Нагадаємо, що з липня 2014 року українська PZU закликала своїх клієнтів зі страхування життя перейти до спрощення взаємного листування за допомогою електронних каналів. Участь в акції могли взяти всі клієнти, які заповнили спеціальну реєстраційну форму.
Тепер за допомогою електронної пошти страхувальники отримують оперативні новини та консультації щодо страхування, нагадування про чергові платежі та інформацію про переваги страхового полісу. А щасливчики ще й виграли призи, які ми вручали щомісяця. Всього було розіграно 19 різних призів, серед яких фірмова сувенірна продукція, фоторамки, жорсткі диски та планшет.
В грудні підведено підсумки шостого етапу конкурсу. Перемогла в ньому Кріль Тетяна Іванівна, яка стала власницею жорсткого диску. Фірмові сувеніри від компанії отримують Лелюк Юлія Вікторівна та Бабанін Олексій Миколаєвич.
А останнім та головним переможцем акції "Обирай електронне спілкування з PZU" став Роман Пашко (на фото), який отримав головний приз - планшет.
Дякуємо за активну участь та співпрацю.
Страхова компанія «ПЗУ Україна» в День св.Миколая привітала діток з м. Чортків.
ДетальнішеСК «ПЗУ Україна» запускає спільну акцію з офіційними дилерськими центрами Peugeot, Citroën, Opel, DS, Jeep.
ДетальнішеПрАТ СК «ПЗУ Україна» щодня працює на Перемогу, підтримує економічний фронт та допомагає нашим героїчним воїнам!
Детальніше