Директор управління з розвитку корпоративних продажів

Професійні навички, знання та досвід необхідний для посади:

  • вища освіта, бажано фінанси/банківська справа/страхування;
  • досвід роботи в страховому бізнесі non-life  на керівних посадах від 5 років;
  • володіння програмами: Excel на високому рівні, Power Point, Word;
  • мови: українська, російська, англійська, по можливості польська;
  • досвід з корпоративних продажів;
  • досвід спілкування з регіонами, контролю операційної діяльності менеджерів;
  • досвід проведення переговорів з клієнтами;
  • досвід у фінансовому плануванні;
  • амбіційність, уважність, комунікабельність;
  • досвід роботи в іноземних компаніях (бажано).

Основні обов’язки:

  • адміністрування регіональних корпоративних продажів;
  • адміністрування персоналу: постановка kpi, контроль за мотивацією/демотивацією, розвитком, проведенням планових заходів, тощо;
  • контроль та наданням звітності керівництву та команді згідно політик СК;
  • контроль за виконанням планів продажів та якості обслуговуванням клієнтів;
  • участь у щорічному стратегічному плануванні СК;
  • моніторинг ринку страхування.

Компанія пропонує:

  • офіційна заробітна плата (ставка, квартальний та річний бонус);
  • соціальний пакет: службовий автомобіль, мобільний зв’язок, медична страховка, страхування життя, пенсійне страхування та ін. згідно політик компанії;
  • гарантії згідно вимог КЗпП України.

Відповідальний менеджер – Ципнятова Наталія