Довідник клієнта допоможе отримати всі необхідні документи, квитанції та заяви, які стануть у нагоді у разі будь-яких змін у договорі страхування, оформлення платежів, підключення додаткових умов страхування, уточнень платежів, тощо.
Якщо у Вас виникли додаткові запитання щодо страхування життя або умов Вашого договору, будь ласка, зверніться до спеціаліста компанії за тел. 0-800-50-11-12 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів в межах України), (044) 581 04 02 або до фінансового консультанта, що надає послуги.
Ознайомитися з переліком документів та послідовністю дій у разі настання страхового випадку можна у відповідному розділі.
Оплату можна здійснити у відділенні будь-якого банку згідно з його тарифами.
У разі сплати через відділення АТ «Райффайзен Банк», АТ «OTП Банк» або у відділеннях АТ КБ «ПРИВАТБАНК» з квитанцією для сплати на рахунок в АТ «OTП Банк» комісія банку відсутня.
Оплатити договір можна безпосередньо на сайті Компанії за допомогою картки будь-якого банку. Комісія за перерахування коштів через платіжну систему АТ «Райффайзен Банк» відсутня.
Умови підключення послуги:
Особливість послуги – можливість створення шаблону платежу для подальшого використання.
1. Якщо з Вами або із застрахованою особою трапився випадок, що має ознаки страхового, та такий випадок зазначений у договорі страхування (наприклад, смерть, травматичні ушкодження, встановлення інвалідності та ін.), необхідно повідомити страхову компанію про настання страхового випадку за телефоном 0 800 50 11 12 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів в межах України) або (044) 581 04 02.
2. Протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту настання випадку (або пізніше – як це тільки стане можливим – за умови наявності поважних причин чи обставин непереборної сили) письмово повідомити про це страхову компанію.
3. Надати страховій компанії всі необхідні для здійснення страхової виплати документи. Строк подання – протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати настання випадку. У разі, якщо з об’єктивних причин надати документи в зазначений строк неможливо, такі документи необхідно надати протягом 3 (трьох) робочих днів з дня їх отримання від відповідних компетентних органів.
Документи на страхову виплату надає вигодонабувач, особисті дані якого зазначені у договорі страхування, або спадкоємці, якщо у договорі страхування вигодонабувач не призначений.
Перелік документів, необхідних для здійснення страхової виплати, зазначений у Вашому договорі страхування.
Зі стандартним переліком документів, необхідних для проведення страхової виплати, можна ознайомитися нижче, натиснувши на відповідне посилання.
В разі настання страхового випадку за межами України додатково до вищевказаних документів вигодонабувач (або спадкоємець) повинен надати переклад на українську мову документів, підтверджуючих факт та обставини настання страхового випадку. Переклад має бути засвідчений нотаріально або печаткою та підписом уповноваженого представника юридичної особи, в якій працюють перекладачі, що мають відповідну кваліфікацію, підтверджену документально.
Перелік документів у разі дожиття/досягнення віку, закінчення строку дії накопичувального договору зазначений у окремому розділі "Виплата накопиченої суми".
У разі закінчення строку дії накопичувального договору страхування життя, Страховик здійснює виплату накопиченої суми Вигодонабувачу (-ам) за страховим випадком «Дожиття Застрахованої особи до закінчення строку дії договору страхування», а по договорах довічної пенсії – виплату періодичних пенсійних виплат (ануїтету).
Для отримання страхової виплати Вигодонабувач повинен надати Страховику Заяву про виплату та додати до неї відповідний пакет документів.
Увага! Дата написання Заяви про виплату має бути більшою, ніж дата закінчення дії договору страхування.
Заява про виплату по дожиттю
Заява про виплату періодичних пенсійних виплат (ануїтету)
Зразок заповнення Заяви на виплату по дожиттю
Заява на отримання дублікату Страхового свідоцтва (Сертифіката)