Нагадаємо, що з липня 2014 року українська PZU закликала своїх клієнтів зі страхування життя перейти до спрощення взаємного листування за допомогою електронних каналів. Участь в акції могли взяти всі клієнти, які заповнили спеціальну реєстраційну форму.
Тепер за допомогою електронної пошти страхувальники отримують оперативні новини та консультації щодо страхування, нагадування про чергові платежі та інформацію про переваги страхового полісу. А щасливчики ще й виграли призи, які ми вручали щомісяця. Всього було розіграно 19 різних призів, серед яких фірмова сувенірна продукція, фоторамки, жорсткі диски та планшет.
В грудні підведено підсумки шостого етапу конкурсу. Перемогла в ньому Кріль Тетяна Іванівна, яка стала власницею жорсткого диску. Фірмові сувеніри від компанії отримують Лелюк Юлія Вікторівна та Бабанін Олексій Миколаєвич.
А останнім та головним переможцем акції "Обирай електронне спілкування з PZU" став Роман Пашко (на фото), який отримав головний приз - планшет.
Дякуємо за активну участь та співпрацю.
Страхова компанія «ПЗУ Україна», для клієнтів автосалону Лексус Дніпро Центр розробила весняний знижений тариф на КАСКО 2,7%* на модельний ряд LEXUS RX‑300, 350, 450H, NX.
детальніше«Дохід сучасного пенсіонера з Європи складається з частин, де 20% - соціальна допомога (наша державна пенсія), 30% - корпоративна пенсія від роботодавця, а 50% доходу – це пенсійні збереження в інвестиційних інструментах, включаючи страхові компанії життя. В Україні крок за кроком суспільство змінює сприйняття пенсії за радянськими лекалами до сучасного типу» - коментує Ільчук Юрій, керівник напрямку розвитку агентської мережі «ПЗУ Україна страхування життя».
детальніше