20% клієнтів PZU по Автоцивілці придбали поліс з опцією «Пряме врегулювання»

Пряме врегулювання дозволяє спростити і скоротити швидкість процедури врегулювання страхових випадків. Досвід PZU доводить, що це реально: завдяки системі прямого врегулювання компанія виплачує компенсації своїм клієнтам з Автоцивілки в середньому протягом 30 днів. При цьому повернути сплачену суму через страхову компанію винуватця вдається лише за 87 днів. Тому вже 20% клієнтів компанії придбали поліс з опцією прямого врегулювання.

Суть системи прямого врегулювання в тому, що постраждалий у ДТП водій, який застрахований по Автоцивілці, може отримати страхове відшкодування від власної компанії, яку сам і обрав. Чекати на виплату від сторонньої компанії не потрібно. Страхова платить своєму клієнтові гроші і отримує за це компенсацію від іншої страхової компанії або з фонду МТСБУ. Надалі всі процеси відбуваються вже без участі водіїв.

«Пряме врегулювання збитків в «автоцивілці» не нова, але дуже правильна і потрібна система». - зазначив голова правління української PZU Мачей Шишко». – «Вона дозволяє покращити ситуацію з виплатами на ринку і зробити відносини між страховими компаніями та застрахованими особами більш простими та зрозумілими».

«Незважаючи на те, що про систему прямого врегулювання почали говорити ще кілька років тому, термін її впровадження в Україні знову перенесений. Тепер уже йдеться про квітень 2016 року. Зрозуміло, що для запуску нових процедур ринку необхідно багато чого змінити: законодавство, внутрішні процедури компаній, платіжну дисципліну, розробити систему взаєморозрахунків та створити розрахунковий центр. Це все питання часу. Саме тому компанія PZU ще наприкінці 2014 року запропонувала власним клієнтам більш комфортні умови за допомогою спеціальної програми страхування «Розумний Захист» з опцією прямого врегулювання», - пояснив пан М.Шишко.

Більшості водіїв поки що фактично все одно де купувати поліс автоцивілки. Адже в разі настання страхової події виплату по збитку одержує не власник полісу, а потерпілий учасник ДТП. Деякі страхові компанії не особливо турбуються про якісне врегулювання, тому що постраждалий, як правило, - не є їх клієнтом.

Завдяки системі прямого врегулювання водіям потрібно буде змінити свій підхід до вибору страхової компанії. Коли люди стануть звертати увагу на надійність страховика і якість його роботи по врегулюванню збитків, на ринку поменшає недобросовісних і непрофесійних компаній.

повернутися
Інші публікації
PZU - страховий партнер Ternopil Half Marathon “Grand lake”

PZU - страховий партнер Ternopil Half Marathon “Grand lake”

Українська PZU знову виступила страховим партнером бігового заходу. 18 червня 2017 року в Тернополі вперше відбувся напівмарафон (Ternopil Half Marathon “Grand lake”), який включав в себе кілька дистанцій для дорослих 21 км, 10, 5 км та окрему програму для маленьких любителів бігу.

детальніше
Конкурс серед  туристичних агентств, які спеціалізуються на організації поїздок в США

Конкурс серед туристичних агентств, які спеціалізуються на організації поїздок в США

В період з 19 червня 2017 року по 28 липня 2017 року ПрАТ СК «ПЗУ Україна страхування життя» проводить конкурс серед туристичних агентств, які спеціалізуються на організації поїздок в США (круїзи)

детальніше
Оголошено інвестиційний дохід за результатами 2016 року

Оголошено інвестиційний дохід за результатами 2016 року

Компанія затвердила річну прибутковість від інвестування коштів страхових резервів, сформованих за діючими договорами страхування життя за 2016 рік.

детальніше
click fraud detection