PZU оновлює свій бренд, змінюючи логотип

Модернізація іміджу – це ознака змін, які відбуваються у компанії останнім часом, і один з елементів стратегії PZU на 2012-2014 рр. Запровадження нового логотипу має підкреслити нову якість обслуговування клієнтів.

Останні роки – це час великих змін в усій Групі PZU, яка перетворилася на сучасну прозору фінансову установу з ефективним управлінням, орієнтовану на клієнтів. Спрощення і скорочення процесу врегулювання збитків, можливість відслідковувати стан справи щодо збитків через Інтернет - це лише кілька найбільш помітних новацій, які було запроваджено у PZU. Оновлення логотипу повинно підкреслити ці зміни.

„За останні роки ми провели у Групі PZU величезну роботу. PZU 2.0 - це образ сильного, клієнтоорієнтованого бренда, який використовує сучасні технології у службі клієнту. На сьогоднішньому дуже конкурентному ринку недостатньо мати просто хороші продукти і чудових працівників. Необхідно донести привабливу інформацію про фірму до якомога більшої кількості існуючих і потенційних клієнтів. Новий логотип, зберігаючи універсальний і позачасовий характер, символізує спрощення процедур, турботу про клієнта і сучасність рішень, які застосовуються. Це підсумок напрямку, у якому рухається Група PZU” – сказавАнджей Клесик, голова Правління PZU SA.

Оновлений логотип PZU схожий зі знаком, що символізував компанію з 1952 року до середини 90-х років. Новий знак став простішим і більш читабельним. Його обідок було висвітлено, що надало йому сучасного вигляду i створило ефект тривимірності. Нова система візуальної ідентифікації підкреслює зміни і запроваджує єдиний підхід до розміщення логотипу на різних матеріалах. Дужки, у які беруться рекламні слогани і графічні мотиви, були взяті з обідка логотипу. Вони символізують захист і опіку, якою PZU оточує своїх клієнтів. Нова ідентифікація стосуватиметься усіх компаній, які належать до Групи PZU.

„Ми вирішили оновити імідж, щоб повідомити про зміни, які послідовно запроваджуємо у компанії. Наші клієнти вже їх бачать. Час показати їх також і клієнтам наших конкурентів. Бренд PZU належить до найстарших і найбільш знаних у Польщі. Тому у новій візуальній ідентифікації ми беремо найкраще з історії і поєднуємо його з сучасністю і динамікою, притаманною іміджу сучасної фірми, яка є лідером на страховому ринку ” – сказав Вітольд Яворський, член Правління PZU SA.

Новий логотип з’явиться з 12 травня 2012 року у маркетинговій комунікації і в ідентифікації відділень PZU. Він буде послідовно запроваджуватися на бланках і на усіх носіях, які використовувалися до цього часу. Послідовно до кінця вересня буде замінено позначення відділень, а до кінця року – агентських пунктів і представництв бізнес-партнерів. Нове позначення отримають у сумі понад 1000 відділень PZU і агентств. Старий логотип можна буде ще побачити на деяких матеріалах до вичерпання запасів. 

повернутися
Інші публікації
Фінальні результати розіграшу спільної акції PZU та АвтозакладкА

Фінальні результати розіграшу спільної акції PZU та АвтозакладкА

З початку року «PZU Україна» розпочала акцію з якою, купуючи КАСКО, клієнти мали можливість виграти GPS-маяк АвтозакладкА.

детальніше
PZU Україна виплатила більше 2,5 млн. грн. за страховим випадком

PZU Україна виплатила більше 2,5 млн. грн. за страховим випадком

Спростовуємо популярний в Україні міф – «страхові компанії не виплачують»

детальніше
XII Форум Європа – Україна

XII Форум Європа – Україна

Спочатку 2019 року, у місті Ряшів (Польща), відбувся XII Форум Європа – Україна.

детальніше