Виплати по «автоцивілці» зростають та стають простіше

Об’єм страхових виплат за полісами «автоцивілки» в PZU за результатами 2012 року збільшився у  порівнянні з минулим періодом на 25%. За умови зростання кількості виплат на 16%, також можна відзначити невелике підвищення середньої суми виплати.


У порівнянні з 2011 роком на 21% зменшився середній термін врегулювання за даним видом страхування, який не перевищує 41 день. (Нагадаємо, що законом обумовлений 90-денний термін розгляду справ)

«41% справ, за якими було виплачено у 2012 році – це збитки на суму до 5 тис. грн..», - наводить дані PZU директор департаменту врегулювання Олег Компанієць. – «Ще 27% виплат коливалось у межах 5-10 тис. грн. І лише у 9% справ йшла мова про збитки, що перевищували 25 тис. грн.. Взагалі середній розмір виплати у 2012 році склав приблизно 10 тис. грн.. Таким чином, більшість автовласників мають всі передумови для оформлення збитків за допомогою європротоколу. Головне, щоб автовласники дотримувались всіх інших умов, необхідних для оформлення документу».

Нагадуємо, що з 1 січня 2013 року ліміт збитку, який дозволяє використовувати документ спрощеного оформлення ДТП, збільшено до 25 тис. грн..

Протягом 2012 року кількість страхових випадків, врегульованих PZUза допомогою європротоколу, збільшувалась щоквартально. За 1 квартал до компанії надійшло 16 заяв з європротоколом, протягом 2-ого кварталу – 23, 3-ого – 21, а протягом 4-ого кварталу вже 69 заяв. Серед всієї кількості заяв мали місце всього 3 (три) випадки відмови у виплаті через невідповідність полісу встановленому зразку.

Сумлінність PZU щодо виплат за полісами ОСЦПВ підтверджується щоквартальним моніторингом МТСБУ, згідно якого компанія постійно отримує зелені (найвищі) показники за всіма параметрами оцінки.

Загальна кількість відмов за полісами ОСЦПВ не перевищує 3%. Серед найбільш розповсюджених причин, через які компанія не мала можливості сплатити компенсацію – це не покриття полісом певних ризиків, відсутність вини застрахованої особи або збитків третім особам.

За підсумками 2012 року PZU збільшила об’єм страхових премій по ОСЦПВ на 11% у порівняні з аналогічним періодом 2011 року. 

повернутися
Інші публікації
Група «ПЗУ Україна» відсвяткувала 100-річчя своєї присутності у Львові

Група «ПЗУ Україна» відсвяткувала 100-річчя своєї присутності у Львові

Протягом 100 років Компанія гарантувала своїм клієнтам надійність і впевненість у завтрашньому дні, щодня створюючи та вдосконалюючи свої продукти, демонструючи високий рівень сервісу.

Детальніше
Чат-бот ПЗУ life – важлива інформація зі страхування життя у зручний спосіб

Чат-бот ПЗУ life – важлива інформація зі страхування життя у зручний спосіб

Відтепер, всі клієнти, хто має діючий договір зі страхування життя, можуть у будь-який час доби та у будь-якому місці звернутись із запитанням та отримати необхідну інформацію стосовно свого договору.

Детальніше
Група ПЗУ Україна посіла перше місце у двох категоріях за підсумками 2020 року

Група ПЗУ Україна посіла перше місце у двох категоріях за підсумками 2020 року

19 травня 2021 року відбулася щорічна церемонія нагородження лідерів ринку страхування, яку організовує галузеве видання №1 – «Insurance Top».

Детальніше