страхування життя».

Детальніше