PZU оновлює свій бренд, змінюючи логотип

Модернізація іміджу – це ознака змін, які відбуваються у компанії останнім часом, і один з елементів стратегії PZU на 2012-2014 рр. Запровадження нового логотипу має підкреслити нову якість обслуговування клієнтів.

Останні роки – це час великих змін в усій Групі PZU, яка перетворилася на сучасну прозору фінансову установу з ефективним управлінням, орієнтовану на клієнтів. Спрощення і скорочення процесу врегулювання збитків, можливість відслідковувати стан справи щодо збитків через Інтернет - це лише кілька найбільш помітних новацій, які було запроваджено у PZU. Оновлення логотипу повинно підкреслити ці зміни.

„За останні роки ми провели у Групі PZU величезну роботу. PZU 2.0 - це образ сильного, клієнтоорієнтованого бренда, який використовує сучасні технології у службі клієнту. На сьогоднішньому дуже конкурентному ринку недостатньо мати просто хороші продукти і чудових працівників. Необхідно донести привабливу інформацію про фірму до якомога більшої кількості існуючих і потенційних клієнтів. Новий логотип, зберігаючи універсальний і позачасовий характер, символізує спрощення процедур, турботу про клієнта і сучасність рішень, які застосовуються. Це підсумок напрямку, у якому рухається Група PZU” – сказавАнджей Клесик, голова Правління PZU SA.

Оновлений логотип PZU схожий зі знаком, що символізував компанію з 1952 року до середини 90-х років. Новий знак став простішим і більш читабельним. Його обідок було висвітлено, що надало йому сучасного вигляду i створило ефект тривимірності. Нова система візуальної ідентифікації підкреслює зміни і запроваджує єдиний підхід до розміщення логотипу на різних матеріалах. Дужки, у які беруться рекламні слогани і графічні мотиви, були взяті з обідка логотипу. Вони символізують захист і опіку, якою PZU оточує своїх клієнтів. Нова ідентифікація стосуватиметься усіх компаній, які належать до Групи PZU.

„Ми вирішили оновити імідж, щоб повідомити про зміни, які послідовно запроваджуємо у компанії. Наші клієнти вже їх бачать. Час показати їх також і клієнтам наших конкурентів. Бренд PZU належить до найстарших і найбільш знаних у Польщі. Тому у новій візуальній ідентифікації ми беремо найкраще з історії і поєднуємо його з сучасністю і динамікою, притаманною іміджу сучасної фірми, яка є лідером на страховому ринку ” – сказав Вітольд Яворський, член Правління PZU SA.

Новий логотип з’явиться з 12 травня 2012 року у маркетинговій комунікації і в ідентифікації відділень PZU. Він буде послідовно запроваджуватися на бланках і на усіх носіях, які використовувалися до цього часу. Послідовно до кінця вересня буде замінено позначення відділень, а до кінця року – агентських пунктів і представництв бізнес-партнерів. Нове позначення отримають у сумі понад 1000 відділень PZU і агентств. Старий логотип можна буде ще побачити на деяких матеріалах до вичерпання запасів. 

повернутися
Інші публікації
Група PZU прийняла участь у гуманітарній підтримці від Польщі Україні для протидії поширенню захворювання COVID-19

Група PZU прийняла участь у гуманітарній підтримці від Польщі Україні для протидії поширенню захворювання COVID-19

Одна з найбільших фінансових груп Польщі PZU підтримала ініціативу, що організували Міжнародний Фонд Солідарності спільно з Міністерством Закордонних справ Польщі та за підтримки польського бізнесу.

детальніше
Бліц-інтерв’ю з Ольгою Ілібман

Бліц-інтерв’ю з Ольгою Ілібман

Бліц-інтерв’ю з Ольгою Ілібман – переможницею у категорії кращий продавець зі страхування життя. Нагорода була вручена у рамках щорічного Конгресу, де збирається ТОП менеджмент компанії, менеджери з лайф страхування групи PZU зі всіх регіонів (Польща, Литва, Латвія, Естонія, Україна).

детальніше
Партнерство ПЗУ Україна з сервісом MyMyCars

Партнерство ПЗУ Україна з сервісом MyMyCars

Автострахування – напрямок який останні декілька років найбільш активно застосовує технології та автоматизує процеси. Як результат, в цій сфері створюються сприятливі умови для партнерських онлайн проєктів, з головним завданням – оптимізувати та спростити процеси, зробити послугу страхування простою та зрозумілою для клієнта.

детальніше