200 років страхування

Довідник клієнта (страхування життя)

Довідник клієнта допоможе отримати всі необхідні документи, квитанції та заяви, які стануть у нагоді у разі будь-яких змін у договорі страхування, оформлення платежів, підключення додаткових умов страхування, уточнень платежів, тощо.

Якщо у Вас виникли додаткові запитання щодо страхування життя або умов Вашого договору, будь ласка, зверніться до спеціаліста компанії за тел. 0-800-50-11-12 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів в межах України)(044) 581 04 02 або до фінансового консультанта, що надає послуги.

Ознайомитися з переліком документів та послідовністю дій у разі настання страхового випадку можна у відповідному розділі
 

Оплатити договір страхування життя можна наступними чином:

1. У відділенні банку

Оплату можна здійснити у відділенні будь-якого банку згідно його тарифу.

У разі сплати через відділення АТ «Райффайзен Банк Аваль» або АТ «OTП Банк» комісія банку відсутня.

2. На сайті компанії

Оплатити договір можна безпосередньо на сайті Компанії за допомогою пластикової картки будь-якого банку. Комісія за перерахування коштів через платіжну систему АТ «Райффайзен Банк Аваль» відсутня. Комісія за перерахування коштів через платіжну систему Easypay складає 2,5% від суми платежу.
 

3. У терміналах самообслуговування АТ «Райффайзен Банк Аваль» за допомогою платіжної картки АВАЛЬ та інших банків.

Комісія за користування даною послугою оплачується Клієнтом і становить:

• Для власників карток АТ «Райффайзен Банк Аваль» - 0,35% від суми платежу (мін. 2,00 грн);
• Для власників карток інших банків - 1,95% від суми платежу (мін. 0,1 грн.)

 

Мережа терміналів самообслуговування

 

4. У системі «Direct debit» за допомогою карткового рахунку АТ «Райффайзен Банк Аваль».

Система передбачає автоматичне списання страхових платежів з карткового рахунку клієнта і зарахування їх на р/р СК «PZU Україна страхування життя».

Для підключення послуги необхідно звернутися для оформлення відповідної заяви у відділення банку з паспортом та ІПН. У заяві на підключення даної послуги необхідно вказати дати та розмір періодичних списань коштів з карткового рахунку. Для відключення послуги необхідно звернутися у відділення банку для оформлення відповідної заяви.

Комісія за підключення та користування послугою для клієнтів відсутня.

Детальніше 

 

5. Через інтернет за допомогою системи «Райффайзен онлайн»

Умови підключення послуги:

  • наявність картки ідентифікації клієнта;
  • заключення договору про надання послуги у відділенні банку;
  • надання актуального мобільного номеру;
  • наявність карткового рахунку.

Особливість послуги – можливість створення шаблону платежу для подальшого використання. Комісія за підключення послуги та перерахування коштів на р/р юридичної особи відсутня.

Детальніше 

 

6. Через інтернет за допомогою платіжної системи «Easypay»

Для здійснення оплати необхідно пройти швидку реєстрацію на сайті в категорії «Банки та страхування» та заповнити обов’язкові поля: номер договору, ПІБ страхувальника, сума платежу.

Увага! Для здійснення оплати по договору страхування життя необхідно вибрати логотип «PZU Україна Страхування життя». Якщо вибрати логотип «PZU Україна», - оплату здійснити не вдасться!

Комісія за користування даною послугою оплачується Клієнтом і становить 2,5% від суми платежу.
 

7. У платіжних терміналах «Easypay»

Мережа платіжних терміналів

Комісія за користування даною послугою оплачується Клієнтом і становить 1,8% від суми платежу
 


Аналогічні послуги на сьогоднішній день надаються практично усіма комерційними банками України. Дізнавайтеся також про можливості здійснити оплату страхових внесків на користь СК «PZU Україна Страхування життя» в своїх банках.  

Дії у разі випадку, що має ознаки страхового:

1. Якщо з Вами або із застрахованою особою трапився випадок, що має ознаки страхового, та такий випадок зазначений у договорі страхування (наприклад, смерть, травматичні ушкодження, встановлення інвалідності та ін.), необхідно повідомити страхову компанію про настання страхового випадку за телефоном 0 800 50 11 12 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів в межах України) або (044) 581 04 02.
2. Протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту настання випадку (або пізніше – як це тільки стане можливим – за умови наявності поважних причин чи обставин непереборної сили) письмово повідомити про це страхову компанію.
3. Надати страховій компанії всі необхідні для здійснення страхової виплати документи. Строк подання – протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати настання випадку. У разі, якщо з об’єктивних причин надати документи в зазначений строк неможливо, такі документи необхідно надати протягом 3 (трьох) робочих днів з дня їх отримання від відповідних компетентних органів.

Документи на страхову виплату надає вигодонабувач, особисті дані якого зазначені у договорі страхування, або спадкоємці, якщо у договорі страхування вигодонабувач не призначений.

Перелік документів, необхідних для здійснення страхової виплати, зазначений у Вашому договорі страхування.
Зі стандартним переліком документів, необхідних для проведення страхової виплати, можна ознайомитися нижче, натиснувши на відповідне посилання.

Важливо!

В разі настання страхового випадку за межами України додатково до вищевказаних документів вигодонабувач (або спадкоємець) повинен надати переклад на українську мову документів, підтверджуючих факт та обставини настання страхового випадку. Переклад має бути засвідчений нотаріально або печаткою та підписом уповноваженого представника юридичної особи, в якій працюють перекладачі, що мають відповідну кваліфікацію, підтверджену документально.
 

Перелік документів у разі дожиття/досягнення віку, закінчення строку дії накопичувального договору зазначений у окремому розділі "Виплата накопиченої суми".

У разі закінчення строку дії накопичувального договору страхування життя, Страховик здійснює виплату накопиченої суми Вигодонабувачу (-ам) за страховим випадком «Дожиття Застрахованої особи до закінчення строку дії договору страхування».

Для отримання страхової виплати Вигодонабувач повинен надати Страховику Заяву про виплату та додати до неї відповідний пакет документів.

Увага! Дата написання Заяви про виплату має бути більшою, ніж дата закінчення дії договору страхування.

Заява про виплату по дожиттю
Зразок заповнення Заяви на виплату по дожиттю
Заява на отримання дублікату Страхового свідоцтва (Сертифіката)

Порядок надання документів на виплату по дожиттю

 

 

Дайджест від компанії PZU за 4-ий 2016 року

Завантажити

Дайджест від компанії PZU за перший квартал 2016 року

Завантажити

Дайджест від компанії PZU за третій квартал 2015 року

Завантажити

Дайджест від компанії PZU за другий квартал 2015 року

Завантажити

click fraud detection