Врегулювання збитків клієнтів - це наша робота, якою ми пишаємося

14% всіх автотранспортних збитків клієнтів компанії в 2011 році виплачувалося протягом 3-х днів.
Для департаменту врегулювання збитків рік пройшов під гаслом: «Більше, якісніше, швидше». СК «PZU Україна» змогла покращити всі ключові показники сервісу у врегулюванні.

Незважаючи на те, що в 2011 році кількість збитків по КАСКО в порівнянні з 2010 роком зросла на 60%, а по ОСАЦВ – на 40%, СК «PZU Україна» суттєво знизила терміни розгляду справ. У 2011 році середній термін врегулювання збитку за договором КАСКО склав 29 днів (у 2010 - 43 дні). У Польщі, де правомірність заявки збитку по телефону прирівнюється до нашої письмової заяви, середній термін врегулювання складає 26 днів. За договором ОСАЦВ СК «PZU Україна» виплачувала в середньому протягом 49 днів. За умови, що за законом страховик зобов'язаний розглянути страховий випадок (ОСАЦВ) протягом 90 днів від дати подання заяви.

Щоб досягти цього, компанія працювала і продовжує працювати над впровадженням електронного документообігу, спрощує внутрішні процедури для клієнтів, намагається краще мотивувати співробітників.
Звичайно ж, усереднені показники не можуть відображати всю картину роботи по врегулюванню, але позитивна динаміка говорить про поліпшення сервісу.

Більше 60% всіх виплат по КАСКО в 2011 році компанія зробила протягом 30 днів. Ще 14 відсоткам клієнтів збиток був компенсований протягом 3-х днів з моменту заяви збитку. Але можна й швидше. Найшвидшу виплату зробили всього за пару годин. Клієнт заявив збиток і вже через 2 години отримав компенсацію в касі офісу «PZU Україна». Найбільша сума, яку виплатила компанія за одним договором КАСКО в минулому році, склала близько 355 тис. грн. Максимально допустима сума виплати по ОСАЦВ склала 50 550 грн.

«Збитки клієнтів - це наша робота, якою ми пишаємося і ми раді, що змогли ще краще обслуговувати наших клієнтів», - говорить директор департаменту врегулювання збитків СК «PZU Україна» Олег Компанієць. - «Це непроста робота. Адже навіть якщо у людини є хороший страховий поліс, коли настає страховий випадок - це завжди негатив. Ніхто не буде радіти тому, що у нього розбилася машина або в аварії постраждали люди. І в цій ситуації для нас вкрай важливо надати максимальне сприяння людині, організувати усунення всіх неприємностей, з якими він зіткнувся».

Показовими в цьому плані стали результати щомісячного опитування, яке проводить компанія серед своїх клієнтів, - 85% з них мають намір і надалі продовжити співпрацю з PZU.

Дякуємо за довіру. 

повернутися
Інші публікації
«ПЗУ Україна» - №1 за показником страхових виплат серед компаній ризикового страхування за 6 місяців 2020 року*

«ПЗУ Україна» - №1 за показником страхових виплат серед компаній ризикового страхування за 6 місяців 2020 року*

За результатами першого півріччя 2020 року страхова компанія «ПЗУ Україна» посіла перше місце серед компаній ризикового страхування за рівнем виплат, показавши приріст у 36,77% у порівнянні до рівня виплат 2019 року (6 міс. 2020 року – 69,75%, 6 міс. 2019 року – 42,66%).

детальніше
Страхова виплата понад 164 млн грн як результат ефективної співпраці між посередником «АОН Україна» та страховою компанією «ПЗУ Україна»

Страхова виплата понад 164 млн грн як результат ефективної співпраці між посередником «АОН Україна» та страховою компанією «ПЗУ Україна»

У рамках партнерського бізнес-проєкту страхової компанії «ПЗУ Україна» та найбільшого страхового посередника в Україні компанії «Аон Україна» в червні 2020 року було покрито збиток за ризиком «Африканська чума свиней» (АЧС) у розмірі понад 164 млн грн. Партнерська співпраця та довірчі відносини, що склалися між двома компаніями починаючи з 1992 року, дозволили виплатити ексклюзивне страхове відшкодування оперативно, незважаючи на карантинні обмеження спричинені COVID-19.

детальніше
Група ПЗУ Україна посіла перше місце у п’яти категоріях за підсумками 2019 року

Група ПЗУ Україна посіла перше місце у п’яти категоріях за підсумками 2019 року

17 серпня відбулася щорічна церемонія нагородження лідерів ринку страхування, яку організовує галузеве видання №1 – «Insurance Top». Подія відбувалася згідно з правилами безпеки та рекомендацій МОЗ.

детальніше