PZU оновлює свій бренд, змінюючи логотип

Модернізація іміджу – це ознака змін, які відбуваються у компанії останнім часом, і один з елементів стратегії PZU на 2012-2014 рр. Запровадження нового логотипу має підкреслити нову якість обслуговування клієнтів.

Останні роки – це час великих змін в усій Групі PZU, яка перетворилася на сучасну прозору фінансову установу з ефективним управлінням, орієнтовану на клієнтів. Спрощення і скорочення процесу врегулювання збитків, можливість відслідковувати стан справи щодо збитків через Інтернет - це лише кілька найбільш помітних новацій, які було запроваджено у PZU. Оновлення логотипу повинно підкреслити ці зміни.

„За останні роки ми провели у Групі PZU величезну роботу. PZU 2.0 - це образ сильного, клієнтоорієнтованого бренда, який використовує сучасні технології у службі клієнту. На сьогоднішньому дуже конкурентному ринку недостатньо мати просто хороші продукти і чудових працівників. Необхідно донести привабливу інформацію про фірму до якомога більшої кількості існуючих і потенційних клієнтів. Новий логотип, зберігаючи універсальний і позачасовий характер, символізує спрощення процедур, турботу про клієнта і сучасність рішень, які застосовуються. Це підсумок напрямку, у якому рухається Група PZU” – сказавАнджей Клесик, голова Правління PZU SA.

Оновлений логотип PZU схожий зі знаком, що символізував компанію з 1952 року до середини 90-х років. Новий знак став простішим і більш читабельним. Його обідок було висвітлено, що надало йому сучасного вигляду i створило ефект тривимірності. Нова система візуальної ідентифікації підкреслює зміни і запроваджує єдиний підхід до розміщення логотипу на різних матеріалах. Дужки, у які беруться рекламні слогани і графічні мотиви, були взяті з обідка логотипу. Вони символізують захист і опіку, якою PZU оточує своїх клієнтів. Нова ідентифікація стосуватиметься усіх компаній, які належать до Групи PZU.

„Ми вирішили оновити імідж, щоб повідомити про зміни, які послідовно запроваджуємо у компанії. Наші клієнти вже їх бачать. Час показати їх також і клієнтам наших конкурентів. Бренд PZU належить до найстарших і найбільш знаних у Польщі. Тому у новій візуальній ідентифікації ми беремо найкраще з історії і поєднуємо його з сучасністю і динамікою, притаманною іміджу сучасної фірми, яка є лідером на страховому ринку ” – сказав Вітольд Яворський, член Правління PZU SA.

Новий логотип з’явиться з 12 травня 2012 року у маркетинговій комунікації і в ідентифікації відділень PZU. Він буде послідовно запроваджуватися на бланках і на усіх носіях, які використовувалися до цього часу. Послідовно до кінця вересня буде замінено позначення відділень, а до кінця року – агентських пунктів і представництв бізнес-партнерів. Нове позначення отримають у сумі понад 1000 відділень PZU і агентств. Старий логотип можна буде ще побачити на деяких матеріалах до вичерпання запасів. 

повернутися
Інші публікації
Результати другого розіграшу сертифікатів на 3 000 грн. та 2 000 грн. на купівлю туристичних турів!

Результати другого розіграшу сертифікатів на 3 000 грн. та 2 000 грн. на купівлю туристичних турів!

А ось й результати Акції з Туристичною компанією Трайдент Визначено двох переможців серпня!

детальніше
До уваги водіїв, зміна коригуючих коефіцієнтів ОСЦПВ  з 21 вересня 2019 року

До уваги водіїв, зміна коригуючих коефіцієнтів ОСЦПВ з 21 вересня 2019 року

Нацкомфінпослуг прийняли Розпорядження (№538) згідно якого змінюються коригуючі коефіцієнти, що впливають на вартість полісів ОСЦПВ (ОСАГО), та ліміти відповідальності страхових компаній.

детальніше
Фінансові підсумки першого півріччя 2019 року

Фінансові підсумки першого півріччя 2019 року

Український страховий ринок підводить підсумки першого півріччя 2019 року. За період січень-червень 2019-го року Небанківська фінансова група PZU Україна зібрала 1 054,90 млн. грн. страхових премій. З них компанія «PZU Україна» отримала 831,82 млн. грн., а компанія «PZU Україна страхування життя» - 223,08 млн. грн. премій.

детальніше