Нагадаємо, що з липня 2014 року українська PZU закликала своїх клієнтів зі страхування життя перейти до спрощення взаємного листування за допомогою електронних каналів. Участь в акції могли взяти всі клієнти, які заповнили спеціальну реєстраційну форму.
Тепер за допомогою електронної пошти страхувальники отримують оперативні новини та консультації щодо страхування, нагадування про чергові платежі та інформацію про переваги страхового полісу. А щасливчики ще й виграли призи, які ми вручали щомісяця. Всього було розіграно 19 різних призів, серед яких фірмова сувенірна продукція, фоторамки, жорсткі диски та планшет.
В грудні підведено підсумки шостого етапу конкурсу. Перемогла в ньому Кріль Тетяна Іванівна, яка стала власницею жорсткого диску. Фірмові сувеніри від компанії отримують Лелюк Юлія Вікторівна та Бабанін Олексій Миколаєвич.
А останнім та головним переможцем акції "Обирай електронне спілкування з PZU" став Роман Пашко (на фото), який отримав головний приз - планшет.
Дякуємо за активну участь та співпрацю.
МТСБУ встановила нові розміри єдиних страхових платежів за договорами міжнародного страхування «Зелена картка».
ДетальнішеСК «ПЗУ Україна» щиро вітає зі святом весни, ніжності та краси!
ДетальнішеСК «ПЗУ Україна» ввійшла в ТОП 5 кращих компаній за версією рейтингу «ТОП-100: Рейтинги найкращих».
Детальніше