З цього року в PZU діє спрощена процедура комунікації з клієнтами, що перебувають за кордоном. Тепер для того, щоб заявити про настання страхової події і отримати допомогу, мандрівникові достатньо вислати смс-повідомлення або email (номер та адреса вказані у полісі) з ключовою інформацією про себе та обставини випадку. Оператор сам зв'яжеться з клієнтом або його представником протягом 10 хвилин та організує допомогу.
За три останніх місяці (квітень-червень) у порівнянні з минулим роком, кількість звернень туристів щодо медичних витрат збільшилася на 22%. Найчастіше з проблемами здоров'я звертаються туристи з Болгарії, Греції, Іспанії та Італії. Найбільш поширені діагнози пов'язані із захворюваннями в області отоларингології, а також з різними травмами.
Велика кількість звернень надходить і від тих, хто виїжджає на роботу до Польщі і Німеччини. Характер їх заяв ще більш різноманітний: серед скарг часті звернення по стоматології, травмам, вірусним захворюванням, офтальмології. В Екваторіальній Гвінеї практично кожен випадок - малярія різного ступеня важкості.
Підсумки врегулювання страхових випадків за січень-червень 2024 року
ДетальнішеСК «ПЗУ Україна» підбила підсумки за перше півріччя 2024 року.
Детальніше