СК «PZU Україна» підтвердила свій статус сумлінного страховика у ОСЦПВ

Моторне (транспортне) страхове бюро України (МТСБУ) в черговий раз оприлюднила деякі показники діяльності страховиків-членів МТСБУ за підсумками 1 кварталу 2012 року. СК «PZU Україна» знову отримала найвищі оцінки за всіма показниками, що оцінювалися. А саме: загальна оцінка фінансового стану, оцінка за показником «якість врегулювання збитків» та рівень скарг від страхувальників та потерпілих.

Нагадуємо, що для зручності сприйняття інформації система оцінки нагадує світлофор, де кожному світлу відповідає певна оцінка діяльності страховика: висока – зелений колір, середня – жовтий, низька – червоний.

За оцінками МТСБУ СК "PZU Україна" має зелений колір за всіма показниками.

Слід відзначити, що наша компанія зробила майже 600 виплат протягом 1 кв.2012 року і при цьому не отримала жодної скарги. Найвищу оцінку компанія отримала у таких показниках:

  • Достатність активів
  • Дебіторська заборгованість
  • Частка акцій
  • Оцінка якості врегулювання
  • Загальна оцінка
повернутися
Інші публікації
Група PZU прийняла участь у гуманітарній підтримці від Польщі Україні для протидії поширенню захворювання COVID-19

Група PZU прийняла участь у гуманітарній підтримці від Польщі Україні для протидії поширенню захворювання COVID-19

Одна з найбільших фінансових груп Польщі PZU підтримала ініціативу, що організували Міжнародний Фонд Солідарності спільно з Міністерством Закордонних справ Польщі та за підтримки польського бізнесу.

детальніше
Бліц-інтерв’ю з Ольгою Ілібман

Бліц-інтерв’ю з Ольгою Ілібман

Бліц-інтерв’ю з Ольгою Ілібман – переможницею у категорії кращий продавець зі страхування життя. Нагорода була вручена у рамках щорічного Конгресу, де збирається ТОП менеджмент компанії, менеджери з лайф страхування групи PZU зі всіх регіонів (Польща, Литва, Латвія, Естонія, Україна).

детальніше
Партнерство ПЗУ Україна з сервісом MyMyCars

Партнерство ПЗУ Україна з сервісом MyMyCars

Автострахування – напрямок який останні декілька років найбільш активно застосовує технології та автоматизує процеси. Як результат, в цій сфері створюються сприятливі умови для партнерських онлайн проєктів, з головним завданням – оптимізувати та спростити процеси, зробити послугу страхування простою та зрозумілою для клієнта.

детальніше