Про рівень обслуговування страхової компанії завжди можна судити по тому, як саме побудована комунікація страховика з його клієнтами.
Іноді клієнти відчувають незручності через те, що втрачають зв'язок зі своєю страховою компанією, тому що не інформують свого страховика про зміни власних контактних даних. Бувають випадки, коли в повсякденній суєті страхувальник забуває повідомити навіть про зміну свого прізвища, незважаючи на те, що це зазначено в Правилах страхування. В результаті страхова компанія не може якісно та оперативно виконувати свої зобов'язання.
Щоб завжди залишатися на зв'язку зі своєю страховою компанією, «PZU Україна Страхування Життя» рекомендує своїм клієнтам оновити власні дані в базі страхової компанії. У вас змінилася адреса проживання, номер мобільного телефону або інші особисті дані? Повідомте про це агента «PZU Україна Страхування Життя». З 1 серпня по 30 вересня 2011 року агенти власної агентської мережі компанії запропонують своїм клієнтам заповнити Заяву-анкету, яка одночасно є письмовою заявою на внесення змін до договору страхування.
Заповнивши заяву-анкету, ви налагодите зв'язок зі своєю страховою компанією, зможете отримувати актуальну та корисну інформацію, а також отримаєте можливість виграти корпоративні сувеніри від СГ «PZU Україна».
Група «ПЗУ Україна» отримала нагороду на Міжнародному форумі PRNext.
ДетальнішеОформлюйте поліс онлайн та беріть участь у акції від СК «ПЗУ Україна» та АТ «Кредобанк».
ДетальнішеМТСБУ встановила нові розміри єдиних страхових платежів за договорами міжнародного страхування «Зелена картка».
Детальніше