Врегулювання збитків клієнтів - це наша робота, якою ми пишаємося

14% всіх автотранспортних збитків клієнтів компанії в 2011 році виплачувалося протягом 3-х днів.
Для департаменту врегулювання збитків рік пройшов під гаслом: «Більше, якісніше, швидше». СК «PZU Україна» змогла покращити всі ключові показники сервісу у врегулюванні.

Незважаючи на те, що в 2011 році кількість збитків по КАСКО в порівнянні з 2010 роком зросла на 60%, а по ОСАЦВ – на 40%, СК «PZU Україна» суттєво знизила терміни розгляду справ. У 2011 році середній термін врегулювання збитку за договором КАСКО склав 29 днів (у 2010 - 43 дні). У Польщі, де правомірність заявки збитку по телефону прирівнюється до нашої письмової заяви, середній термін врегулювання складає 26 днів. За договором ОСАЦВ СК «PZU Україна» виплачувала в середньому протягом 49 днів. За умови, що за законом страховик зобов'язаний розглянути страховий випадок (ОСАЦВ) протягом 90 днів від дати подання заяви.

Щоб досягти цього, компанія працювала і продовжує працювати над впровадженням електронного документообігу, спрощує внутрішні процедури для клієнтів, намагається краще мотивувати співробітників.
Звичайно ж, усереднені показники не можуть відображати всю картину роботи по врегулюванню, але позитивна динаміка говорить про поліпшення сервісу.

Більше 60% всіх виплат по КАСКО в 2011 році компанія зробила протягом 30 днів. Ще 14 відсоткам клієнтів збиток був компенсований протягом 3-х днів з моменту заяви збитку. Але можна й швидше. Найшвидшу виплату зробили всього за пару годин. Клієнт заявив збиток і вже через 2 години отримав компенсацію в касі офісу «PZU Україна». Найбільша сума, яку виплатила компанія за одним договором КАСКО в минулому році, склала близько 355 тис. грн. Максимально допустима сума виплати по ОСАЦВ склала 50 550 грн.

«Збитки клієнтів - це наша робота, якою ми пишаємося і ми раді, що змогли ще краще обслуговувати наших клієнтів», - говорить директор департаменту врегулювання збитків СК «PZU Україна» Олег Компанієць. - «Це непроста робота. Адже навіть якщо у людини є хороший страховий поліс, коли настає страховий випадок - це завжди негатив. Ніхто не буде радіти тому, що у нього розбилася машина або в аварії постраждали люди. І в цій ситуації для нас вкрай важливо надати максимальне сприяння людині, організувати усунення всіх неприємностей, з якими він зіткнувся».

Показовими в цьому плані стали результати щомісячного опитування, яке проводить компанія серед своїх клієнтів, - 85% з них мають намір і надалі продовжити співпрацю з PZU.

Дякуємо за довіру. 

повернутися
Інші публікації
Результати другого розіграшу сертифікатів на 3 000 грн. та 2 000 грн. на купівлю туристичних турів!

Результати другого розіграшу сертифікатів на 3 000 грн. та 2 000 грн. на купівлю туристичних турів!

А ось й результати Акції з Туристичною компанією Трайдент Визначено двох переможців серпня!

детальніше
До уваги водіїв, зміна коригуючих коефіцієнтів ОСЦПВ  з 21 вересня 2019 року

До уваги водіїв, зміна коригуючих коефіцієнтів ОСЦПВ з 21 вересня 2019 року

Нацкомфінпослуг прийняли Розпорядження (№538) згідно якого змінюються коригуючі коефіцієнти, що впливають на вартість полісів ОСЦПВ (ОСАГО), та ліміти відповідальності страхових компаній.

детальніше
Фінансові підсумки першого півріччя 2019 року

Фінансові підсумки першого півріччя 2019 року

Український страховий ринок підводить підсумки першого півріччя 2019 року. За період січень-червень 2019-го року Небанківська фінансова група PZU Україна зібрала 1 054,90 млн. грн. страхових премій. З них компанія «PZU Україна» отримала 831,82 млн. грн., а компанія «PZU Україна страхування життя» - 223,08 млн. грн. премій.

детальніше