З цього року в PZU діє спрощена процедура комунікації з клієнтами, що перебувають за кордоном. Тепер для того, щоб заявити про настання страхової події і отримати допомогу, мандрівникові достатньо вислати смс-повідомлення або email (номер та адреса вказані у полісі) з ключовою інформацією про себе та обставини випадку. Оператор сам зв'яжеться з клієнтом або його представником протягом 10 хвилин та організує допомогу.
За три останніх місяці (квітень-червень) у порівнянні з минулим роком, кількість звернень туристів щодо медичних витрат збільшилася на 22%. Найчастіше з проблемами здоров'я звертаються туристи з Болгарії, Греції, Іспанії та Італії. Найбільш поширені діагнози пов'язані із захворюваннями в області отоларингології, а також з різними травмами.
Велика кількість звернень надходить і від тих, хто виїжджає на роботу до Польщі і Німеччини. Характер їх заяв ще більш різноманітний: серед скарг часті звернення по стоматології, травмам, вірусним захворюванням, офтальмології. В Екваторіальній Гвінеї практично кожен випадок - малярія різного ступеня важкості.
Страхова компанія «ПЗУ Україна» в День св.Миколая привітала діток з м. Чортків.
ДетальнішеСК «ПЗУ Україна» запускає спільну акцію з офіційними дилерськими центрами Peugeot, Citroën, Opel, DS, Jeep.
ДетальнішеПрАТ СК «ПЗУ Україна» щодня працює на Перемогу, підтримує економічний фронт та допомагає нашим героїчним воїнам!
Детальніше