Врегулювання збитків клієнтів - це наша робота, якою ми пишаємося

14% всіх автотранспортних збитків клієнтів компанії в 2011 році виплачувалося протягом 3-х днів.
Для департаменту врегулювання збитків рік пройшов під гаслом: «Більше, якісніше, швидше». СК «PZU Україна» змогла покращити всі ключові показники сервісу у врегулюванні.

Незважаючи на те, що в 2011 році кількість збитків по КАСКО в порівнянні з 2010 роком зросла на 60%, а по ОСАЦВ – на 40%, СК «PZU Україна» суттєво знизила терміни розгляду справ. У 2011 році середній термін врегулювання збитку за договором КАСКО склав 29 днів (у 2010 - 43 дні). У Польщі, де правомірність заявки збитку по телефону прирівнюється до нашої письмової заяви, середній термін врегулювання складає 26 днів. За договором ОСАЦВ СК «PZU Україна» виплачувала в середньому протягом 49 днів. За умови, що за законом страховик зобов'язаний розглянути страховий випадок (ОСАЦВ) протягом 90 днів від дати подання заяви.

Щоб досягти цього, компанія працювала і продовжує працювати над впровадженням електронного документообігу, спрощує внутрішні процедури для клієнтів, намагається краще мотивувати співробітників.
Звичайно ж, усереднені показники не можуть відображати всю картину роботи по врегулюванню, але позитивна динаміка говорить про поліпшення сервісу.

Більше 60% всіх виплат по КАСКО в 2011 році компанія зробила протягом 30 днів. Ще 14 відсоткам клієнтів збиток був компенсований протягом 3-х днів з моменту заяви збитку. Але можна й швидше. Найшвидшу виплату зробили всього за пару годин. Клієнт заявив збиток і вже через 2 години отримав компенсацію в касі офісу «PZU Україна». Найбільша сума, яку виплатила компанія за одним договором КАСКО в минулому році, склала близько 355 тис. грн. Максимально допустима сума виплати по ОСАЦВ склала 50 550 грн.

«Збитки клієнтів - це наша робота, якою ми пишаємося і ми раді, що змогли ще краще обслуговувати наших клієнтів», - говорить директор департаменту врегулювання збитків СК «PZU Україна» Олег Компанієць. - «Це непроста робота. Адже навіть якщо у людини є хороший страховий поліс, коли настає страховий випадок - це завжди негатив. Ніхто не буде радіти тому, що у нього розбилася машина або в аварії постраждали люди. І в цій ситуації для нас вкрай важливо надати максимальне сприяння людині, організувати усунення всіх неприємностей, з якими він зіткнувся».

Показовими в цьому плані стали результати щомісячного опитування, яке проводить компанія серед своїх клієнтів, - 85% з них мають намір і надалі продовжити співпрацю з PZU.

Дякуємо за довіру. 

повернутися
Інші публікації
На що обов'язково треба звернути увагу, страхуючи авто під час війни в Україні?

На що обов'язково треба звернути увагу, страхуючи авто під час війни в Україні?

Під час війни страхування авто залишається необхідністю - у статті розповідаємо, які поліси актуальні, як змінилися ціни та як захистити автомобіль від воєнних ризиків.

Детальніше
Акція КАСКО 12+1 від СК «ПЗУ Україна» в дилерських центрах Skoda та Suzuki

Акція КАСКО 12+1 від СК «ПЗУ Україна» в дилерських центрах Skoda та Suzuki

СК «ПЗУ Україна» запускає спільну акцію КАСКО 12+1 з офіційними дилерськими центрами Skoda та Suzuki

Детальніше
loading...